1.137 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Kan jeg tillade mig det? Kan jeg tillade mig det?

Hej tøser. Håber på i kan hjælpe mig lidt her.
Sagen er den at min bror's kæreste ikke kan lide andre end sig selv. Hun har nu gang på gang i 2år sit og svinet mig, min kæreste og vores søn til hjemme hos MINE forældre, hun siger blandt andet at jeg er en dårlig mor, og at alt hvad jeg købet til min søn er grim og dårligt, at mine forældre bedre kan lide min søn end deres datter, og alt muligt andet lort. Er simpelhed så træt af hende og har bare lyst til at ringe til min bror og sige at han må vælge mellem mig eller hans kæreste, men kan jeg tillade mig det?
Hver gang vi er sammen nede hos mine forældre snakker hun aldrig til mig, og kan finde på at snakke rigtig grimt til min søn, hvis han bare så meget som rør det legetøj som hendes datter leger med. Er inviteret til deres begge 19års fødselsdag næste weekend, og gider ikke bare komme derned for at blive ignorert. Hvis vi mødere dem i byen slikker hun altid så meget røv på os, er bare så træt af hele sitorationen, elsker virkelig min bror og hans datter rigtig højt, men kan bare ikke klare mere fra hende nu, har virkelig lyst til at smække hende en næste gang jeg ser hende. Håber i kan forstår mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan jeg tillade mig det?
  • #1   9. sep 2010 Hvis jeg var dig ville jeg bare ignorere hende og hendes adfærd men jeg er som regel også ligeglad med folk tænker om mig og min familie... Ofte er det jo "bare" fordi de har ondt i røven over et eller andet.

Syntes det ville være synd for dit forhold til din bror og din niece hvis du afskærer dem...

• #2   9. sep 2010 Ser dem aldrig i forvejen, da hun ikke ville komme hos mig, og jeg ikke gider komme hos dem da de har en stor hund som min søn ikke kan lide og er bange for. Så vi ses kun når vi er hos vores forældre.

• #3   9. sep 2010 Jeg tænker bare, hvis der var en der talte grimt til min søn fordi han også gerne ville lege med noget legetøj som en anden legede med, så var jeg flippet fuldstændigt ud...
    Hun skal da satme tale pænt til din søn!! han har ikke gjord hende noget, og alle børn vil lege med noget en anden leger med... sådan er børn jo...

• #4   9. sep 2010 Hmm men hva siger dine forældre til at hun sidder og snakker sådan om jer til dem?? hvis ikke de siger noget til hende er de lige så slemme som hun er. Jeg får en tanke om at hun i bund og grund er skide misundelig på dig og dit liv. måske du skal tage en snak med din bror OG hende om hendes opførsel og fortæl hvad det er der gør dig ked af det... hvis det så ikke hjælper så ville jeg os stille ham det ultimatum at han måtte vælge, men ikke før jeg havde snakket med dem om det-..

• #5   9. sep 2010 Hvis jeg var dig, ville jeg være den store og sige..
    Okay, hør her, jeg føler at du ikke kan lide, mig. Er det rigtig følt? ligesom for at få det op, så i kan få snakket om det! & nej du må aldrig nogensinde sige han skal vælge imellem dig og hans kæreste, det ville sårer ham.. Og hvis det er så tag til den fødselsdag også Nyd din Brors selvskab i stedet for hendes smiley

• #6   9. sep 2010 jeg forstår ikke hvorfor dine forældre ikke siger til hende at de ikke gider høre på at hun bagtaler dig i deres hjem - og jeg forstår heller ikke at de overhovedet siger det hun siger videre til dig -

bortset fra det ville jeg minimere samværet men ikke kappe forbindelsen helt - en dag er "gimpen" måske ude af billedet......

• #7   9. sep 2010 Min mor er ikke særlig god til at sige fra, har bedt hende om at gøre det, og det er hun også begyndt på, hvilket resultere i at hun siger noget grimt og går. Det er tit ligeså meget min bror der holder med hende og snakker grimt om os. De har rigtig meget ondt i røven over at vi begge er i gang med uddannelse (de er begge på kontathjælp, hun får dog kun ca haldelen udbetalt da hun brugt en rigtig stor arv på 3 mdr, hun satser på at komme på fortidspantion da hun har en skade som hun køre rigtig meget på) Siger også noget til hende når hun snakker grimt til mig søn, og fik et føl på hende i sommers og siden har hun ikke rigtig snakket til mig.

• #9   9. sep 2010 Jamen, sidst sagde hun at han var en lorteunge.

Hun har haft sagt til mig mor en dag hun (min mor) passede ham, at han sku have et slag i hovede. Det havde min mor sagt til hende at hun ku bare prøve, for så ku hun få klappet sig en.

• #10   9. sep 2010 Hvis ikke i kan løse det på andre måder, så kan du godt tillade dig det.
    Min mand har valgt sin bror og svigerinde fra, da de ikke ville opføre sig pænt overfor mig.

• #11   9. sep 2010 Sabrina - Godt sagt, af din mor. Sådan en kommentar gad jeg heller ikke høre på.

• #12   9. sep 2010 Ja, min mor er ellers meget tilbageholden, men ikke lige når det kommer op på det niveau.

• #14   9. sep 2010 Nu kender jeg dig tilfældivis personligt. Du er IKKE en dårlig mor!!!
    Hvis hun ikke har noget pænt at sige, skal du ikke ses med hende bare for at være høflig, for hun er jo alt andet en høflig overfor dig lyder det som... Men ja før eller siden må problemet op til overfladen, det kan jo være at hun ikke selv kan se hvor ondt det hun siger gør?
    KNUS fra Kians faster smiley

• #15   9. sep 2010 Mia: Tror godt hun ved det. For hvis vi siger hende imod, går hun eller begynder selv at græde, for så er det jo synd for hende. Ringer til min bror imorgen og siger vi ikke kommer. Og hvis de har noget grimt at sige om os, må de komme og sige det til os isted for det ande lort. Og hvis de ikke selv kan se at de gør noget forkert, må det jo være deres sag.

• #16   9. sep 2010 Personligt, mener jeg ikke der kommer noget godt ud a at lade en vælge.
    og jeg har den holdning, at hvis en person ber mig om det..
    ville jeg vælge den person fra der ber mig om det, for jeg synes det unfair at be mig om at vælge mellem to jeg er glad for (:

Til gengæld, ville jeg sige til hende næste gang hun snakker sådan til jeres søn, eller om jer mens i høre det evt? at det måtte stoppe..
    og at sådan skal hun ikke snakke til din søn? det med du en dårlig mor, og køber grimme ting osv. det kan godt gøre ondt.. men inderst inde ved du forhåbentilig det ikke passer..

& til mine forældre ville jeg sige det gjorde ondt de ikke forsvarede mig (hvis det tilfældet) og sige at du bare ikke ville høre om det, og ikke ville komme når hun kommer ! det lidt hårdt men der er ikke andet for.. forældre skal støtte deres børn (:

hvis de tilgengæld forsvare dig, og siger at sådan er det ikke.
    ville jeg måske be dem om at sige til hende 'det fint det din mening, men den må du holde for dig selv når du er her.. det vores datter du snakker dårligt om''

• #17   10. sep 2010 sabrina min søde pige.. Hende ville jeg godt møde smiley Ord kan jo hurtigt sætte hende på plads !

• #18   10. sep 2010 Ja, men hun fatter bare ikke en skid. Når jeg siger noget til hende har hun aldrig sagt det. Og jeg lyver. Kan bare ikke klare det mere, bliver virkelig såret gang på gang.

Ringer til min bror når jeg kommer hjem fra skole, og siger jeg ikke gider hende mere, og vi ikke komme til den fødselsdag. Så må hun komme med en undskyldning hvis hun mener det er på sin plads eller lade vær.

Har aldrig gjort deres barn noget, tager hende gerne op osv når vi er sammen nede hos mine forældre, men så kommer hende mor og tager hende ud af hænderne på mig, med en eller anden dårlig undskyldning.

Noget andet der kan pisse mig af, er at vi har aftalt at vi giver børnen for 300kr til jul og fødselsdage, også kommer de med en gave til 130kr. (Det vigtigste er selvfølgelig at min søn blev glad for gaven) men at jeg så bruger 300kr som vi har aftalt på gave til deres datter og får dårligt et tak.

• #19   10. sep 2010 sabrina..

det med gaven kender jeg alt for godt.
    dog med min moster xD
    det lidt noget andet godt nok..

Men min moster får ikke gave a mig, eller jeg er med i min mors men ja (:
    tilgengæld får hendes børn for 500kr jul og fødselsdage..
    da jeg så blev 20 fik jeg for 285kr.
    ved godt man ikke skal være smålig, og det er jeg heller ikke.
    men man føler sig sku snydt, og hendes undskyldning var 'jeg får jo ingen gave a dig' (hun får julegave) nej men tilgengæld bruger jeg gladeligt en million på dine børn ! så nu det lavet sådan de får for 200kr hver og min moster får en eller anden lille ting også. !

• #20   11. sep 2010 Sabrina: hvad sagde din bror til at i ikke kommer til fødselsdagen ??

• #21   12. sep 2010 Han tog det faktisk rigtig pænt.

• #22   12. sep 2010 så snakker i stadig sammen og hun har skruet ned for "charmen" eller hvordan??

• #23   13. sep 2010 Altså jeg snakker stadig med min bror, med stadig ikke med hende.
    Sagde til ham at de ikke ku være rigtig at hun var sådan overfor min søn, bare fordi hun ikke kan lide mig, jeg var jo heller ikke sådan overfor deres datter.

Han havde fuld forståelse for det jeg sagde.

Kommentér på:
Kan jeg tillade mig det?

Annonce