{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.593 visninger | Oprettet:

RS Virus {{forumTopicSubject}}

Øv øv øv .. Liam har siden i foregårs hostet meget og nyser.. og så har han rigtig meget slim i munden så han nærmest blir kvalt når det kommer op...
Igår troede jeg nærmest han blev kvalt.. han blev helt slap så måtte hive ham op fra der hvor han lå for at han kunne få vejret.. blev egentlig ret bange..

I nat har vi så sovet på skift da han stadig hoster og har meget slim i halsen..
Så idag valgte vi at tag etil lægen med ham bare for en sikkerheds skyld..

Og hun mener han muligvis hatr fået RS virussen smiley så nu skal vi holde ekstra øje med ham og hvis det blir det mindste værre end det er så skal vi ringe igen eller kontakte vagtlægen og så står den nok på en indlæggelse.. Men som hun sagde kunne vi være heldige at det går i sig selv igen og ikke blir værre..

Øv øv øv at han allerede som 4 uger gammel skal være syg.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RS Virus
  • #1   10. nov 2011 Du kan få din læge eller syghus til at pode ham for det, så kan de se om han har virussen eller ikke.

Fødte den 2. januar i år en datter som blev indlagt efter et lægebeøg da hun også hostede rigtig meget og slemt og her var de bange for det var rs virus som hun havde fået.

Vi blev indlagt på børneafdelingen på Skejby sygehus og de poede hende men vi fik efter bare et par timer lov at tage hjem igen, da prøven var negativ.

Så ville da be om at få ham podet da det ikke er en helt ufarlig virus.

http://www.laegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=579/sprog=1/grp=2/menu=1/

• #2   10. nov 2011 Vi var indlagt med rs virus i 14 dage da min datter var 3 måneder... Syntes du skal sige du vil have ham podet.. Vi gik til læge- vagt en helt uge inden de fandt ud af det var det... Og de podet hende kun fordi hun næsten ikk kunne trække vejret.. smiley og fik så ilt i en uge og sondr mad i 9 dage..

• #3   10. nov 2011 Hej.. Stakkels lille mand. Da Magnus var 4 uger blev han også syg på den måde der, tog til lægen og han mente også det var RS virus, Vi blev indlagt på OUH børneafdeling med det samme, måtte ikke engang tag hjem og hente tøj osv. Vi lå der i 4 døgn så de kunne gi ham ild osv. Kan enlig ikk forstå de bare sender dig hjem da den jo kan være ret farlig for små spædbørn.. ?

• #4   10. nov 2011 Begge mine har desværre haft det, men få det tjekket. Det kan meget hurtigt blive slemt hvis det er det.

• #5   10. nov 2011 få din datter podet !

jeg var indlagt med i min datter i en uge......
    hun fik hjælp til at trække vejret i nogle dage, da virusen toppede..... så den er ikk sjov den virus og bestemt ikk noget at spøge med !

jeg måtte banke i bordet ved vagtlægen og fik hende indlagt til opservation og gudske tak og lov for det da !

• #6   10. nov 2011 Vi blev sendt hjem med besked om at ringe hvis der var dte mindste..
    Han har det okay.. han er hverken sløj eller noget.. Kun påvirket når han hoster.. det lyder som en blanding mellem host og nys og så kæmper han lidt med vejret når han gør det.. og så hoster han slim op som nogengange driller ham så man føler han blir kvalt i det og ikke kan få det væk..
    Det er værst om aftenen og om natten når han har det varmt.. :-S
    Så føler jo både og han er syg,, men er da bekymret for min lille dreng vil jeg sige..

• #7   11. nov 2011 har i hævet hans hovedgære?

• #8   12. nov 2011 Det er blevet bedre.. han har ikke meget slim tilbage og hoster mindre.. men synes det sådan skidter meget op og ned..

Igår var vi hos mine forældre hele dagen og der hostede han kun engang imellem men i nat har han bare hostet og hostet og været rigtig irriteret af snot og har grædt en del..
    Synes det er underligt det svinger sådan op og ned.. :-S
    Ved ikke om vi skal prøve at kontakte vagtlægen snart eller se det mere an.. for han er glad nok..

• #9   14. nov 2011 Vi var ved vagtlægen igår da han bare skreg og skreg og gyldpede ud over det hele.. og de udelukkede heldigvis RS virussen. han fejler ikke noget.. han har "kun" influenza heldigvis.. smiley men ja gir dig helt ret.. hvorfor nævne det når man ikke er sikker.. så kunne hun da bare sige vi skulle holde øje med ham..

• #10   14. nov 2011 Jah rart han slap for den virus i det mindste.. men følte mig godt nok som en pyldre mor derude igår da de jo ikke mente han fejlede noget.. men de tog os da seriøst og han blev tjekket i hoved og r... vi blev sendt videre fra vagtlægen til en børnelæge da de ville være sikre så det er da i det mindste rart..

Øvv at i også er ramt dernede.. :-S Håber snart der er bedring hos jer også.. for det er godt nok hjerteskærende når de er kede og man bare intet kan gøre..

Kommentér på:
RS Virus

Annonce