2.100 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

har du født for tidlig ? har du født for tidlig ?

Sagen er den at jeg igår var på FG og blive tjekket pga trælse uregelmæssige plukveer og ubehag i maven .

Bette mand har det godt i maven, men min livmoderhals er afkortet til 17mm, jeg havde dog ikke åbnet mig men han står med hovedet fast.

De bad mig om at forholde mig i ro. Jeg er 32+1 og håber selvf at han bliver derinde noget tid endnu, men jeg har stadig de ubehagelige plukveer, ondt i lænd, samt en niven det nederste af maven. Kan faktisk næsten ikke stå oprejst idag uden jeg simpelthen græder af smerter!

Er der andre der har født tid og hvordan klaret babyerne det, har virkelig brug for nogen solstråle historier, da jeg ikke tror på at han bliver der inde til tiden ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har du født for tidlig ?
  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #1   15. nov 2012 Det er ikke så længe siden at der var en tråd om for tidligt fødte. Prøv at søg i forum smiley Min yngste søn (mellembarnet ud af tre) er født i uge 36.

• #3   15. nov 2012 Krydser ben sammen med dig, Betina smiley Og satser på at vi mødes på fødegangen i Viborg til Januar!

Derudover, så har vi en lille pige i familien, som er født 7 uger for tidligt. Hun er nu 1½ år, stadig lille og måske en lille smule bagud motorisk, men derudover sund frisk og fræk!

Min stedlillebror er født 3 måneder for tidligt og han fungerer fuldstændig normalt!

• #4   15. nov 2012 Tristan er født i 32+5 og han har ikke fejlet noget overhovedet.. smiley Han er 4 år nu og er stadig sund og rask.. Og f*ndens kvik i pæren.. smiley

• #5   15. nov 2012 Mone mor - jeg håber også vi først ses deroppe til jan smiley

Malena - det rigtigt ja, havde han hårdt brug for start hjælp ?
    Dejligt han har det godt idag

• #6   15. nov 2012 Betina - Nej, det havde han faktisk ikke.. Vi var "kun" indlagt i 3 uger.. smiley

• #7   15. nov 2012 Sophia blev taget pga af svær ssf i uge 30.
    Hun var 42% vækshæmmet pga ssf.

Hun vejede 895 gram da hun kom ud.
    - der har ikke været noget med hende, hun har bare skulle vokse smiley
    Vi var indlagt i 7-8 uger, vi blev udskrevet ca 3 uger før jec havde termin.

Hun er stadig en lille spir på 7 måneder og vejer ca 6 kg.

Det eneste det har/er svært med Sophia er at hun er ikke en af de "nemme" babyer
    Hun har aldrig kunne ligge selv eller falde i søvn selv.
    Hun har brug for rigtigt meget tryghed hele dagen igennem.
    Jec tror det skyldes hendes hårde start på livet.

• #8   15. nov 2012 Er glad for i ville dele jeres historie med mig , nu jeg lidt mere rolig hvis han sku beslutte sig at komme før tid smiley

Kommentér på:
har du født for tidlig ?

Annonce