{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.539 visninger | Oprettet:

Suk.. dreng der ik kan dele {{forumTopicSubject}}

Hej

Ja som overskriften lyder, så har min søn Meget svært ved at dele sine ting med andre..

F.eks så har vi besøg af hans kusine i disse dage, og hun må faktisk ik låne noget af min søns legetøj. og hvis jeg så siger at det må hun gerne, og giver hende det... ja så er helved løs og han tuder og tuder...
Vil lige sige at min søn er 21 mdr og kusinen er 2 år.. så der er ik langt imellem dem.

Nogle der har nogle gode råd til hvordan jeg for ham lært at man skal dele legetøj også selv om det ik lige er hans..

for puha...

Mvh Mette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suk.. dreng der ik kan dele
  • #1   7. apr 2012 Aner det ikke, men lytter med.
    Min søn er knap 9 mdr og min niece 13 mdr, og hun er allerede begyndt at gå i total koma og slå, så snart han leger med hendes legetøj.

• #2   7. apr 2012 jeg ville fortsætte som du gør, fortælle ham hun gerne må låne det og give hende det, og så lad ham blive sur over det, så siger du bare stille og roligt, ja du må gerne blive sur på mig, men man skal deles om tingene.. sådan gør jeg også med mine piger. i starten var det et helvede men de er så småt begyndt at tage det mere roligt nu, de bliver stadig sure når det er, men så'n er det jo.. min store pige er 5 år. og den lille er 22 mdr.

• #3   7. apr 2012 Det er meget almindeligt i den alder, det kommer med alderen.

• #4   7. apr 2012 sådan er min datter også....

hun har lige haft besøg af hendes legekammerater og der var slåskamp om en del af tingene .....

men tror det er sådan fordi det jo er deres ting og er vant til at have dem for sig selv.......

min datter har til tider også svært ved at dele med hendes lillebror....

men det er bare og blive ved med at sige at man skal dele, for det er jo en ting de skal lære og når de kommer i div. inst. så er der ingen kære mor.....

min datte er 3½ og min søn er 1 år

Kommentér på:
Suk.. dreng der ik kan dele

Annonce