{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.560 visninger | Oprettet:

fb {{forumTopicSubject}}

så fik jeg taget mig sammen smiley
søndag den 6 april er datteren oppe ved mormor for at bage og manden og jeg er hjemme og ser film, hvor vi lidt i sjov bliver eninge om at en doggy nok kunne få gang i fødslen haha så vi slf igang med projekt igangsættelse, og da jeg efterføglende går på toilletet er der en del blod på papiret og det begynder straks at murre i underlivet;)

der går en times tid og det murre stadig men er stadig meget i tvuvl om der er optakt til noget, jeg smutter afsted for at hente den store pige, min mor for mig så overtalt til at ringe på fg da derr var gået et par timer, de synes jeg skulle se tiden an da det ikke lød til at være en aktiv fødsel med måske bare optakt og gav dem egentligt ret da veerne ikke gjorde specielt ondt, som jeg huskede fra sidste fødsel,

der går yderligere et par timer og jeg forlangere at blive tjekket , da jeg jo tænker praktisk ) pasniing til den store hund osv) så ville det jo være meget ret ligesom at vide om der er noget i gang eller om det er ønsketænking.

vi kommer ind og vi for en snak med de 2 jm og de tjekker mig og de snakker lidt jm snak og tjekker et par gange mere, og er knap 7 cm åben og de er noget overrasket da jeg ingen tegn viser på at have veer .
jeg bliver indlagt med det samme og de fylder fødekaret op, jeg hopper i og er nu 8 cm åben og nu kan jeg mærke jeg har veer også i den grad,, der går en 1 time og 20 fra jeg kommer i vand til hun er født og 13 min presse veer samt 6 timer og 43 minutter fra jeg så blod på papiret så en meget nem fødsel:))

født uge 28+6 vægt 3610 g og 50 cm:) og hun hedder stella maria:)


Kommentarer på:  fb
Kommentér på:
fb

Annonce