{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Hvad skulle mænd gøre uden kvinder?? {{forumTopicSubject}}

Sidder tit og tænker på om mænd overhovedet kan klare et barn selv "alene"
Ikke fordi jeg ikke tror på det kan lade sig gøre.

Min kæreste spørger nemlig, at fx hvis han skifter Jonathan og han skal ha noget andet tøj på, så spørger han "hvad skal han ha på" også opgiver han alt for hurtigt hvis der er problemer med Jonathan om natten. Hvis Jonathan vågner af måske et mareridt så har han jo ikke brug for at få stukket sutteflasken i munden. Men i stedet for har han brug for at komme op og puttet lidt osv. det duer min kæreste bare slet ikke til, jeg foreslog ham det i nat, men i stedet for at leve sig ind i situationen og vise at han trøster ham og kigge på ham, sad han med lukkede øjne og sov.
Blev simpelthen så irriteret på ham (ved godt man ikke må det) Men synes bare han virkede så ligeglad med Jonathan. Og det var ikke engang fordi Jonathan havde været vågen mange gange i nat.
Han vækkede mig forleden og sagde "skat kan du ikke tage over, han er umulig" og det gjorde jeg så, 10 min efter sover Jonathan trygt og godt.
Har prøvet at forklare ham at jeg synes han opgiver alt for let og at han er nødt til at tænke kreativt hvis Jonathan skal slappe af og sove trygt.
Og hvad skulle han egentlig gøre hvis han havde ham alene?????????

er der nogen tøser som har det på samme måde som mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skulle mænd gøre uden kvinder??
  • #1   10. okt 2010 Uhh lige det med tøjet tror jeg at jeg får samme problem. Men hvad natterageriet og sådan angår, så tror jeg ikke jeg får noget at brokke mig over. Men nu må vi jo se... ;o)

• #3   10. okt 2010 her spørger manden også tit om hva for noget tøj han ska ta men det er mere det at han altid tar noget der ikk passer sammen, og så finder jeg noget andet:-) frederikke skreg meget som lille, og det var so regl altid ivan det vadede rundt ed hende om natten da jeg ikk havde tålodighed til det:-)

• #4   10. okt 2010 Her der giver Casper også Ida Cecilie tøj på , at det så nogle gange overhovedet ikke passer sammen er en anden sag ... smiley

• #5   10. okt 2010 hahah ja eller rettere sagt hva skulle vores kære børn gører uden mor smiley min mand er heller ik så god, men han prøver da smiley og det kommer åbenbart ik i takt med børnene vokser - jeg har tit været i børnehaven med victors jakke, gummustøvler, madpakke osv fordi farmand slet ik skænker alt det praktiske en tanke smiley jeg dobbelttjekker tasker osv 20 gange for at være sikker på jeg har husket alt - farmand tager ungen som han er og ud af døren smiley

• #6   11. okt 2010 du har helt ret katja...
    Men nu hvor jeg tænker over det, så er min kæreste også den bedste til at lege med Jonathan.
    Jeg kan ikke være nede på gulvet i længere tid, ellers får jeg ondt i benet smiley
    Og der er Anders bare super til at lege med ham..hehe...

• #7   11. okt 2010 Nu har jeg ikke læst alle svar .. men men men men - jeg vil godt lidt tage mændene i forsvar . hihi ..

Hvad angår tøjet , jeg tror virkelig ikke det er nemt og være mand når der skal gives tøj på barnet , jeg tror de spørger fordi at MANGE KVINDER , mener de er bedre til at give deres små børn tøj på og derfor brokker de sig når manden har gjort det og det måske ikke liiiiiiiige passer helt sammen ,.. At så for de afvide at de skal lave det om .. Det er bare min erfaring smiley

K havde Emil for første gang selv om natten her fra lørdag til søndag .. Der var moar ikke hjemme .. Og han har altså klaret det til UG smiley
    Så nille tror sagtens A kunne klare det , men når du er der er det nemmer og give op og overlade det til MOAR smiley Moar er jo mange gange i bund og grund bare BEDST ,.. hihi

• #9   11. okt 2010 Lullee - hihi... Jeg kommentere aldrig hvis Anders har givet ham tøj på smiley
    bliver så glad når han bare gør det smiley
    Og ja, mor er altid bedst smiley hihi

• #10   11. okt 2010 Pernille pusser ! Nu kender jeg jo godt Anders, og jeg tror simpelthen bare han tager den nemme løsning ! Sådan lidt " Jamen skat han holder jo op når du tager ham, så gør det lige så vi kan få nattero" smiley Sådan tror jeg lidt er hans måde at tænke på ! Jeg tror ikke på det er fordi han ikke vil hjælpe dig smiley

Den med "skaaaaat? Hvad for noget tøj skal han have på?" ja den har vi stadig herhjemme smiley så jeg er begyndt at sige "Kig i skabet og find noget" Håber lidt på at det snart giver pote smiley

• #11   11. okt 2010 ja det er rigtigt søde smiley hehe... og tror bestemt heller ikke at han ikke gider. Han ved bare at jeg er bedst til det smiley hehe..

Haha ja det er jeg også begyndt på at sige... smiley

• #12   11. okt 2010 smiley
    Er han sur ?

• #13   11. okt 2010 nope, han er bare skide træt... han har lagt sig på sofaen nu smiley

Det er vildt, det er ret unormalt for ham at sove efter han er kommet hjem fra arbejde. så han må være ret træt ...

OKAAAAAAY... desværre så vasker vasketøjet ikke sig selv smiley badddrrrr smiley

• #14   11. okt 2010 mange svar som jeg ikke har tid til at læse.. men vil lige sige: JA

Jeg har det lidt som dig og så ikke alligevel. For her er det kun mig der klarer de natlige pligter. Det er altid mig der mader og skifter og trøster om natten. Til gengæld forventer jeg så at han står tidligt op og tager ham, så jeg kan nå en time eller to inden han skal på arbejde. Og så gider jeg bare ikke se at han er træt kl seks, efter at have sovet otte timer i træk!

Og han har heller ikke ret meget tålmodighed, han bliver let irriteret på adam. Og det nytter jo bare ikke noget altså, han kan jo mærke når far bliver frustreret. Så mit svar er helt klart, at nej det ville bestemt ikke gå så godt hvis min søn var alene med far hver dag

Kommentér på:
Hvad skulle mænd gøre uden kvinder??

Annonce