15. apr 2010 Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
Jer med bækkenløsning? {{forumTopicSubject}}
Hej piger
Jeg fik jo konstateret bækkenløsning i mandags efter jeg havde rendt hos lægen hver anden dag i 3 uger.
Men jeg vil høre jer om i har det ligesom mig
Altså nu har jeg jo været sygemeldt i 4 uger, og kan tydeligt mærke forskel, jeg har ikke lige så store smerter som da jeg arbejdede, og det er som om jeg kan "holde" smerterne nede hvis jeg rigtig meget af og laver ikke en fis, men hvis jeg så laver noget i løbet af dagen, bliver det værre? Er det normalt?
F.eks. igår var vi først i Tyskland og handle, jeg bar ikke på noget overhovedet, men køreturen på 2x1½ time var rigtig hård, om eftermiddagen gik jeg tur ved stranden med hundene, jeg gik vel omkring 500 m, og idag er jeg bare smadret! jeg har SÅ ondt! Er det sådan resten af graviditeten eller? og er det normalt der er sådan?
Derudover sover jeg ganske elendigt om natten, selvfølgelig nogle værre end andre, men vågner aldrig og tænker, jeg har sq sovet godt.
Det hænger nok sammen med vi pt sover på en lille lorte sovesofa :b men det er heldigvis ovre om 1½ uge, så har vi vores egen dobbelt
Men altså, hvordan ligger i om natten?
Jeg har altid sovet meget uroligt og vendt mig 180 gange i søvne, men problemet er jo at nu vågner jeg hver gang fordi det gør så ondt hver gang? Jeg har forsøgt at "låse" mig fast på siden med puder og andet, men niks - jeg flår det væk i søvne
Har i nogle gode råd?
Og så tænker jeg - jeg har jo smerterne omme i lænden, som trækker ned i balder og lår, samt smerter ved skambenet som trækker ned i lysken og lår - det var derfor det var bækkenløsning jo, men kan i godt bukke jer ned og sådan? For det har jeg virkelig svært ved!
Min hund er jo desværre ikke i klappe højde, så nogen gange er jeg jo altså nødt til at derned, og gud hvor kan det gøre ondt! Og det samme hvis jeg er så dum at sætte mig på jorden eller forsøge at komme på hug, jeg kan nærmest ikke komme op igen jo
Har i det også sådan?
Åh gud det blev langt, håber der er nogen som keder sig ligeså meget som mig, som vil læse igennem
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Men alle dine beskrivelser af hvor smerterne er, var samme steder som mine.
Jeg havde det også sådan at gulvet pludselig var flyttet til Tyskland, og det næsten var en hel rejse at komme derned.
Jeg kunne heller ikke sidde i bilen i længere tid af gangen.
Havde en dag forvildet mig i IKEA. Det fortrød jeg så inderligt, for kors jeg havde ondt bagefter.
Jeg kan kun sige at jeg hos lægen fik nogle øvelser jeg kunne gøre (virkede dog ikke)
Mit bækkenløsning blev også værre og værre desværre. Men det siger de nu også at det gør, med mindre du er ekstremt god til at holde dig i ro, men det er stadig ikke nogen garanti for at det ikke bliver værre.
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
Pernille : Min læge sagde han sendte en henvisning til sygehuset i mandags, går ud fra det var til fys deroppe, så hører vel snart noget?
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
Og ja, synes virkelig også bare mine ben er voksen flere meter, for fødderne er sååå langt nede :b et skohorn er virkelig uundværligt!
Jeg skulle også passe min søsters to børn en hel lørdag, så tænkte jeg for at skåne mig selv, så tog vi da i legeborgen så de kunne lege hele dagen, og moster kunne slappe af, men gud - 6 timer på en plastik stol, jeg gør det aldrig mere!
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Men nej man kan ikke holde sig 100% i ro. Jeg ville nu også blive skør, hvis jeg skulle det.
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 159 Svar: 680
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
jeg har det "fint" de dage hvor jeg kan gøre tingene i mit tempo og selv stoppe når det gør ondt. men de dage hvor jeg skal noget ( gå længere, køre langt i bil eller lign) er jeg helt smadret dagen efter.... jeg sover også elendigt om natten og det føles som om jeg har krampe i mine underben og mine baller sover..... mit er blevet værre fra uge 22 til 26.... så tror ikke det blir bedre....
Jer med bækkenløsning?