1.861 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "RS virus"
RS Virus
Øv øv øv .. Liam har siden i foregårs hostet meget og nyser.. og så har han rigtig meget slim i munden så han nærmest blir kvalt når det kommer op... Igår troede jeg nærmest han blev kvalt.. han ble...
Øv øv øv .. Liam har siden i foregårs hostet meget og nyser.. og så har han rigtig meget slim i munden så han nærmest blir kvalt når det kommer op... Igår troede jeg nærmest han blev kvalt.. han ble...
Skrevet af: *Lizette - Nu som mor til dejlige Liam <3 * - 10. nov 2011
RS Virus..
Ja min lille pige har fået rsv og hun er bare så syg :-( Det er virkelig hårdt at have en syg pige hele tiden vi har været indlagt 3 gange på børenafdeling.. Nu har hun haft den virus siden d. 24 dec...
Ja min lille pige har fået rsv og hun er bare så syg :-( Det er virkelig hårdt at have en syg pige hele tiden vi har været indlagt 3 gange på børenafdeling.. Nu har hun haft den virus siden d. 24 dec...
Skrevet af: Tina - Mor til Sofie :) j - 21. jan 2011
RS virus??
Min søn gylper meget og har nu lidt feber og lidt slatten i det og sover hele tiden og når han ikk sover vil han kun hænge på armen han gider ikk lege med andet end sin hundebamse.
Min søn gylper meget og har nu lidt feber og lidt slatten i det og sover hele tiden og når han ikk sover vil han kun hænge på armen han gider ikk lege med andet end sin hundebamse.
Skrevet af: Bine* mor til Malthe og lillesøster Kaya* * - 15. mar 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
- Opsætning af hylder 900 kr.
- hænge gardiner op 450 kr.
- Reparation af vaskemaskine 600 kr.
- Afhentning af skrald 500 kr.
- Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 48 Svar: 118
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 135 Svar: 484
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 532
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
hun ville intet spise, var slap, feber og forkølet.
vi tog til vagtlæge med hende... de undersøgte hende og kunne konstatere at det var rs virus hun havde... vi lå til opservation natten over. og blev udskrevet på 24 timers reglen. men kom igen om morgen, da hun havde svært ved at trække vejret.
vi var indlagt i 8 dage, hvor hun også lå i c-pap.
men hvis du føler dig utryg, så tag en tur til lægen.....
der er ikk rigtig nogen symptomer som viser at det lige er rs virus barnet har....
RS virus