1.100 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 37 Svar

Sutteflasker fra Babysam!! KIG!! Sutteflasker fra Babysam!! KIG!!

Jeg har en datter på 5 uger som nu i 4 uger har fået flaske, hun er født for lille og derfor har lægerne været exter obs på hende.. de 3 af de 4 uger har hun været meget syg, hun har kastet maden op i store mængter og har haft meget tynd mave. hun har skiftet mærke på modermælk og er testet for allergi men ingen ting hjælper

min søn står så og leger med nogen af flaskerne som er købt i babysam og nogen i bilka og en dyr en fra babyvest ja jeg kommer til af se at han fylder 100 ml i den dyre og hælder op i en fra babysam.. den viser bare der er 125 ml
jeg undre mig og prøver så set samme med den fra bilka op til 100 ml hælder det over i den fra babysam og der er 125 ml.. jeg prøver omvendt og den siger så 75 ml
jeg går op i den lokale brugs og køber så en flaske til 60 kr for af prøve det af og bingo.. det samme sker der er 125 ml i den fra babysam
jeg bruger kun dem fra babysam til modermælk og de andre to til kamillite og vand så nu kan jeg regne ud jeg hver gang jeg har givet hende mad har give hende ALT FOR MEGET PULVER ELLER FOR LIDT VAND
er der noget af sige til min datter er syg!!!!

Jeg har nu siden i går tænkt over om jeg kan får noget erstatning for det, da min datter jo har lidt i 4 uger nu
jeg er meget ked af jeg har givet min datter det, men jeg kunne jo ikk vide det..

jeg vil i hvert fadt det her vil hjælp andre til i ikk skal det samme igennem så kig godt på om målestokene er rigtige

JEG HAR KUN SET DET PÅ FLASKER FRA BABYSAM

Dette har jeg lovet at sætte herind for en inde på hg, og hun håber at i lige vil være obs på de flasker i har fra Babysam!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sutteflasker fra Babysam!! KIG!!
  • #1   30. okt 2008 Hvilket mærke er sutteflaskerne? Man kan jo få mange sutteflasker i babysam. Jeg Har nogle fra babysam, det er det rigtige måk der er derpå.

• #2   30. okt 2008 *mål

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #3   30. okt 2008 nu er jeg lidt tvivl om det du skriver.
    du skriver at du kun bruger dem fra babysam til modermælk. og de andre til vand og kamilete.
    Hvis du kun bruger dem fra babysam til mælken, hvordan kan du så måle forkert? for når du bruger den samme model flaske hver gang, så kan man da ikke måle forkert, da det jo kommer til at passe til den flaske du bruger.
    eller er det mig som har misforstået det du skriver?

• #4   30. okt 2008 Hun har jo fyldt 125 ml vand i men hvis man læser på flasken er det kun 100 ml så hun har blandet mme forkert.¨

Ihvertfald sådan jeg forstår

• Tori

#5   30. okt 2008 Det forstår jeg ikke hvordan det kan lade sig gøre. For hvis man hælder 100ml i en flaske og den viser 100ml så er der 100 ml i den flaske, selvfølgelig vil det være anderledes i andre modeller.
    Men man hælder da ikke vand i en sutteflaske for så at blande det i en helt anden.
    Eller er det mig som gjorde det forkert med victoria i sin tid?

• #6   30. okt 2008 Prøv at tage tre flasker hvor af to af flaskerne er mærket forkert nemlig flaske 1 og 2

En hvor 100 ml mærket kun er 75 ml
    En hvor 100 ml mærket er 100 ml
    En hvor 100 ml mærket er 125 ml

Så tror man jo når man følger afmærkningen at man har 100 ml og kommer mme i så det passer til 100 ml men når det er flaske 1 som har mærket siddende for langt nede så der kun er 75 kommer der jo for meget pulver i og tager man flaske 3 som har mærket siddende for højt kommer der jo for meget vand i.

Forstår du nu?
    Det er ihvertfald sådan jeg forstår det

• Tori

#7   30. okt 2008 nu brugte jeg kun samme model flaske nemlig mam og jeg havde ikke problemer.
    hun skriver jo også at hun kun bruger dem fra babysam til mme, så burde der jo ikke være noget problem.

• #8   30. okt 2008 Jo der er jo et problem fordi flasken har forkerte mål så om hun bruger dem til det ene eller andet så er det forkert mål

• #9   30. okt 2008 På pakken med mme står jo hvor mange skefulde pulver der skal til fx 100 ml vand og hvis der faktisk kun er 75 ml vand i flasken, kommer hun jo for meget pulver i i forhold til vand

• Tori

#10   30. okt 2008 hvis flasken viser 100ml så er der jo 100 ml i netop den flaske. Sådan er det i mit hoved.
    Nu har jeg prøvet med mine gamle flasker og lige meget hvilken jeg hælder op i så viser den 100ml.

• #11   30. okt 2008 Nu har jeg hældt 100 ml i 3 forskellige flasker...

Nuby
    Avent
    Meda

Og alle sammen viser 100 ml.

VH Rikke

• #12   30. okt 2008 Jeg er helt enig med Victorias mor..
    100 ml, er jo 100 ml..

• Tori

#13   30. okt 2008 Linda N: tak, jeg sad og var begyndt og tro at jeg var helt forkert på den.

• #14   30. okt 2008 ja 100 ml er 100 ml men problemet her er jo at 100ml er 75, 100 og 125 ml alt efter hvilken flaske det er....

• Tori

#15   30. okt 2008 man tager da ikke vandet i en anden flaske når man skal blande. og når der er 100ml i den flaske man bruger til vandet så blander man vel i den. så kommer der hverken for meget eller for lidt i.

• #16   30. okt 2008 Victorias mor>> Nej nej du er ikk gal på den, og som du siger så hælder man vel ikk vand i en flaske for så at blande det i en anden ??!!
    Det gør jeg da ikk..
    Jeg bruger oz nogle glasker fra babysam, og der er de billige..

• #17   30. okt 2008 jeg har faktisk oplevet det samme, og min datter fik MEGA ondt i maven, og jeg forstod det bare ikke. indtil jeg begyndte at sætte det i forbindelse med en bestemt sutte flaske. en tupperware faktisk.

nej hvor havde jeg dårlig samvittighed!

• #18   30. okt 2008 det er jo dybt forkasteligt at de kan lave målene forkert det burde jo ikke kunne ske!

altså hør nu her, hvis i har 100 ml, og i så hælder det over i 3 forskellige flasker, hvor at i den ene flaske bliver det til 125 ml i en anden bliver det til 75 ml, og i den sidste bliver det til 100 ml.

så er de første to flasker jo galt på den.

hvis man så kun putter vand i flaske 1 & 2, i den tro om at der faktisk er 100 ml, ved stregen hvor det står, så er der jo enten for lidt eller for meget vand i flasken?

kan i forstå det nu??

for i tager vel ikke et måle bære og hælder vand i, før i putter det op i flasken?

• Tori

#19   30. okt 2008 det kommer vel også anpå breden af flasken. Hvis du bruger en meget bred flaske og sammenligner med en smal flaske så er det da klart at den vil vise mere i den smalle flaske.
    Og jeg kan bestemt ikke se problemet i denne tråd, da hun skriver at hun bruger den samme model flaske til mme, for så vil den jo ikke vise forkert.

• #20   30. okt 2008 Hvis flasken er bredere så er der mindre mellemrum mellem målene *GG*

• #21   30. okt 2008 Synes at du skal snakke med sundhedsplejersken om dette.

Specielt fordi at jeg af flere har fået at vide at Vand, Kamillethe osv ikke er nødvendigt at give en lille baby.
    Det er meget bedre at give dem kun mælk, da de får alle nærringsstoffer og væske gennem der. Så der er ingen grund til at give dem andet.
    Kunne forstille mig at det var ekstra vigtigt hvis barnet er født for lille !?
    Men igen, ved jo ikke hvad du har fået at vide af læger og sundhedsplejersker smiley

Men lyder da mystisk at flaskerne har forskellige mål !

• #22   30. okt 2008 Stine P>> Jeg har fået a vide af sp at de godt må få kamille the og vand..

• #23   30. okt 2008 Ej nu holder det da!!!!!!!!!!!!!!! Hvis du tager et korrekt mål og måler 100 ml. op så hælder du det i forskellige flasker med mål på så skal den jo vise 100 ml i alle ellers er der da noget galt med 1 af flaskerne, det er sgu da ligegyldigt hvilken form flasken har..................

• #24   30. okt 2008 Linda - Ja det ved jeg godt at de må, men har fået at vide og synes det også selv, at det er unødvendigt når de får både væske OG korrekt nærring gennem modermælkserstatningen..

Men igen, så er det jo vidt forskelligt hvordan man gør tingene *S*

• #25   30. okt 2008 Stine p>> Ja det er rigtig nok, og heldigvis da, ville være kedeligt hvis vi alle var ens.. *s*

Charlotte>> Hvis du har en sutte flaske der er meget tyk og en tynd er der jo forskel..

• #26   30. okt 2008 linda - hvordan kan der være forskel ? uanset tykkelsen på flasken skal der da være lige meget i hver.. på den måde ment at fylder man 100 ml. i flasken, SKAL der være 100 ml, ikke 75, og ikke 125 ml. - 100 ml, er 100 ml ! - uanset størrelsen på flasken.. :o)

• #27   30. okt 2008 Jeg har både tykke og tynde flasker til Naja og de måler alle 150 ml når jeg hælder 150 ml i og hælder det over i den anden tykkere eller tyndere flaske.. Der må ikke være forskel.

Jeg ville kyle de flasker der måler forkert ud !

• #28   30. okt 2008 Linda.. Nej der er ikke forskel *SS* Der er bare forskel på mellemrummene på flasken :oP

• #29   30. okt 2008 Ja det ved jeg godt nu, tror jeg lige havde misforstået det..

• #31   30. okt 2008 Min Mike.. Uanset hvad må der ikke være forskel på hvor mange ML der er i, uanset bredde af flaske.. :o)

• #32   30. okt 2008 har prøvet det samme af lillemanden fik for meget pulver og grad hele tiden. lige indtil jeg købte nye sutteflasker adavent. de er bedre. iherfald for mit barn. han grader ikke mere. er glad nu. og trækker ikke benene op under sig mere.

• #33   30. okt 2008 Sværger også til AVENT , de er altså virkelig gode !

• #34   30. okt 2008 Jeg har to børn og den første ammede jeg kun og nummer to brugte jeg kun avent til, og de er virkelig gode :o)

• #35   5. nov 2008 det er de tre flasker ,

hvor der tre for 19.95
    der er lilla, grønne, lyserøde, de er ikke noget mærke,

og babysam er blevet oplyst om det,
    jeg arbejder nemlig for babysam,

• #36   5. nov 2008 så burde de vel kalde dem tilbage?

• #37   5. nov 2008 bliver vel os, har kun lige sagt til min chef idag:)

• #38   5. nov 2008 Okay

Kommentér på:
Sutteflasker fra Babysam!! KIG!!

Annonce