20. okt 2008 Følger: 36 Følgere: 35 Babyer: 2 Emner: 155 Svar: 1.197
FB {{forumTopicSubject}}
Nåår nu er det ved at være på tid at jeg fortæller min FB..
Tirsdag d. 1/2-2011
Som i nok ved, gik det hele lige pludeselig meget stærkt for mig.. For efter d. 25 januar, hvor jeg havde fået taget de først blodprøver, var jeg begyndt at klø endnu mere.. Så tirsdag d. 1/2 gik jeg op på afdelingen af gravide, selvom jeg ikke skulle have været deroppe efter at have fået taget nye blodprøver.. Men det viser sig så, at det var rigtigt godt at jeg gik derop, da de havde overset en af mine tal som var for høje i forhold til hvad de måtte være og det var derfor jeg var begyndt at klø over hele kroppen så jeg ikke kunne holde det ud..
Så hun bedte om min "vandradims" og ville lige snakke med de andre jordemødre omkring mig.. Der gik ca. ½ time så kom den JM som skulle kigge på mig ind til mig... Og hun sagde at jeg skulle have kørt en hjertestrimmel på mine prinsessen også ville hun løsne hinder på mig hvis hun kunne.. Hun løsnede så mine hinder og mens hun gør det, åbner jeg mig 3cm...
Og derefter bliver jeg sendt hjem og skulle komme igen om aftenen til tjek for at se om alt var som det skulle være.. Da jeg ankommer om aftenen, tager en JM super godt imod mig, min mor og min nabo, Hun undersøger mig og der er jeg så 4 cm åbne..
Får så af vide, at jeg bare skal møde op på den tid jeg har fået til om onsdagen til igangsættelse.. '
Ons. d 2/2-2011
Møder jeg op på afdelingen med min nabo, som skulle være med til og starte med, da vi ikke regne med det går særlig stærkt... Jeg får kørt en hjertestrimmel og efter den får jeg taget vandet klokken er nu 10.40.. Min Jm siger så til mig at jeg skal ned og have taget en blodprøve mere, da de ikke har min blodtype, så hun spørg mig om jeg vil gå derned, køres i kørestol eller om hun skal bestille en til at komme og tage den.. Jeg vælger at gå derned, da jeg kun har mærket lidt niverri i lænden og ikke regner med det er veer.. Men når stort set kun lige ud på gange på var ned til elevatoren, så kommer veerne rigtigt hurtigt.. men vælger stadig og gå derned ,da jeg har nogen gode pauser imellem nogen af dem.. Mens jeg er nede og få taget den rådne prøve, får jeg 5-6 veer lige efter hinanden.. så vi smutter hurtigt op på afdelingen igen og min nabo siger jeg er kommet tilbage igen.. derefter ringer hun til min mor, som kommer ca. 10 min efter, da hun arbejder ikke så langt væk fra Roskilde sygehus.. Min mor når kun lige og sætte sig i stolen ved siden af mig, så kommer JM ind og siger at vi skal på FG nu, da jeg ikke har det særlig godt og mini prinsessen´s hjertelyd falder rimelig kraftigt.. Da vi kommer derovre, bliver jeg igen undersøget og er 6cm åbne.. Så den nye JM gør klar til fødsel, hun når også kun lige at blive færdig, så siger min mor at jeg ikke må presse, men kan ikke holde tilbage.. og JM giver mig grøn lys for at presse.. Så på under 3-4 presseveer er mini prinsessen født og kl. 13.25...
Men alt i alt en super god fødsel, men rigtigt hurtig.. Så blev aldrig selv helt klar på at skulle være mor lige nu og her..
Lidt langt, men alle detaljer skulle med..
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 973
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 48 Svar: 118
Jeg er lidt forvirret
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Må være skønt at klare det på så kort tid..:)
Nyd det nu imens hun er lille, det går alt for stærkt!
okt 2008
Følger: 36 Følgere: 35 Babyer: 2 Emner: 155 Svar: 1.197
Mor til Viktor og klara, nyder hende alt hvad jeg kan. Det var ikke skønt at få det overstået Så hurtigt. For kunne ikke følge med, andet end bare at have ondt hele tiden.
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 48 Svar: 118
Det var også pga mit levertal var alt for højt
okt 2008
Følger: 36 Følgere: 35 Babyer: 2 Emner: 155 Svar: 1.197
FB