2. apr 2008 Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
Kan jeg tillade mig det? Kan jeg tillade mig det?
Hej tøser. Håber på i kan hjælpe mig lidt her.
Sagen er den at min bror's kæreste ikke kan lide andre end sig selv. Hun har nu gang på gang i 2år sit og svinet mig, min kæreste og vores søn til hjemme hos MINE forældre, hun siger blandt andet at jeg er en dårlig mor, og at alt hvad jeg købet til min søn er grim og dårligt, at mine forældre bedre kan lide min søn end deres datter, og alt muligt andet lort. Er simpelhed så træt af hende og har bare lyst til at ringe til min bror og sige at han må vælge mellem mig eller hans kæreste, men kan jeg tillade mig det?
Hver gang vi er sammen nede hos mine forældre snakker hun aldrig til mig, og kan finde på at snakke rigtig grimt til min søn, hvis han bare så meget som rør det legetøj som hendes datter leger med. Er inviteret til deres begge 19års fødselsdag næste weekend, og gider ikke bare komme derned for at blive ignorert. Hvis vi mødere dem i byen slikker hun altid så meget røv på os, er bare så træt af hele sitorationen, elsker virkelig min bror og hans datter rigtig højt, men kan bare ikke klare mere fra hende nu, har virkelig lyst til at smække hende en næste gang jeg ser hende. Håber i kan forstår mig.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
Syntes det ville være synd for dit forhold til din bror og din niece hvis du afskærer dem...
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Hun skal da satme tale pænt til din søn!! han har ikke gjord hende noget, og alle børn vil lege med noget en anden leger med... sådan er børn jo...
maj 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Svar: 29
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 39 Svar: 440
Okay, hør her, jeg føler at du ikke kan lide, mig. Er det rigtig følt? ligesom for at få det op, så i kan få snakket om det! & nej du må aldrig nogensinde sige han skal vælge imellem dig og hans kæreste, det ville sårer ham.. Og hvis det er så tag til den fødselsdag også Nyd din Brors selvskab i stedet for hendes
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
bortset fra det ville jeg minimere samværet men ikke kappe forbindelsen helt - en dag er "gimpen" måske ude af billedet......
apr 2008
apr 2008
Hun har haft sagt til mig mor en dag hun (min mor) passede ham, at han sku have et slag i hovede. Det havde min mor sagt til hende at hun ku bare prøve, for så ku hun få klappet sig en.
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Min mand har valgt sin bror og svigerinde fra, da de ikke ville opføre sig pænt overfor mig.
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
apr 2008
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 266
Hvis hun ikke har noget pænt at sige, skal du ikke ses med hende bare for at være høflig, for hun er jo alt andet en høflig overfor dig lyder det som... Men ja før eller siden må problemet op til overfladen, det kan jo være at hun ikke selv kan se hvor ondt det hun siger gør?
KNUS fra Kians faster
apr 2008
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
og jeg har den holdning, at hvis en person ber mig om det..
ville jeg vælge den person fra der ber mig om det, for jeg synes det unfair at be mig om at vælge mellem to jeg er glad for (:
Til gengæld, ville jeg sige til hende næste gang hun snakker sådan til jeres søn, eller om jer mens i høre det evt? at det måtte stoppe..
og at sådan skal hun ikke snakke til din søn? det med du en dårlig mor, og køber grimme ting osv. det kan godt gøre ondt.. men inderst inde ved du forhåbentilig det ikke passer..
& til mine forældre ville jeg sige det gjorde ondt de ikke forsvarede mig (hvis det tilfældet) og sige at du bare ikke ville høre om det, og ikke ville komme når hun kommer ! det lidt hårdt men der er ikke andet for.. forældre skal støtte deres børn (:
hvis de tilgengæld forsvare dig, og siger at sådan er det ikke.
ville jeg måske be dem om at sige til hende 'det fint det din mening, men den må du holde for dig selv når du er her.. det vores datter du snakker dårligt om''
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 87
apr 2008
Ringer til min bror når jeg kommer hjem fra skole, og siger jeg ikke gider hende mere, og vi ikke komme til den fødselsdag. Så må hun komme med en undskyldning hvis hun mener det er på sin plads eller lade vær.
Har aldrig gjort deres barn noget, tager hende gerne op osv når vi er sammen nede hos mine forældre, men så kommer hende mor og tager hende ud af hænderne på mig, med en eller anden dårlig undskyldning.
Noget andet der kan pisse mig af, er at vi har aftalt at vi giver børnen for 300kr til jul og fødselsdage, også kommer de med en gave til 130kr. (Det vigtigste er selvfølgelig at min søn blev glad for gaven) men at jeg så bruger 300kr som vi har aftalt på gave til deres datter og får dårligt et tak.
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
det med gaven kender jeg alt for godt.
dog med min moster xD
det lidt noget andet godt nok..
Men min moster får ikke gave a mig, eller jeg er med i min mors men ja (:
tilgengæld får hendes børn for 500kr jul og fødselsdage..
da jeg så blev 20 fik jeg for 285kr.
ved godt man ikke skal være smålig, og det er jeg heller ikke.
men man føler sig sku snydt, og hendes undskyldning var 'jeg får jo ingen gave a dig' (hun får julegave) nej men tilgengæld bruger jeg gladeligt en million på dine børn ! så nu det lavet sådan de får for 200kr hver og min moster får en eller anden lille ting også. !
maj 2010
apr 2008
maj 2010
apr 2008
Sagde til ham at de ikke ku være rigtig at hun var sådan overfor min søn, bare fordi hun ikke kan lide mig, jeg var jo heller ikke sådan overfor deres datter.
Han havde fuld forståelse for det jeg sagde.
Kan jeg tillade mig det?