{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.478 visninger | Oprettet:

Mareridt om natten:-( {{forumTopicSubject}}

Her den sidste uges tid, har jeg haft mareridt hver nat.
Drømmer de mærkeligste ting, og når jeg vågner er jeg helt ved siden af mig selv, rigtig ubehageligt:-( Også selv om jeg vågner om natten, når jeg skal ud og tisse, så starter jeg bare på et nyt mareridt når jeg kommer ind i seng og falder i søvn igen.
Det er rigtig irriterende. Det står i mine graviditets bøger det er meget normalt, men det er da stadig træls.

Andre der også har det sådan eller har prøvet det i deres graviditet?
Kan man gøre noget?

Knus Mia 27+4

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mareridt om natten:-(
  • #1   5. sep 2008 Nej det har jeg ikke rigtig prøvet.. det eneste lidt klamme jeg har drømt er at jeg skal føde og at jeg bliver bedøvet så meget at jeg sover og da jeg vågner har jeg fået lavet kejsersnit og få bare smit et barn i hoved som jeg nægter er mit... Men det er det eneste mækelig jeg har drømt..

• #2   5. sep 2008 Sådan havde jeg det også da jeg var gravid jeg og der var ikke noget jeg kunne gøre ved det.

• #3   5. sep 2008 gælder det også drømme i det hele taget? eller er det kun mareridt som er forusaget af graviditeten?

• #4   5. sep 2008 Jeg har det tit.. Og det er ikke sjovt.. Og selv om jeg står op og går ud og tisser eller set tv så drømmer jeg bare videre eller et nyt et når jeg ligger mig ned igen. Dog har der ikke været noget en sidste uge smiley og har sovet igennem i to dage nu.. 29+1

• #5   5. sep 2008 da jeg var 7-8 mdr henne drømte jeg om spædbørn der døde ved fødslen, det var rigtigt ubehageligt, jeg drømte jeg hørte børne skrig , men kunne ikke finde barnet osv... det var kun drlig drømme jeg drømte, og drømte nogle gange de samme drømme.. det er ubehageligt.

• #6   5. sep 2008 Jeg fik meget livagtige drømme det startede da jeg var gravid og de er der stadig.

• #7   5. sep 2008
    Jeg har altid drømt meget om natten, men jeg drømmer også at jeg mister min baby , at jeg føder og hun dør osv , bestemt ikke rart ;s

• #8   5. sep 2008 » Anna Faustina J
    nej det er nemlig en meget ubehagelig drøm at drømme sådan noget... kan selv huske jeg drømte sådan noget da jeg var gravid..

christina 9+0

• #9   5. sep 2008
    Ja det ikke specielt rart og når man vågner om morgenen har man det bare skidt .

jeg er 40 + 2

• #10   5. sep 2008 du kan sende drømmen til mig i en privat besked hvis du vil. så skal jeg analysere den for dig?

hvis du bestemmer dig for at sende den til mig, så skriv det så detaljeret du kan. nogen gange er det bitte små detaljer der vender hele billedet. så intet er for mærkeligt eller småt.

janne

• #11   5. sep 2008 Og det værste ved det hele er at det ikke rigtig er til at genfortælle, så jeg kan ikke rigtig forklare hvad der lige gjorde den enkelte drøm speciel ubehagelig. Men det er meget rart at vide at man ikke er den eneste der har det sådan.

• #12   5. sep 2008 janne: kan du tyde drømme??

• #13   6. sep 2008 Jeg har endnu ikke drømt om børn men har også underlige mareridt. Jeg græder i hvretfald i drømmene. Har haft meget værre mareridt førhen hvor jeg ikke turde gå i seng fordi jeg frygtede mine drømme så meget men der var også en grund dengang, men det var helt andre ting.

Her i nat drømte jeg bare noget besynderligt. Min mor har altid drømt om at få en lille tatovering af en lille delfin eller noget, men jeg drømte også at hun sagde at hun ville have en tatovering så jeg sagde at hun bare kunne finde en hun kunne lide og så viste hun mig en. En med en cowboy hat og noget cowboy halløj (min far er meget bidt af country). jeg sagde at hun skulle finde en i hendes egen stil hun selv kunne lige og ikke havd hun vidste min far ville blive glad for og så skulle hun bare få den lavet. Jeg var i gang med noget andet i drømmen så tog min ikke helt af det.
    Senere kom hun og sagde at nu havde hun gjort som jeg sagde og hun havde fundet en hun syntes var pæn og havde fået den lavet. Hun tog sin bluse af og hun havde fået HELE sin ryg tatoveret og jeg vidste at min mor ikke anede hvad det var hun havde fået lavet, men bare syntes det var pænt. Det var et gigantisk hampblad der fyldte hele ryggen og med fed skrift henover stod der "HASH" og så var der en stor joint.

kan huske jeg græd fordi hun ikke anede hvad det var og betød egentlig og nu ville hun aldrig kunne komme med ud og bade mere eller gå til babysvømning med den lille. Haha sidder helt og griner nu, det er jo ikke en forfærdelig drøm i den forstand husker bare jeg græd

• Vicky L
    Vicky L Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #14   11. dec 2012 jeg har også rigtig mange mareridt i øjeblikket er uge 31+6, og mange forskellige om at min søn dør ved fødslen eller føder før tid osv er ekstremt ubehageligt smiley

• #15   11. dec 2012 Jeg havde de vildeste drømme men tit log ofte den samme.. Dog intet med bebs.. Janne kan du tyde drømme de kunne være ret sjovt at finde ud ad hvad min uhyggelig og mærkelige drøm betyder smiley

Kommentér på:
Mareridt om natten:-(

Annonce