{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.490 visninger | Oprettet:

FB {{forumTopicSubject}}

Så er det vidst på tide jeg skriver min FB.
Det startede tirsdag d. 24 kl ca 2, jeg vågner op og kan godt mærke at det jeg har ikke er alm. plukveer. jeg ligger og tager tid, men de er ikke rigtig regelmæssige. Senere på natten bliver de mere regelmæssige og der er ca. 6-10 min imellem. jeg ringer til jordemoderen omkring kl 8 og aftaler at jeg skal komme ind på Fg og blive tjekket. Vi f[r afleveret vores store dreng og tager til aalborg, på vej derind begynder veerne at aftage lidt. Jdm unders'ger mig og jeg er kun 2-3 cm åben. vi bliver sendt hjem og jeg sover hele vejen hjem, derhjemme sover jeg en 4 timer ca. og kl 16.30 vågner jeg op med stærke smerter, lidt efter lyder et lille smæld, og min vand begynder at sive. Der er nu 3 min imellem veerne, og vi tager ind p[ sygehuset igen. I bilen får jeg virkelig pressetrang, da vi kommer ind på fg er kl 18.30 og jeg er kun 5 cm åben. tænker at dette her kommer til at vare hele natten. Jeg kommer i badekar og kl 19.10 siger jdm at der er en baby inden 19.30. jeg føder kl 19.15 en velskabt dreng p[ 4210 g og 53 cm. 3 timer efter er vi hjemme igen. dejlig,men hurtig fødsel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FB
Kommentér på:
FB

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce