{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RS virus
  • #1   2. nov 2012 Min datter havde det, hun var syg, i 2,5 uge, og havde 41 i feber eb aften, jeg blev indlagt med hende til observation. Hun havde svært ved at trække vejret, og hun spise ikke noget i 3 dage hun drak kun lidt væske

• #2   2. nov 2012 Silje har været forkølet godt en uge og nu er hun begyndt at hoste men har ikke feber..

• #3   2. nov 2012 Min søn var 3 måneder da han blev indlagt. Han var meget snottet og havde svært ved og trække vejret. Vi havde en vagtlæge ude og han synes vi skulle tage på sygehuset. De havde en test på ham der læs positiv og vi blev indlagt ( var indlagt i 12 dage) han fik maske hver 3 time og smertestillendehver 6 time

• #4   2. nov 2012 min datter har haft rs virus...

hun ville intet spise, var slap, feber og forkølet.
    vi tog til vagtlæge med hende... de undersøgte hende og kunne konstatere at det var rs virus hun havde... vi lå til opservation natten over. og blev udskrevet på 24 timers reglen. men kom igen om morgen, da hun havde svært ved at trække vejret.
    vi var indlagt i 8 dage, hvor hun også lå i c-pap.

men hvis du føler dig utryg, så tag en tur til lægen.....

der er ikk rigtig nogen symptomer som viser at det lige er rs virus barnet har....

Kommentér på:
RS virus

Annonce