Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overtro.
  • #1   16. okt 2010 lille spunk - Altså hvis du er overtrosk så lad vær at få den hjem og det før tid.. Men hvi du ik er så er der jo intet problem.. Jeg har termin starten af december og jeg får barnevognen hjem her snart... Jeg tror ik på alt det der... Men det jo hvordan man har det med alt det.. smiley

• #2   16. okt 2010 tror ikke på det...synes det er fis....den eneste grund til vi ikke fik barnevogn hjem er fordi mayas far tror på det.....gør som du selv vil

• #3   16. okt 2010 Camille.. det er jo det der står at babyshower modsiger lidt den overtro med at man ikke må modtage gaver..

Gud hvor er der mange "regler" man ville da blive rundtosset af at skulle leve efter dem i 9 mdr..

• #4   16. okt 2010 ved ikke lige om jeg er så overtrosk men lidt......... har ikke taget barnevognen hjem ... emn børne værlset gør vi klar men reder ikke seng heheh ... har fået gaver osv.... men kunne bare ikke huske dem alle og det var mit ? .... smiley

tak for hjælpen smiley

• #5   16. okt 2010 Du må gøre lige som det passer dig, hvis der er noget galt med barnet kan det næppe være fordi der står en seng eller en barnevogn hjemme..

Vi havde værelse med opredt seng klar før Katja kom hjem, det samme med barnevognen..

VI havde også bestilt kirke til barnedåb før hun blev født

Kommentér på:
overtro.

Annonce