621 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

hun kan ik finde ud af sine sengetider hun kan ik finde ud af sine sengetider

natalie kan ikk finde ud af når når hun bliver lagt i sengen er det for at sove.... i dag faldt hun i søvn kl 20 og så vågnede hun after en time og været frisk og først gået i seng igen kl 24 eller senere... sådan har det været i nogle dage og er godt nok trræt af det...

jeg synes jeg har prøvet alt og det hjælper ikk:(

nogen der har nogle gode råd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hun kan ik finde ud af sine sengetider
  • #1   29. jun 2009 Du kan ikke bare lade hende ligge og lege lidt i sengen til hun falder i søvn igen ?

• #2   29. jun 2009 nej desværre ikk smiley for så begynder hun og græde og stopper ikk før hun bliver taget op smiley

• #3   30. jun 2009 Når hun vågner, er det så fordi hun er sulten ? jeg ville gå ind og tilbyde hende lidt vand og så sig godnat og gå igen......

hvor gammel er hun ?

• #4   30. jun 2009 Mon ikke det "bare" er varmen der trykker hende??

• #5   30. jun 2009 hun var ikk sulten da du hun vågnede igår for hun faldte første gang i søvn lige efter hun havde spist....

jeg prøvede igår efter hun havde fået lidt vand og ligge hende ind igen og sagde godnat, så begyndte hun og græde... min kæreste sagde at hun ikk skulle ligge der og græde og så tog han hende op, istedet for at lade hende ligge smiley

før vi flyttede i vores nye lejlighed blev hun altid vugget i søvn og kan snart ikk holde til det mere, for hun bliver jo tungere og tungere som tiden går.... og hun skal jo osse lære at når man bliver lagt i seng er det for at sove.... men det kan vi ikk blive enig om herhjemme...

hun er lidt over 6 mdr... og har sengetider som en teenager... og det er ikk holdbart når hun skal starte i enten DP eller VS... for hun er jo træt når hun står op om morgen:/

det tror jeg ikk det er for der er kølligt inde på hendes værelse, netop for at hun ikk skal vågne.... og det har ikk været et problem alle de andre dage hvor der osse har været varmt i vejret når hun skulle i seng....

• #6   30. jun 2009 Det der med at vugge de små i søvn er en meget dum ide :0) ..... ! Og det er sku svært når det er ens første barn for man gør nogen ting i starten som kun gør det svære for en i den sidste ende.... ! Malthe har altid fået en godnat flaske og så bliver han puttet i sin seng ! han ligger tit og snakker derinde og vi går kun derind hvis han skulle begynde at græde! Og hvis han græder er det fordi han er lidt mere sulten...... Malthe kommer i seng senest kl 20.30 ! Jeg ved ikk hva i skulle ku gøre anderledes andet end ikk at ta hende op ! det i msåke kunne gøre var at når hun græder så tag hende op gi hende et knus og så ligge hende ned igen ..... Børn på 6 mrd er kloge :0) og hvis hun ved at når hun græder så kommer hun op igen......

• #7   30. jun 2009 jeg har samme holdning som dig:) det er mere hendes far der er en hønemor....

neeej nu græder hun, og så skal hun op... og jeg bliver ved med at sige at han skal lade hende ligge for hun skal ikk vinde den her kamp... men han giver desværre efter:( og sådan er det hver aften og så står jeg med en grædende datter fordi han ikk synes at han kan trøste hende :/....

jeg ved godt at vi har skudt os selv i foden ved at vugge hende i søvn, men det skal osse være slut nu! hun skal til at lære at når man bliver puttet er det for at sove... og ja det er svært når det er ens første barn, for man ved ikk hva der giver bagslag før bagefter hehe

hun plejer altid at får en god portion grød og så varm the med mælk bagefter inden hun skal sove.... så jeg tror ikk det er fordi hun er mere sulten...

• #8   30. jun 2009 :0) ..... ja det er nok vigtigt at man er enig om hvordan ens barn skal puttes osv ! Og ja man gør mange dumme ting.... dog har jeg altdi haft en mening om det når de skal sove om aften også selvom at malthe er vores det første barn :0) !

Har hun en bamse der kan spille i noget tid måske så kunne man jo tænde den også..... malthe har den bamse som siger den lyd som dengang han lå i maven og som også kan spille en melodi..... den bruger vi hver aften og er ret så sikker på at når han høre den så ved han at nu er det aften og jeg skal sove :0) ......

• #9   30. jun 2009 nej sådan en har vi ikk.. har tænkt på at købe sådan en....

ja det gør man, men det finder man først ud af bagefter...

ja det er meget vigtig.. men han er sådan en far der giver efter for hurtigt... men det skal han lære at det skal man ikk...

hvor meget sover malthe i løbet af dagen og hvor gammel er han?

• #10   30. jun 2009 Ok :0)

Jamen malthe er 7 mrd her d 10 juli ! hmm han sover ca 4 timer om dagen nogen gange 5 timer !

• #11   2. jul 2009 okay... natalie er næsten lige blevet 6 mdr og hun sover mellem 2-4 timer

Kommentér på:
hun kan ik finde ud af sine sengetider

Annonce