1.643 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Født for tidlig første gang Født for tidlig første gang

Hvor mange af jer fødte for tidligt første og anden gang??

Kan se at størstedelen af dem der føder for tidligt første gang gør det også anden gang...

Er spændt på hvor længe jeg går denne her gang smiley

Fødte min datter 34+0 og har en ond fornemmelse om min februar barn bliver december/januar barn smiley

Men ville lige høre hvad i andre har oplevet og blev der holdt mere øje med jer anden graviditet.??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Rengøring i lejlighed 1.000 kr.
  • Baghjul på cykel punkteret. 350 kr.
  • Vinduespudsning 700 kr.
  • rep. af vaskemaskine Miele W1 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Født for tidlig første gang
  • #1   18. jul 2013 Jeg fødte i uge 28+ 5 og vi har fået at vide at det er skanninger hver 14 dag hele graviditeten igennem. Vi skal også til en masse ekstra undersøgelser osv. Jeg skal også sygemeldes fra dag 1 af.

Sjovt du skriver det med fornemmelse om du føder før tid. Jeg var sat til den 19 januar. Og vi var helt sikre på at jeg ville føde inden jul. Og endte med at føde den 2 Nov.

• #2   18. jul 2013 Nu fødte jeg ik for tidligt smiley Men fødte Min store datter 4 dage før termin og min lille pige 2 dage før termin (begge på lørdagen før termin) og har også fået afvide af min gamle jm at hvis jeg blev gravid igen så ville jeg nok føde før termin der også smiley

• #4   18. jul 2013 Lender en der fødte 25+ første gang og mener lillebror kom 36+

• Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #5   18. jul 2013 Min veninde før første gang i uge 33 og anden gang gik hun 11 dage over tid smiley Hun var også til ekstra scanninger konstant i graviditet nr 2...

• #6   18. jul 2013 Ok tager den lidt mere roligt så måske bliver den bette derinde så til termin men ha ha tror stadig det sker i januar og dvs før tid smiley

Underligt med min datter var jeg sat til 27 maj og sagde til manden at 1 maj skulle værelset være klar da jeg bare vidste hun kom for tidligt...

Er spændt på om jeg også skal scannes ekstra nu jeg fødte i 34+0 smiley

Og så skal jeg have kejsersnit da jeg ikke kan føde selv er der noget med det er i uge 38 normalt eller er jeg gal på den???

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #7   19. jul 2013 Fødte første gang 35+1 og anden gang 37+1

• #8   19. jul 2013 Fødte 32+5 første gang og 39+1 anden gang.

• #9   19. jul 2013 Ok er nemlig inde på neonatale på facebook og der var det nærmest alle der født for tidligt begge gange smiley

Men tiden må vise hvor længe jeg får lov til at gå smiley

• #10   19. jul 2013 Tror også det kommer lidt an på hvorfor man fødte for tidligt første gang. Fx ved mig, der kunne de ikke finde en decideret årsag til at fødslen startede, men de mente det var blærebetændelse. Så blev tjekket i hoved og røv næsten gennem hele forløbet. Blev tjekket for blærebetændelse ca hver anden uge for at det ikke skulle være det der satte gang i noget igen..

• #11   19. jul 2013 Jamen midtbane begyndte bare at sive natten hvor jeg gik i 34 uge hvorfor vides ikke min mor mener det er fordi jeg ikke holdte mig i ro men herre Gud man kan jo ikke sidde og fede den i 9 måneder LOL

Kommentér på:
Født for tidlig første gang

Annonce