{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.468 visninger | Oprettet:

* Louise *
* Louise *
Tilmeldt:
6. feb 2011
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292

FB {{forumTopicSubject}}

I fredags (27/1 kl 05.36) fødte jeg Milla. Vi vidste ikke det blev en pige, men jeg havde hele tiden på fornemmelsen at det blev en pige.

Jeg havde gået to dage med veer.
Natten til onsdag startede de og var rimlig regelmæssige - var inde forbi fødegangen, fik lavet ctg men veerne var ikke efektive nok. Blev og overnattede pga lang kørsel og vi vidste ikke om de ville tage til i løbet af morgenen.
Det gjorde de så ikke - tog hjem igen.
Natten til torsdag tog de så til! Blev meget mere smertefulde, men ikke med mere end 5 min imellem hver. Iløbet af de næste to dage ringede vi og forhørte os på fødegangen omkring smertestillende og igangsættelse.
De ville ikke sætte mig igang og jeg nægtede at kører 40 min får at få noget beroligende og en sovepille.

Torsdag aften kunne min kæreste ikke holde ud at se mig med de smerter mere. Og var bekymret for baby.
de ville gerne se mig og lave ctg.
Kl 21 var vi inde og fik målt og var ikke åbnet mere end 2 fingre.
Ctg viste en hjertelyd på ca 170. Vi måtte ikke tage hjem.
Pludselig virkede det hele som om det skulle gå stærkt og vi så undrende på hinanden, Ándré og jeg.
jordmoren havde provokeret livmormunden til at give sig så jeg kunne føde....

De tog vandet ca kl 22 og jeg fik en epi - endelig kunne jeg få hvilet! fostervandet var lysegrønt ved 23 tiden - men ik noget JM bar bekymret over. Ve-drop blev sat til og fra kl 1-4 fik jeg hvilet mig.
Det var fantastisk!!!
Presseveerne startede ca kl 5 og kl 5.36 kom den lille skønhed til verden. 4040 gr og 54 cm. Blev noget overrasket over den størrelse!

Det hele gik ret hurtigt, men var rigtig glad for min jordmor. Hun undrede sig over jeg skulle gå to dage med veer. Hun gav mig ikke meget ve-drop før veerne tog til så jeg havde bare brug for et lille skub.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FB
Kommentér på:
FB

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce