{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RS virus??
  • #1   15. mar 2009 RS er det noget med vejrtrækningen ????

• #2   15. mar 2009 Ja det mener jeg men han trækker også vejrt underligt nogen gange men vil bare ikk ringe til lægen endnu for han har kun 37,6 i feber.

Men jeg ved ikk om det er det eller om det er noget andet.

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #3   15. mar 2009 bonnie *A* A ja RS er når man har vejrtræknings problemer.

• #4   15. mar 2009 Men jeg ville høre om der er nogen som har oplevet det samme med deres børn, Malthe her er 5 måneder og 1 uge.

Håber der er nogen som kan give mig et preg af om det her er noget jeg bare skal holde øje med eller om dte er noget burde tage til vgt lægen med, med det samme

• #5   15. mar 2009 man siger jo at det er den almene tilstand man skal kigge på hos barnet, har det høj feber men spiser og drikker og er "nogenlunde" i humøret er det måske i virkeligheden ikke så sygt som hvis det er slattent, uinteresseret og måske ikke hverken spise eller drikke, men har måske kun lidt feber......

men det er svært at rådgive om , syntes jeg, du kender ham jo bedst og ved hvordan han plejer at være, også når han er syg.

• #6   15. mar 2009 Det er første gang at han har været syg med feber og sådan som han er nu, han plejre kun at være snottet

• #7   15. mar 2009 RS er en forkølelses virus.. Det er de samme symptomer som forkølelse, bare MEGET slimet...

• #8   15. mar 2009 Er det iukke først feber, når den er over 38?
    Gabriel har normal temperatur på 37,5-37,6....

Men lille stakkel, håber da snart at han bliver rask!

• #9   15. mar 2009 Malthe har normal tempertur på 37,3

• #10   15. mar 2009 min datter havde vejre træknings problemer men ikk feber men var meget sløv så fik jeg afvide det var lidt lungebetændelse,,

• #11   15. mar 2009 Mor til Malthe - Ja det er jo meget individuelt...Mener bare at have fået afvide at det er feber, når den er over 38. Det er ikke fordi jeg vil rette på dig, men bliver bare helt i tvivl selv...

Rigtig god bedring til ham..

• #12   15. mar 2009 Mor-Til Malthe - Har du kigget eller mærket på hans gummer i undermunden?
    For det kunne måske også være at der var tænder på vej, her for en 14 dage til 3 uger siden var min søn på nøjagtig samme måde, + han var rigtig snottet og forkølet, det gik væk en lille uges tid efter, og da det sluttede var han helt hvid i undermunden, og 2 dage efter kunne man se en lille fin tand, og nu er nr 2 også på vej... (:

• #13   15. mar 2009 Nadia S: Det ved jeg godt det ikk er. Jeg mener bare at han har lidt feber men ikk alarmerende høj det er også derfor jeg bare skriver og spørger her onde. Jeg har fået af vide af min læge at når den er over 37,5-6 så har de feber. dete r det jeg går ud fra.

Men forresten tak for alle de dejlige og positive svar.

• #14   15. mar 2009 Rs virus er snot,hoste og slim,man kan se på deres vejrtrækning,du kan se deres ribben tydeligt når de trækker vejret idt,og de har en stødende vejrtrækning

• #15   15. mar 2009 charlotte M: Man kan ikk se hans ribben da han er godt istand. Men han hoster mere end han plejre og det lyder som om at han har noget slim der sider og driller men hans næse løber ikk men han har noget våde hvide agtige busemænd i sæsen ret tid som jeg ikk kan få ud.

• #16   15. mar 2009 Ja det kan jeg da godt forstå at du gør....

• #17   15. mar 2009 Hvis jeg var dig ville jeg ringe til vagtlægen,for og få ham tjekket,heller en gang for meget end en gang for lidt,og så kan lægen jo tage stilling til hva det kunne være,i stedet for du går og er bekymret

• #18   15. mar 2009 Lige nu ligger han og sover men vækker ham om lidt da han skal have øllebrød

• #19   15. mar 2009 Det sker der i hvert fald ikke noget ved...Og ja, som du siger Charlotte M. Så er det jo aldrig skægt at være bekymret..

• #20   15. mar 2009 Når jeg har givet ham øllebrød så bliver han skiftet også tager jeg hans temp. også tager jeg den derfra. men tak for de dejlige råd

• #21   15. mar 2009 bekymring er det værste for en mor,og man har mange fantasier og tanker indtil man finder ud af hva det,eller får løst tingene,så se og få ringet til vagtlægen,du er jo ikke læge,og hvor fra skal du vide hva han fejler,det er derfor vi har læger,gudske lov for det,så må du lige opdatere hva der sker

• #22   15. mar 2009 Min datter på 2 mdr har selv rs-virus

• #23   15. mar 2009 Alle: Jeg giver ham lige noget at spise først så tager jeg hans temp og hvis den stadig er 37,6 eller højere så ringer jeg til vagtlægen.

charlotte M: Nej, der er ikk det fedeste at have som mor.

Alle: skal nok give en opdate når jeg ved noget.

• #24   15. mar 2009 Okay.....Krydser fingre for at der iukke er noget..

• #25   15. mar 2009 har lige taget hans temp og den hviste 37,2 ringede alligevel til vagtlægen men hun sagde at jeg bare skulle holde øje med han temp. mere ville hun ikk gøre på trods af at raller i vejrtrækningen og hun bedte mig om at sætte tlf'en hen til ham så hun kunne høre og vupti det lød som en kaffemaskine som trænker til en afkalkning. men hun ville stadiog ikk gøre noget da han spiser og har kontakt med mig.

det va så lige en lille opdate.

• #26   15. mar 2009 Jeg var ved vagt lægen i går med min datter og hun har svære vejr træknings problemer og vil ikk spise eller noget og vagtlægen vil ikk gøre skid.. så skal til min egen læge i morgen..

jeg sidder bare og tænker utroligt at vagtlægerne ikk har lært noget efter den lille pige på 2 år døde..

• #27   15. mar 2009 Mor til maya
    Vi bankede i bordet hos vagtlægen i dec. da Tristan var forkølet og blev mere og mere slatten, ville ikk spise, og havde en meget rallerne vejrtrækning.. Så kom vi på børneafd. og vupti blev han lagt i c-pap med ilt fordi han havde en iltmætning på 40% (den skal ligge på 95-100%)

Alle
    Hvis i er utrykke og lægerne blir ved med at sende jer hjem, men det ikk blir bedre, så bank i bordet og FORLANG at få en henvisning til børneafd hvor en børnelæge kan kigge på jeres børn...

Kommentér på:
RS virus??

Annonce