{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.575 visninger | Oprettet:

RS Virus.. {{forumTopicSubject}}

Ja min lille pige har fået rsv og hun er bare så syg smiley Det er virkelig hårdt at have en syg pige hele tiden vi har været indlagt 3 gange på børenafdeling.. Nu har hun haft den virus siden d. 24 dec så håber da snart hun bliver frisk igen..

Ville høre om der er nogle her inde som har haft/har en lille med den virus??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RS Virus..
  • #2   21. jan 2011 Ja Neela er næsten lige blevet rask efter en sej omgang med RS virus... Noah fik den osse som spæd:0(

• #3   21. jan 2011 ja min nicoline har den nu....vi var indlagt fra torsdag til lørdag i sidste uge men har fået alt mulig med hjem hun ska ha

• #4   21. jan 2011 Vi kom os hjem fra sygehuset i tirsdags .. Det er rigtig hårdt at se sin lille pige være så syg, men hun er os ved at være rask smiley Hun fik lagt en sonde fordi hun ikke ville spise selv smiley

• #6   21. jan 2011 min søn på 1½mdr fik den i mild for så de ville ikke indlægge ham for at ´han ikke blev mere smittet men føj det var ikke sjovt ikke at kunne høre ham græde smiley

• #7   23. mar 2011 Jeg tog til lægen med min 12 dage gamle søn midt i februar. Han havde ikke spist ordentlig og blev ret slatten. Lægen kunne næsten ikke vække ham så vi blev sendt videre til Børne afdelingen. Her fik han konstateret rs virus og vi blev indlagt i 3 uger i Cpap, med næsedråber, saltvandsinhalator og sonde. Puha det var en hård omgang, især fordi jeg knap var kommet over et ret voldsomt fødselsforløb og fordi at den første børnelæge som tilså ham sagde at de ikke var vandt til så små børn på afdelingen så han var usikker på om vi skulle overflyttes. Det blev vi ikke men jeg var ikke tryg efter den udmelding!!!

Kommentér på:
RS Virus..

Annonce