{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.497 visninger | Oprettet:

8 mdr. søvn, mareridt og natamning {{forumTopicSubject}}

Min datter er nået til de 8 mdr. og vågner nu 3-5 gange om natten med et skrig og har vild svært ved at falde til ro, der kan gå op til et par timer på at få hende til at falde ned igen.
Min hovedpine går så også på at hun stadig bliver nat ammet og det vil jeg gerne stoppe nu, men ved ikke om jeg skal vente lidt til hun er ovre perioden med mareridt eller om jeg kan tage kampen nu??
Hvordan har I andre fået fjernet den natamning?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  8 mdr. søvn, mareridt og natamning
  • #1   1. maj 2013 Spiser hun hver gang hun vågner om natten ?

• #2   1. maj 2013 Inden at hun startede på alt det skrigeri med mareridt, blev hun ammet kl 19 inden sengetid og vågnede så kl. 00 og 4 og blev ammet og vågnede til morgenen kl 7.30..
    Men nu hvor nætterne har været så hårde synes jeg at det er svært ikke bare at give bryst for så ved jeg at hun falder til ro med det samme men det kan tage et par timer eller 3 hvis jeg tager kampen og det gør jeg indimellem..

• #3   2. maj 2013 Okay mener de har et udviklings spring omkring de 8 måneder, da der sker en masse med hendes udvikling kan det sagtens være derfor hun vågner og skriger. Jeg ammede rigtig meget om natten, i lang tid men da vi skulle stoppe var det farmand der måtte op til Hjalte.

Vi byttede side i sengen, og så var det farmand der stod op og tog ham over til os ( han har altid kommet over til os. Løbet af natten, og gør det stadig. ) det tog kun 3 nætter, så var det slut med at amme, men der var han så også 1,5 år smiley

Kommentér på:
8 mdr. søvn, mareridt og natamning

Annonce