Jer med 4 børn eller over Jer med 4 børn eller over
Ja som overskriften siger.. hvordan får i det til at hænge sammen rent praktisk..
Vi går og drømmer om en lille mere og var egentlig gået i gang med har valgt at udskyde det lidt..
Men vi går med en masse spørgsmål i hoved om hvordan det rent praktisk kan lade sige gøre.. og om det overhoved er det "værd" hvis i forstår.
Vi har to biler en alm og en på gule plader.. det vil siger vi skal ud og have to nye biler, mormor og morfar som tit hjælper os vil ikke kunne have alle ungerne i en bil mere heller.. og det kan andre som skal passe jo egentlig heller ikke..
Det er i forvejen dyrt nok når vi endelig går ud og spise..
Og vi har kun to børneværelser hvor det ene er stort og på længere sigt skal deles op til to.. men så mangler vi stadig et værelse.
Og kan man "nå" at give alle ungerne den opmærksomhed, opdragelse og kærlighed det kræver..
Men på den anden side så vil det jo være fantastisk at få en mere... Elsker børn og ja vil så gerne være gravid igen og opleve alt det som følger med..
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
Kender alt for godt din følelse og dine spørgsmål....
Vi har 3 tøser på 11, 6 og 2 år.... samt min mands 2 bonus børn på 13 og 9
vi har vores egne hele tiden ja , og bonus børnene så hver 2 wekende halvdelen af ferier og hvis deres mor feks skal noget passer vi dem eller hvis de bare gerne vil blive lidt ekstra ja så får de lov til det da vi bor i samme by
Vi har et hus vi har lejet med 4 værelser , stue. osv ..... værelserne er delt op så hvert vores barn har et pg bonus børnene har så et til fælles som er deres når de er her.....
vi selv har sovesofa og sover i stuen
bilen er en mazda 626 som til daglig fungere som station car og når vi har alle 5 ja så har vi 2 lovlige klapsæder bagi
vi synes ikke det er et problem at få tid til dem alle vi deler os til tider op så mor laver noget med nogen og far noget med de andre feks ...
vi drømmer osse om en til .... meeen nu må vi se om lykken vil os det
elsker vores unger hver og en !
maj 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 31 Svar: 320
Vores børn bliver heller aldrig passet, med mindre familen selv spørger selvfølgelig :o)
Oliver er 10 mån og er kun blevet passet mens jeg har været til scanning. .
Her går det som Michelle skriver faktisk også mest op i børn, men de er det hele værd hver eneste dag :o)
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 404
Drengene er nu store(13, 13 og 16) og så har vi lille trunten på 10½ måned.
Vi har to biler, da jeg ikke gider være tvunget til at blive hjemme når min mand er på job.
Der har altid været tid nok til dem alle sammen og er der stadig, når en af dem har brug for lidt alene tid med mor eller far - tar´vi en shoppe, bio, strand, skovtur eller lign.
Vi har både mormor, morfar og farmor, farfar tæt på og de tar´dem gerne hvis vi skal noget - drengene er dog så store at de ikke gider blive passet mere, men så er de alene hjemme under skarp bevogtning af mormor og morfar, der bor tre huse op af vejen.
Vi bor i et stort dejligt hus, hvor alle har deres eget værelse med rigeligt plads.
Jer med 4 børn eller over