{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.251 visninger | Oprettet:

er du i tvivl om, om du er gravid? {{forumTopicSubject}}

en lille liste, som man kan følge, eller spørge her på bg eller andre babyrelaterede sider, om man er gravid eller ej.

step 1: test evt før forventet mens, hvis du føler dig gravid.
positiv test: tillykke, du er gravid.
negativ test: gå videre til step 2.

step 2: vent til forventet mens og test der.
negativ test: gå til step 3.

step 3: vent en uges tid cirka, og test igen.
negativ test: gå videre til step 4.

step 4: kontakt lægen og få en udredning. vi er ikke synske på bg og kan ikke svare dig på, om du er gravid.

GOD FORNØJELSE. :D:D:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er du i tvivl om, om du er gravid?
  • #3   21. aug 2012 Synes godt om smiley

• #6   21. aug 2012 Tror nu den er oprettet lidt som en Joke.. smiley

ikke noget ondt eller surt ment eller noget med man ikke må oprette de indlæg... smiley

Dina - vil så mene at det måske ikke har meget med hendes alder at gøre ? jeg kunne da også ha fundet på at oprette det jeg er 24 smiley

• #7   21. aug 2012 Mangler en enig knap til trådens start:-)

• #8   21. aug 2012 ej rolig nu da. det var ment i sjov? de må da spørge alt det, de vil. prøv lad være med at se surt på alt, hvad der bliver skrevet - prøv find humoren frem engang imellem.

dina, lad være med at udtal dig om noget, du ikke ved en skid om. du ved ikke, hvorfor jeg oprettede mig herinde for to år siden eller noget som helst. desuden ved du ikke, om jeg har barn/børn? om man er 10 eller man er 70 er vel fuldstændig ligemeget - er det ikke et frit forum? jo, det tror jeg nu nok liiiige det er. smiley

• #10   21. aug 2012 man kan da nemt se, det er en joke? ..

• #13   21. aug 2012 Malene
    Nej det kan man ikke "nemt" se

• #14   21. aug 2012 Nu er den jo ikke myntet på nogle overhovedet.. synes selv der på det sidste har været en del indlæg om man nu er gravid.. og jo ville da være nemmere hvis vi kunne give svar men i den sidste ende kan vi jo ikke svare på det.. smiley er en test negativ ja så kan man jo kun gå ud fra det.. smiley

Dina - Men nu er der jo nogle der får børn som 15 årig, ikke altid med vilje jo men kan være et uheld og man bare er imod abort ? smiley

• #16   21. aug 2012 dina - nu har jeg så ikke set dem. jeg er sjældent herinde, netop fordi det er en hønsegård. man skal være hr. og/eller fru danmark for at være herinde!!! der er ikke plads til alle, det er for ringe!
    -HVIS jeg havde været gravid dengang, og du havde kommet med den kommentar der, er du fandme en idiot, der ikke tænker over, hvad du skriver til folk. hvad nu hvis jeg havde barn nu? at støde en mor - flot, godt klaret dina. klapsalve til dig! (y)
    nej,jeg oprettede mig herinde, fordi jeg var på baboom og min SØSTER, som var gravid dengang bad mig oprette mig herinde, fordi jeg snart blev moster. DERFOR oprettede jeg mig herinde dengang. pak sammen dina, du aner ik, hva du taler om.

jeanette - så det nok fordi, du ik har nogen humor. for debatten her var ikke meningen, skulle startes herinde. sad og skrev med en veninde på msn, hvor jeg skrev, jeg ville oprette den (for sjov) hvor hun sagde, jeg skulle gøre det. spurgte hende endda, om man kunne se, det var for sjov, eller det så ud til, jeg mente det død alvorligt.

tania - at de tager det alvorligt, er vel deres sag.

den smukke - ENDELIG en med bare lidt humor, som ikke er tilhænger af en hønsegård smiley ..

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #20   21. aug 2012 Vil os sige det rammer måske nogle hårdt.

Jeg kan da godt se det sjove i det, men du ved da lige så lidt hvad du skal skrive i et forum...

Der sidder altså mennesker herinde der kæmper med at få deres ønske børn, og så sidder der en og gør grin med deres frustrationer, synes jeg egentlig ikk er ok. Slet ikk af et barn.

• #21   21. aug 2012 Hold da op hvor hormonerne raser herinde smiley

• #22   21. aug 2012 dina; igen, jeg bruger ikke dette site særlig meget, jeg anede ikke, den anden tråd var der. kan i øvrigt ikke finde ud af at bruge det nye design overhovedet. nej, det kunne du ikke læse ud fra debatten - men helt seriøst? bare fordi NOGEN kan finde på at støde andre med vilje, kan jeg sku ikke på den måde.

tania - helt seriøst. er du ikke træt af de 1000 spørgsmål om "hey, jeg har ømme bryster. er jeg gravid?" hvordan i alverden kan en, der sidder bag en skærm svare på, om vedkommende er gravid? tag en test for satan. så svært er det heller ikke. selvom dette UDELUKKENDE kun var for sjov, er det måske alligevel nødvendigt. jeg gør ikke grin med de intetanende - men du kan ik komme og bilde mig ind, at folk seriøst tror på, andre mennesker - bag en skærm, kan svare på, om de er gravide eller ej. så nej, tror simpelthen ikke på folk - det er imø kun for opmærksomhedens skyld - for tænk nu, hvis man ER gravid, så har man nogen at fortælle det til i samme tråd! smiley

• #25   21. aug 2012 theas mor, endnu engang - du kan fandme ik komme og bilde mig ind, folk tror på, andre kan svare på, om de er gravide. helt ærligt? hvor svært er det, at teste. hvordan i alverden kan jeg gøre grin med folk, der ik kan få børn?

til alle: hvis det er så let at hoppe over en debat, så hop over denne, hvis i ikke er tilfredse med, den er oprettet smiley

• #26   21. aug 2012 tania - du kan da bare hoppe denne tråd over, ik? smiley

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #27   21. aug 2012 Jeg synes den er sjov. Og synes det er plat at folk herinde hver dag spørger om de er gravide. Tag dog en test, hvis den er negativ så gå til lægen.. Selvom det er ønsker og drømme om børn, der driver værket ændre det jo ikke på at man kan tage en test eller gå til lægen og få svar..

• #28   21. aug 2012 så enig, moaren.

• #30   21. aug 2012 den smukke - er helt enig med dig! det må være utrolig stødende, at nogen skriver "tag en test" smiley

• #32   21. aug 2012 tania - er det også stødende at skrive 'tag en test' i en debat om "er jeg gravid" ????

• #33   21. aug 2012 dina - har jeg måske stødt dig?

• #34   21. aug 2012 Tania - bare fordi man ønsker at man er gravid, så er det jo ikke ensbetydende med at alle herinde, eller andre steder for den sags skyld ved om man er gravid smiley

Tag det med et smil på læben smiley
    Ellers så skal vi jo rende rundt med de fint følende handsker på hver evig eneste dag fordi man jo kan komme til at støde folk smiley
    Måske du også støder ts ved at sige til hende som du gør? hvem ved.. smiley

• #35   21. aug 2012 Altså vi er jo lige nøjagtig ikke synske..
    Hvis nu en opretter en tråd og spørg om hun er gravid og en der skriver at vi ikke er synske her inde hun skal teste er det så også at lave grin med hende ? smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #36   21. aug 2012 Nej jeg tror absolut ikke på at der er nogle herinde der kan svarer på et sådant spørgsmål, men hvis de har brug for at spørge så har de vel lov?

Du har lige gjort alvor ud af din joke ved at uddybe hvor meget det irriterere dig, på samme tid som du slet ikke kan finde ud af siden og aldrig er herinde.

Jeg synes ikke det er ok og det er min mening.

Selvom det ikke rammer mig, så rammer det andre. Selvom jeg kan grine, er der andre der føler sig stødt, over et pigebarn sidder og gør grin med noget som betyder så meget for dem.

Ønsker ikke at fører denne debat videre ud i livet med dig, da du åbenlyst ikke er særlig relevant at debattere med. Find din med menneskelighed frem.

//OUT

• #37   21. aug 2012 theas mor - de spørger da bare, men som sandra skriver, er det så også stødende, hvis en skriver i sådan en debat "vi er ikke synske herinde, tag en test" - ja, det ER set!!! hvad fanden er forskellen på det og så denne tråd??
    ja, det er din mening. vi er alle af forskellige meninger - HELDIGVIS!
    hvordan fanden kan jeg gøre grin med det, når andre GODT må skrive "vi er ikke synske herinde, tag en test" i sådan en debat. det har jeg sku da set mange gange, da det gamle design var herinde og jeg fulgte med på sitet fra sidelinjen.

nice one smiley

• #38   21. aug 2012 Jeg ka godt svare på om man er gravid fordi jeg er nemlig en a de heldige som er med i en orakel gruppe ;D

• #40   21. aug 2012 hmm måske det er mit indlæg der er snak om? for jeg spurgt nu ikke om jeg var gravid smiley men om der var andre der havde oplevet noget lign det samme med mælk i brysterne lige pludseligt efter flere måneder uden mælk smiley Jeg føler mig ikke stødt smiley For synes lidt det er grineren hvis det var henvist til mig smiley

• #42   21. aug 2012 ej altså helt ærligt få da liie et flip over en lillebitte ting...
    personligt har jeg skrevet rimeligt megetmed malene og hun er en alletiders pige så jeg er da 100 på hu ikk mener noget ondt med denne lille sjove indlæg...

jeg sys der er noget rigtig i det hun skriver... iNGEN herindekan svare en anden kvinde på om hun er gravid og hvis kvinden der spørger bare ønsker og vide hvorn andre havde det inden en positiv test sku man evt omformulere spørgsmålet SS

selvfølgelig skal folk have lov til og spørge o liiie det de vil MEN her er jeg lidt enig med malene samtidig med jeg selvfølgelig har ondt af de desværre rigtig mange der har svært ved og blive gravide og selvfølgelig derfor er fustrerede...

• #43   21. aug 2012 Hvor står der, at der er en aldersgrænse for, hvor gammel man skal være for at være herinde?? Det er da noget mærkeligt noget at skrive.

Alle 15 årige gravide piger - væk med jer. I er ikke gamle nok til at være her.

Føj.

Kan slet ikke se hvad det har med sagen at gøre, overhovedet.

• #45   21. aug 2012 Malene
    Det var da mærkeligt at lave et personlig angreb ??? Det her er en debat og jeg har bare skrevet at da jeg læste dit oplæg forstod jeg det ikke for sjovt. Det har da ikke noget at gøre at jeg ingen humor har....

• #46   21. aug 2012 Here we go aging ! smiley

• #47   21. aug 2012 Trak da på smilebåndet, og jeg er en af dem der kæmper med at få ønskebarnet smiley

• #48   21. aug 2012 - jeg har allerede hentet popcorn ! smiley

• #50   21. aug 2012 Hvad mente du så?

Du har skrevet 3 indlæg eller sådan noget, der omhandler hendes alder.

"Og hvis du oprettede dig herinde for 2 år siden fordi du var gravid, ja så vil jeg kalde det ............."

Det var nok mest det her der gjorde mig lidt sour indvendigt..
    Jeg synes bare ikke det var fair, thats all. smiley

• #51   21. aug 2012 enig med fru nøhr.... henter popcorn til resten af showet

• #52   21. aug 2012 eeejjj vil i dele jeres popcorn med mig ?? jeg har ingen smiley

• #53   21. aug 2012 sandra søde selvfølgelig deler gerne med diiig

• #54   21. aug 2012 Årh Diana du er så søøød smiley smiley det kræver da helt klart popcorn til dette "show" hih smiley

men ej igen det er jo intet ondt ment i dette indlæg fra ts.. det er jo ment som når man skriver i et indlæg at vi ikke er synske og jo ikke kan svare på om folk er gravide smiley
    Det er selvfølgelig skide synd for folk der kæmper og drømmer om de 2 skønne streger og så står og går 3 dage over og måske har oppustet mave og vil vide om vi andre har oplevet det da vi blev gravide men i den sidste ende at 3 måske har oplevet det betyder jo ikke at den ene person er gravid også... smiley Det er jo bare det der menes smiley

• #58   21. aug 2012 Tania Der er jo igen der har sagt de ikke må smiley Alle er vel velkomne her inde til at oprette lige nøjagtig det de vil ?? smiley det er ihvert fald sådan jeg har forstået det skal være her inde..

Dina - har alle ikke lov at være her inde ? smiley eller det er måske ikke et åben forum hvor alle er velkomne, smiley

• #61   21. aug 2012 Der står jo ingen steder de ikke må spørge ?? jeg ved ikke hvor i ser det henne
    men om børn er forældre eller ej er de jo stadig børn ?

• #62   21. aug 2012 Børn?
    Så hvis en gravid pige på 15 faktisk havde brug for hjælp og søgte herhen, så kunne hun bare gå væk, nu hvor hun kun var 15?
    Det er ikke i orden i følge mig, nej. Da vi alle vel er her af en grund og det er vores børn. Uanset alder.
    Jeg var selv 16 da jeg blev gravid, og jeg synes det er noget pis at fyre af. smiley

Prøv at tænk dig om, i stedet for at kalde folk noget, du ikke engang kan stå ved.

Heldigt at jeg er 19 nu, så jeg kan blive herinde!
    Ha, hvor latterligt.

Og ja mange er enige - men det gør det ikke mere rigtigt af den grund. Det er bare sørgeligt.

Men jeg lukker den her, for vi deler tydeligvis ikke samme mening her. smiley
    Og du har vist ikke prøvet at være så ung og gravid, så du aner ikke hvad du taler om.
    En masse fordomme længe leve!

• #64   21. aug 2012 Jeg så dit sidste indlæg nu, så nu giver det lidt mening. smiley

Dog er jeg ikke enig i din måde at skrive på.

God aften smiley

• #67   21. aug 2012 Alle har da lov at være her.. Uanset alder.. Det er da en værre omgang vås..
    Det kunne jo være at den yngre gruppe kunne lære noget af de ældre.. smiley

Men det er måske forkert at søge lidt "voksen" kontakt og at lære noget?

• #68   21. aug 2012 Nej, det kan du have ret i - men folk har vel lov at være nysgerrige. Mange unge piger vil iiih og åååh så gerne være mødre når de er 16 år gamle. (havde en del i min klasse dengang ;-))
    Og jeg synes da bare det er fint, hvis folk får lidt viden i stedet for at springe ud i noget der er SÅ stort. Hellere det da. smiley
    Håber du forstår hvor jeg vil hen. Jeg er på mobilen, og det kan godt drille lidt og sætte sætninger hen hvor det passer den. smiley

• #69   21. aug 2012 Alder er et tal. Jeg er voksen på lige fod med dig, Dina og jeg er bestemt ikke noget barn. smiley
    Men ja, jeg har ikke set det... smiley

• #72   21. aug 2012 Og please ikke ordkløv mit alder er et tal, ting. Du ved hvad jeg mener i den her sammenhæng.

• #74   21. aug 2012 Jeg forstår dig godt. smiley men dit indlæg gjorde mig nok bare lidt.. Ja. smiley

Nok fordi jeg selv har været der, og ved hvor onde folk kan være og hvor ubehageligt det er, når man faktisk gør det bedste man kan! smiley

Men nu er det jo heldigvis bare en hypotetisk 15 årig vi snakker om. Heldigvis. smiley

• #75   21. aug 2012 Super! smiley

• #76   21. aug 2012 Dina - Jeg snakker ikke for mine egne vegne.. Overhovedet..
    Jeg syntes bare det er DRØN forkert at stemple de unge piger som er herinde..
    De ønsker blot lidt kontakt og føler sig måske malplaceret på de forums som "er for dem"..
    Det kan godt være du snakker om at ts støder folk med sit indlæg, men du er desværre bare ikke et hak bedre selv lige nu..

Havde en på 30 skrevet det emne, jamen så havde problemet også været der, så havde man bare ikke angrebet ts alder..
    Det er simpelthen et for billigt kort at trække i mangel på bedre..

• #78   21. aug 2012 jeg har haft 2 sa'er - jeg KUNNE have været mor. kunne det også være en grund til, jeg var blevet herinde? kan simpelthen ikke se, hvorfor du har noget imod, man er herinde, hvis man ikke har børn, dina? der er sku da sindssygt mange herinde på 15-20 der ikke har børn. kender endda en der er herinde, som ikke engang ønsker børn? må hun så heller ikke være her, hvis hun har spørgsmål omkring noget? er det virkelig kun graviditet, fødsel og babyer der kan snakkes om herinde, siden man ikke må være her, hvis man ingen børn har?

helt seriøst, lad være med at gå så meget amok over tråden. havde tråden ikke været okay, var tråden nok blevet slettet af ha. når det var ment som en JOKE, kan jeg ikke se problemet.

• #79   21. aug 2012 men kan stadig ikke se hvor der står at dem som spørg ikke må spørge ??? smiley ved ik om det bare er mig som ikke kan læse eller hvad smiley men det står altså ingen steder de ikke må spørge

• #80   21. aug 2012 Dina - hvis man føler sig godt tilpas herinde? Er det så ikke underordnet om man er forælder eller ej? Der er da også en del på Hundegalleri, som er derinde, uden at have hund.. De må måske heller ikke være der?
    Jeg forstår bare ikke hvorfor man ikke skal have lov at være her, barn eller ej..

Det er jo ikke TS hensigt at angribe nogen.. Overhovedet..
    Der bliver spurgt om det spørgsmål RIGTIG tit.. Det samme spørgsmål igen og igen, og mange gange er det sådan et "åååh nej" indlæg.. Så kan jeg ikke se noget galt i at man med et smil på læben smider sådan et indlæg som et svar på ALLE de tråde.. smiley

• #81   21. aug 2012 dina, hvad ved du om, om jeg er mor, kommende mor, eller prøver at blive gravid?
    jeg har blot skrevet, at jeg dengang som 15 årig fik at vide af min søster, jeg ku oprette mig herinde. anede intet om, hva det var - jeg gjorde det bare, tjekkede det ud og brugte det UDELUKKENDE kun til, at se billederne af min smukke nevø. læste engang imellem i debatterne, og hvis jeg havde spørgsmål angående min cyklus, mens eller andet, spurgte jeg om det. men det måtte jeg vel ikke, da jeg kun var 15, havde ingen børn eller ventede mig.

• #82   21. aug 2012 majse - tak for støtten! smiley du har 100% fanget meningen med denne tråd. smiley

• #83   21. aug 2012 Hvornår starter filmen?

• #85   21. aug 2012 Maria - den startede da der var en eller anden der ikke kunne håndtere sine hormoner og valgte at have et horn i siden på ts smiley

• #86   21. aug 2012 maria - lige om lidt. smiley

• #91   21. aug 2012 dina - hvis du kan finde et sted, hvor jeg har nævnt, de ikke må spørge, om de er gravide, så er du dygtig. og jeg vil se frem til, du viser mig det. for jeg kan virkelig ikke se det! har aldrig nogensinde skrevet, de ikke må spørge om det. er ret så ligeglad med, de spørger. lader bare være med at læse debatterne der omhandler det. denne tråd er ment med et smil på læben, en joke, spøg, kald det hvad du vil.
    vil gerne lige, du også svarer på, hvorfra du ved, om jeg er mor nu, kommende mor eller prøver at blive gravid. for ellers må jeg jo ikke være herinde.

• #93   21. aug 2012 dina - skal man da gå og være pisse bange for at skrive noget herinde, hvis man ikke er mor, venter sig eller prøver at blive gravid siden "de holder nok lav profil ;)"?

• #94   21. aug 2012 TANIA nej det gør jeg ikke. prøv at forstå, det er lavet med et smil på læben - en J O K E

• #96   21. aug 2012 Dina - Jeg er fuldstændig rolig og har styr på mine ikke tilstedeværende hormoner.. smiley Så klap selv gællerne i smiley

jeg kan bare ikke se forskellen på at man skriver "tag en test, vi kan ikke svare dig på det.. Gå til lægen" og de mange andre svar også den her tråd..
    Ja jeg må åbenbart være dybt kynisk og blind.. Men jeg kan ikke se forskellen..

• #97   21. aug 2012 Majse - kan kun være enig men hallo du ik alene om at være dybt kynisk og blind for jeg kan altså heller ik se forskellen smiley

• #98   21. aug 2012 tania - jeres problem, i ik synes, den er sjov. men så lad være med at kommentere den. man kan jo nærmest ikke skrive noget, uden at støde andre herinde.

• #99   21. aug 2012 majse - jeg kan heller ikke se forskellen, så kan vi 3 jo være en lille gruppe kyniske og blinde.....;)

• #100   21. aug 2012 Det burde have været førerhunde jeg fik mig og ikke rottehunde smiley haha

• #102   21. aug 2012 Denne her er da også en pæn måde at sige det med en joke ind over ? smiley Det er jo ikke sagt som "Hallo skrid ud og test istedt for at spørg her inde" smiley

• #104   21. aug 2012 jamen lige over da...

• #105   21. aug 2012 eeejjj føler mig totalt ignoreret smiley

• #106   21. aug 2012 gør jeg også, sandra smiley

• #107   21. aug 2012 Haha så jeg ik alene smiley

• #108   21. aug 2012 nej, endnu en ting vi er sammen om smiley smiley

• #109   21. aug 2012 Haha jeps smiley

• #110   21. aug 2012 sandra og malene jeg er med jer to...

sys godt nok dina kører lidt langt ud nu tænk engang hvis jeg havde oprettet mig herinde dengang jeg var 13 og første gang blev gravid ved et uheld... uha da (skal liiesiges at dette er et mistet barn) så havde jeg med garanti fået mega sviner på herinde...

• #111   21. aug 2012 Jah puuh ha Diana du er også slem for at ved et uheld blive gravid smiley
    ej synes altså også det kom ud på et totalt sidespor

• #112   21. aug 2012 gjorde det da virkelig også.... helt ærligt dybden og grunden i det er jo bare at selvfølgelig skal alle ha lov og være her og selvfølgelig skal man ha lov og spøørge om man kan være gravid men at den der spører barfe nok ikk forvente meget andet end at få besked om og gå til lægn (bare på en pænere måde :D)

• #113   21. aug 2012 Hmm syntes det er så forkert at Dina hun li ska nævnes !!! Ka i ikk lide hende eller hva?

Skriver ikk der her for at holde hånden over hende eller noget, men forhelvede skriv det sguda uden navn!

• #114   21. aug 2012 Enig, Diana! smiley

• #115   21. aug 2012 Ikke så personlige piger , så går det fra en uskadelig joke til at blive personligt og ondt ! smiley

• #117   21. aug 2012 ok jeg undskylder gerne over for dina at jeg blev personlig der...

dog vil jeg gerne forælle dig at det på ingen måder var mit EGET valg og ha sex so 13 årig og heller ikk som 7årig....

• #118   21. aug 2012 Uh ha sikke en tråd smiley

• #119   21. aug 2012 maria jeg har intet personligt mod dina... hun er da med sikkerhed en ganske sød kvinde.... men jeg er ikk enige i hendes holdninger angående dette emne.... nå men endnu gang undskyld for jeg blev for personlig

• #122   21. aug 2012 dina det var nu heller ikk for og sku sidde og snakke om det smiler det var kun for ogfortælle at det ikk var eget valg så du ikk længere sku undre dig smiley men hvis du selv finder interesse i det eller har noge spørgsmål så skriver du da bare i privaten

• #125   21. aug 2012 lene hahaha sidste linje var god.... selvfølgelig skal der da være plads tl lidt humor herindeogså..... ellers ville alting da blive kedeligt også må man jo bare tage balladen med også og tænke nå ja dem og deres

• #127   21. aug 2012 enig lene ku godt ske det er de eneste der kan få budskabet om at det bare er humor frem

• #128   22. aug 2012 Vil helst ikke blande mig, men det er jeg squ lige nødt til.

For det første så kan jeg ikke se hvor det sjove er i det du skriver; Malene, Ja du bruger glade smileyer. men skriver intet om at det er FOR SJOV.
    Det skriver du først længere nede i debatten.

For det andet så siger du at du er pisse ligeglad med de spørgsmål der bliver postet. Hvad skal det her indlæg så til for? Hvis du virkelig var pisse ligeglad, så havde du aldrig oprettet det her indlæg.

Indrømmer da gerne at jeg hopper over de indlæg, for jeg kan ikke svare på om folk er gravid. Så hvis jeg ikke kan svare, hopper jeg over tråden.

Jeg har aldrig oprettet sådan et indlæg, men har da spurgt om andre dumme ting herinde. Men det tænker man altså ikke lige over når man er lidt i vildrede. Det er vel ren frustration at man smider sådan et emne op. går jeg vel ud fra.

Jeg kan bare ikke forstå hvorfor du ikke er ligeglad med de indlæg???????

• #129   22. aug 2012 lene - det utroligt, folk ikke kan se, det er en joke smiley
    hahahahahahahha smiley

• #130   22. aug 2012 pernille..........jeg er fuldstændig ligeglad med, om de opretter de indlæg. det her er FOR SJOV!!!

• #131   22. aug 2012 hahahaha lene den var altså go smiley jeg tror du er gravid specielt når du aldrig har haft sex smiley

ku ik la vær smiley

• #132   22. aug 2012 HOLD DA OP....

Ej seriøst piger, går man ikke lidt i små sko, ja nogen kan sikkert blive stødt, men helt ærligt, der jo ikke nogen der bliver nævnt ved navn eller noget. For fanden da, det jo bare SANDHEDEN det Marlene skriver.. Det er jo bare et svar til alle de spørgsmål om man er gravid.. HALLO det jo virkeligheden.. Kan ikke se hvorfor folk har så ondt bag i fordi hun skriver det.. Man er meget nertagende (staves) hvis man tager det personligt. se det da som en tråd som kan hjælpe de kvinder der er i tvivl stedet for det her. Selvfølgelig skal alle have lov til at spørge om alt mellem himmel og jord. Men dette er jo bare en hjælp, sku da synd for dem som opretter et indlæg med det spørgsmål og får svaret "ja selvfølgelig er du det, det ved vi jo også, seriøst tag en test"

Shit man, så er hønsegården tilbage på BG.. Sorry piger men personlige angreb osv er sku svagt på alle.måder..

• #133   22. aug 2012 Der er vel lidt samme ironi i det, som det der med at være "orakler" ?
    Det er da lidt det samme? Det er da også en joke om, at i ikke kan vide alt?

At det her er anderledes, det forstår jeg ikke.

• #134   22. aug 2012 Vi orakler laver interne jokes !

• #135   22. aug 2012 Jeg ser indlægget som sjov og ikke som noget jeg tager på mine skulder smiley Jeg spørger om det der passer mig og når det passer mig :O)

• #136   22. aug 2012 Carina - Kunne ik være mere enig smiley

• #137   22. aug 2012 Interne jokes der stadig bliver skrevet i indlæg der omhandler hvorvidt en person er gravid eller ej.
    Ingen forskel smiley

• #139   22. aug 2012 Tania - tror jeg springer over i vores gruppe smiley de er lidt mere "fornuftige at skrive med" smiley skrevet med et kæmpe SMIL!!!

• #140   22. aug 2012 Hvad? Jeg siger bare, at det går ud på det samme!

Når noget spørg "bla bla.. Er jeg gravid?" og så folk skriver noget i stil med, at "ja da, men jeg er også orakel!" eller ET eller andet! Det er OGSÅ for sjov, men går ud på det samme?

Men ja, gør du det. Beklager min mening ikke er lige så "fornuftig" som din.

I mine øjne, går det ud på det samme; det er for sjov og er ikke for at støde nogen som helst.

• #142   22. aug 2012 Nejnej. Jeg opgiver. Men det ændrer ikke min mening.

• #144   22. aug 2012 Nice one!!!

• #145   22. aug 2012 Hahaha hvor er det dog laterligt..

Tania der bliver ikke gjort grin med det, det er bare VIRKELIGHEDEN og SANDHEDEN.. Er der noget der er til at grine over er det, det der orakel halløj.. Men okay, hvis man synes det sjovt så værsgo. Haha.. Sorry men det sku for meget, for i det helene skriver bliver INGEN gjort til grin eller lign.. smiley

• #147   22. aug 2012 Hold da op en hønse gård herinde smiley
    Man er ikke i tvivl om, her er mange hormoner i spil, i dette forum...
    Sætter mig tilbage og fortsat morer mig over at kvinder er så gode til at gå amok på hinanden;)

• #150   23. aug 2012 Ha ha.. Det her minder mig om en tråd fra HG. Hvor de skriver og spørger, hvad deres hund mon fejler. Om de tror den er syg.. Ring til dyrlægen! De har nok et svar.. smiley
    Det er da lidt skørt at spørge herinde.. De fleste tråde ender alligevel med, at ts indser, at hun nok hellere må ringe til lægen..

Det er ikke noget ondskabsfuldt og jeg ser heller ikke denne tråd som noget negativt. Mere som er godt råd. Lægen ved det, spørg ham.. smiley

• #151   23. aug 2012 Altså.. Jeg kan da godt se det sjove i det.. MEN jeg synes ikke det fair mod dem der rent faktisk spørg fordi de oprigtigt er i tvivl og sådan !

BG skal være for alle, og jeg ville hade hvis jeg skrev noget og blev jordet på grund a det (:

• #152   23. aug 2012 Haha!! Jeg ka sagtens se det sjove i denne tråd, tak for det TS! ^_^

• #153   9. sep 2012 føler mig totalt til grin nu fordi jeg oprettede en tråd i forgårs om jeg var gravid eller ej.. :S Ja du har ret, men folk må da spørge alt det de vil. og Marlene, hold sproget i den retning du gerne vil tales til... nemlig pænt... Du behøver ikke skrive "idiot" Sgu og alt sådan noget... Det slet ikk nødvendigt... og må sige hvis en 17 årig holder sådan en tone, så er man ikke 17 år i munden da...

• #154   9. sep 2012 Marlene har du været på hestegalleri og hundegalleri? JØSSES!! DEt er værre hønsegård end her,,, smiley haha.. Ku godt forestille mig du var en hestepige..

• #155   9. sep 2012 mig hestepige? jeg hader heste.. men sødt;).
    og utroligt, du skal hive denne debat frem, når den er så et par uger gammel.
    og prøv nu at læse kommentarerne. dette er FOR SJOV. og jeg er ligeglad med, om folk spørger herinde eller ej.

• #156   9. sep 2012 ligefrem hader.. :S Det var groft sagt

• Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #157   9. sep 2012 Jeg hader altså også heste... De er gigantiske psykopater...

• Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #158   9. sep 2012 Hov, glemte smiley'erne... smiley smiley smiley

• #159   9. sep 2012 Susanne, ja for dem der ikk forstår dem så er de sikkert... smiley men nu har jeg en god evne på heste så jeg syns de er de mest sympatiske dyr der findes.. utrolig dejlige... Du finder ikk bedre ven i en hest og en hund

• #160   9. sep 2012 Sådan kan man da sige om mange dyr!
    Jeg mener ikke der findes bedre dyrevenner end fugle! smiley (papegøjer for mit vedkommende!)

Lige off topic... smiley

• #161   9. sep 2012 Mor til Hehe.. jaja.. de er oss dejlige.. smiley ja off topic

• #162   10. sep 2012 trine - ja, jeg hader heste. ligesom man kan hade en slange o.lignende? ..
    og ikke forstår heste.. jaja, er lidt ligeglad. skal ik have forstand på heste, være i nærheden af heste el. lign.

men drop nu denne debat. kan ikke se, hvorfor den skal hives frem igen.

• #163   10. sep 2012 Opfør dig ordentligt hvis du skal være herinde!!!! Og du skal godt nok snakke ordentligt til mig ellers bliver du meldt til admin!

• #164   10. sep 2012 Hun taler da ordentligt? At hun hader heste er da hendes egen sag. Jeg hader myg men det gør vel ikke mig til et dårligt menneske og at du vælger at tage det som noget personligt må da for dælen stå for egen regning.

• #165   10. sep 2012 jeg gider bare ikk den der atitude.. "jaja jeg er ligeglad" pjat der..

• #166   10. sep 2012 Det må IGEN stå for egen regning! Hun har bedt dig lade debatten være mere end en gang og du fortsætter med at skrive til hende i den. Hvis nu hun tilfældigvis ER ligeglad med heste (det er altså tilladt) så er hun da i sin gode ret til at skrive det uden du får et føl på tværs over det. I bund og grund synes jeg faktisk du er den eneste af jer 2 der har fundet attituden frem.

• #167   10. sep 2012 jamen søde MT jeg snakkede jo ikke til hende mere end en gang.. det var det.. så var der en der skrev til mig og hende svarede jeg.. så starter TS op engang til og siger jeg skal lade det ligge i en tone jeg tolker måske forkert.. det tør jeg godt erkende.. og ja.. jeg har attitude.. men ikk en jeg er flov over

• #168   10. sep 2012 Så lad debatten ligge nu smiley Ellers ender det med TS sletter tråden og det er der da ingen grund til.

• #169   10. sep 2012 Man må bøde for det man poster, hvis ts ikk ka klare lugten i bageriet må hun slette det!

• #170   10. sep 2012 Trine ; hvorfor genopliver du en debat der er længe overstået ?!
    - der bliver iøvrigt talt rigtig pænt men prøv du bare at melde dét der til admin smiley

• #171   10. sep 2012 Fru Nøhr.. Den er oss stoppet nu så drop det der hønseri der... jeg gider det ikk

• #172   10. sep 2012 Det er vist dig der kommet herind på galleriet med en "hønseri-attitude" lille skat smiley

Kommentér på:
er du i tvivl om, om du er gravid?

Annonce