19. mar 2008 Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
svigtet af veninde-kan ik slippe hende {{forumTopicSubject}}
I februar sidste år blev jeg svigtet rigtig meget af en veninde, og jeg valgte at jeg ikke længere kunne have hende i mit liv.
Det var ikke bare den ting selvfølgelig, det var bare dråben der fik bægeret til at gå over, hun havde mange gange før glemt aftaler, hun skyldte mig penge, havde at hash-misbrug (som hun dog var kommet over) osv osv.
Hun havde siden gymnasiet været min bedste veninde, vi var sammen hver dag, og havde det altid så dejligt når vi var sammen. Efter jeg flyttede hjemmefra så vi ikke hinanden så tit, men hun var stadig den første jeg skrev til når der skete noget nyt, og vi sås selvfølgelig stadig.
Men jeg kunne bare ikke have hende i mit liv efter det hun gjorde sidst, men selvom det er snart 1½ år siden så savner jeg hende bare helt forfærdeligt!!
Jeg drømmer om hende om natten 3-4 gange om ugen, og det gør jo selvfølgelig at jeg bekymrer mig om hvordan hun har det. I drømmene tigger hun mig næsten altid om at jeg skal hjælpe hende/snakke med hende igen!
jeg er begyndt at overveje om jeg skal tage kontakt til hende igen, men har har ikke lyst til at gå igennem det samme igen, men samtidig er jeg træt af alle de drømme!
Nogen gode råd? Hvad havde I gjort?
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
Jeg ahr prøvet at tage en pause fra hende før, da hendes hashmiosbrug blev for stort, og hun kom længere og længere ud, jeg kunne intet gøre for at få hende på ret køl, selvom jeg nærmest tigged eog bad, jeg bekymrede mig for hende konstant, og valgte derfor at tage en pause, det holdte ½ år dengang. I den tid var hun stoppet med at ryge hver dag pga hun havde mistet mig, og var ved at komme ovenpå igen, og vi blev igen de bedste venner efter det. Men efter et par måneder begyndte hendes svigt bare forfra igen, mere og mere og mere, så jeg ved ikke om hun har forbedret sig. Hun sårede mig virkelig meget dengang, og jeg er så bange for at gå det hele igennem en gang til... Det er virkelig hårdt psykisk hver gang...
svigtet af veninde-kan ik slippe hende