{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Overtro {{forumTopicSubject}}

Det skal lige siges at jeg IKKE er overtroisk.
Jeg sidder nogen gange og tænker over nogle skøre ting. En af dem er:

Når man nu ikke må have barnevognen hjemme før barnet er født. Hvad gør man så med nr. 2 barn hvis den skal arve efter den første?? Skal den så væk indtil barnet kommer???

Bare en skør tanke fra mig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overtro
  • #1   1. okt 2010 tjaaa alså må nok indrømme jeg bestemt ikke giver meget for det overtro, min egen mormor har tudet ørene fulde lige siden vi fortalte vi ventede os, vi måtte intet købe hvis det stod til hende, og slet slet ikke få en seng el barnevogn hjem, el for den sags skyld indrette børneværelse, alså jeg har det sku sådan, sker der ngoet med den lille, ville det have sket alligevel, og jeg har været sygemeldt stort set fra starten af graviditeten, og indtil jeg skal føde, hvad dælen skulle jeg ellers lave, hvis ik jeg skulle købe udstyr og tøj

• #2   1. okt 2010 Jeg ved det faktisk ikke, har jeg os tænkt. Men ser sådan på det, der er nok en grund til at det hedder OVERtro, at det ikke passer altså.

• #3   1. okt 2010 nej den beholder de da hjemme... begriber ikke folk følger de "regler" inde for overtro... selv får vi vores hjem inden baby kommer til verden og har bestemt også tænkt mig at komme sengetøj i vuggen, så den er klar når vi kommer hjem med den lille:0) Jeg kunne forstille mig at de overtroiske siger til sig selv at det kun er en ny barnevogn der ikke må komme hjem;0) he he men kender ikke lige reglerne inden for overtro:0)

• #4   1. okt 2010 Dejligt at det ikke kun er mig der har tænkt på det.
    Nogen i mon familie havde også rigtig travlt med at vi ikke måtte rede seng inden Nicoline kom til verden og at det skulle være farmand der gjorde det...
    Barnevognen stod godt nok ved mine forældre indtl vi kom hjem fra sygehuset men når jeg ser tilbage var det nok for at lukke munden på familien.

• #7   1. okt 2010 Vi havde os indrettet værelse, købt tøj, møbler, legetøj, redt sengen, fået barnevogn tidligt i graviditeten,jamen alt, badekar, pudsleplads, vi manglede intet, og der har intet været galt med vores prinsesse, og selv hvis der havde, ville jeg da ALLLLDRIG have tænkt tanken at det var pga vi forberedte så meget, hehe, det er lidt for langt ude synes jeg:)

• #8   1. okt 2010 Overtro eller ej.....tanken med det er jo bare at det er rimeligt kedeligt at skal skille sig af med alle tingene, hvis baby af en eller anden grund ikke klare det....

Jeg lå på sygehuset med en der skulle have tvillinger, som jeg - hun havde købt det hele, men havde kun en baby med hjem fra sygehuset og den er jo ikke fed og stå med smiley

• #9   1. okt 2010 såså ^^ jeg har faktisk ikke min barnevogn hjemme endnu smiley
    men det nu heller ikke med min gode vilje, ville gerne have den hjem..
    men det fordi min mormor tror på det, og altså man skal jo respektere de ældre ? smiley haha

• #10   1. okt 2010 Mie---> Syntes selvfølgelig at det er suger tragisk og syntes også det er lidt noget andet. Man har jo stadig købt tingene inden baby melder sin ankomst. Og ingen kan overbevise mig om at hvis der sker noget med baby, at det så kan skyldes at man enten har redt sengen eller fået barnevognen hjem

Kommentér på:
Overtro

Annonce