{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Overtro :) {{forumTopicSubject}}

Ja nu er jeg så en af de heldige som åbenbart får alt... men kom til at tænke på.. Det der med overtro..
hvad er det egentlig der ??
altså ved man ik må få barnevognen hjem før man har født, og at man ikke må redde sengen før man kommer hjem og faren skal gøre det... er der flere ting ??
Har erfaret mine bedsteforældre tror på det så ville lige høre om der var flere ting ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overtro :)
  • #2   19. jan 2011 Man må intet få før man har født og er kommet hjem.. Man må ingen ting.. heh..
    Men jeg fik barnevognen hjem før, redte sengen og ja.. faktisk alt man ik må, og jeg har den sundeste og dejligeste dreng smiley

Men kommer jo os an på om man er overtroisk.. Man skal jo ik bare lade vær at få barnevognen hjem og de ting fordi andre er :-))

• #3   19. jan 2011 Der er en tråd om præcis samme mene kørende nu.

• #5   19. jan 2011 Det er nu ikke fordi jeg er overtroisk.. men min familie... da jeg får barnevognen af mine bedsteforældre må den absolut ikke komme hjem før... og tremmesengen har jeg fået af min far og stedmor, og pludselig var der en af mine veninder der snakkede om at man heller ikke måtte få den hjem inden...og der tæntkte jeg bare.. nej vel ? vil gere ha den hjem snart nemlig kæresten ska male den smiley

men vidste godt det med at man ikke måtte redde sengen og det var faren, men den bliver også nem da min mor køber babydyne osv i barselsgave smiley

• #7   19. jan 2011 Okaý godt smiley Blev lige helt nervøs for at min far og stedmor havde planlagt at jeg ik måtte få den hjem før, for vi skal ha den slebet og malet smiley sårh dur det jo ik vi først får den hjem når jeg har født smiley

• #8   19. jan 2011 du er så langt henne - at man godt kan begynde at bygge rede. eller gøre klar til den lille.. så kan du hygge dig med at gøre klar til den lille kommer - men at ligge tingene på plads - sætte møblerne på plads osv.

jeg glæder mig til at jeg kan begynde på det - der er lige nogle mdr til det endnu. men det bliver dejligt.

• #9   19. jan 2011 Jeg er meget overtroisk, jeg kender en der købte en silvercross og fik den hjem og hun fik en dødfødt pige, dog blev den stående i kælderen og idag har hun tvillinger.

• #10   20. jan 2011 Jeg skal igang med at gøre værelset klar her på fredag smiley Såårh det er lækkert... men skulle bare lige høre om der var noget, for blev helt nervøs da min veninde sagde der vist var noget med man ikke måtte få sengen hjem før man havde født, og der tænkte jeg bare "ÅRH NEJ" men det virker til det er hende der er forkert på den smiley HELDIGVIS smiley :D Mange tak for hjælpen

Kommentér på:
Overtro :)

Annonce