621 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar

23. apr 2008 Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
hun kan ik finde ud af sine sengetider hun kan ik finde ud af sine sengetider
natalie kan ikk finde ud af når når hun bliver lagt i sengen er det for at sove.... i dag faldt hun i søvn kl 20 og så vågnede hun after en time og været frisk og først gået i seng igen kl 24 eller senere... sådan har det været i nogle dage og er godt nok trræt af det...
jeg synes jeg har prøvet alt og det hjælper ikk:(
nogen der har nogle gode råd
0 synes godt om
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
hvor gammel er hun ?
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 20 Svar: 198
apr 2008
jeg prøvede igår efter hun havde fået lidt vand og ligge hende ind igen og sagde godnat, så begyndte hun og græde... min kæreste sagde at hun ikk skulle ligge der og græde og så tog han hende op, istedet for at lade hende ligge
før vi flyttede i vores nye lejlighed blev hun altid vugget i søvn og kan snart ikk holde til det mere, for hun bliver jo tungere og tungere som tiden går.... og hun skal jo osse lære at når man bliver lagt i seng er det for at sove.... men det kan vi ikk blive enig om herhjemme...
hun er lidt over 6 mdr... og har sengetider som en teenager... og det er ikk holdbart når hun skal starte i enten DP eller VS... for hun er jo træt når hun står op om morgen:/
det tror jeg ikk det er for der er kølligt inde på hendes værelse, netop for at hun ikk skal vågne.... og det har ikk været et problem alle de andre dage hvor der osse har været varmt i vejret når hun skulle i seng....
maj 2008
apr 2008
neeej nu græder hun, og så skal hun op... og jeg bliver ved med at sige at han skal lade hende ligge for hun skal ikk vinde den her kamp... men han giver desværre efter:( og sådan er det hver aften og så står jeg med en grædende datter fordi han ikk synes at han kan trøste hende :/....
jeg ved godt at vi har skudt os selv i foden ved at vugge hende i søvn, men det skal osse være slut nu! hun skal til at lære at når man bliver puttet er det for at sove... og ja det er svært når det er ens første barn, for man ved ikk hva der giver bagslag før bagefter hehe
hun plejer altid at får en god portion grød og så varm the med mælk bagefter inden hun skal sove.... så jeg tror ikk det er fordi hun er mere sulten...
maj 2008
Har hun en bamse der kan spille i noget tid måske så kunne man jo tænde den også..... malthe har den bamse som siger den lyd som dengang han lå i maven og som også kan spille en melodi..... den bruger vi hver aften og er ret så sikker på at når han høre den så ved han at nu er det aften og jeg skal sove :0) ......
apr 2008
ja det gør man, men det finder man først ud af bagefter...
ja det er meget vigtig.. men han er sådan en far der giver efter for hurtigt... men det skal han lære at det skal man ikk...
hvor meget sover malthe i løbet af dagen og hvor gammel er han?
maj 2008
Jamen malthe er 7 mrd her d 10 juli ! hmm han sover ca 4 timer om dagen nogen gange 5 timer !
apr 2008
hun kan ik finde ud af sine sengetider