630 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

så skal det være så skal det være

Ja nu kan jeg så endelig melde mig ind i gruppen af dem, der er gået i gang med familieforøgelsen :oD

Kæresten og jeg har været sammen i 6 år, og de sidste par år har jeg virkelig været klar til at få børn, men den bedre halvdel har ikke helt været på samme stadie.

I starten af sidste uge kom emnet op igen da vi var til noget fødselsdag, hvor det ene par havde deres 4 mdr gamle baby med, og ja igår mente manden så endelig at han var klar :o)

Glæden kan slet ikke beskrives, føler jeg har 1000 sommerfugle inde i mig, og ja man har bare lyst til at råbe det til alle :o)

Regner bestemt ikke med at de lykkedes i første hug, men bare det at vi nu endelig er igang, ja det er lige nu lykke nok i sig selv.

Ville bare lige dele min glæde med jer :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så skal det være
  • #1   18. maj 2009 IHHHH DET ER BARE DEN BEDSTE FØLELSE!!! Kan udemærket godt forstå din glæde, det er bare såå fantatisk!!!!

Må i få nogle dejlige "hoppe kanin-tider" hihi.... :0)

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #2   18. maj 2009 Har lige haft samme glæde... min kæreste var heller ikke klar. også for en måneds tid siden sagde han at han gerne ville. men nu har han trukket det hele tibage smiley Det er slet ikke fedt, så ved man altså slet ikke hvad man skal sige og gøre...

Men er super glad på jeres vegne..

• #3   18. maj 2009 Ej hvor lækkert, kan lige forestille mig hvor dejligt du har det, her er det samem historie som din, vi har været sammen seks år, og det er også manden der ikke helt vil endnu, så jeg kan sagtens sætte mig i dit sted, det må være så fantastisk, glæder mig også til min siger go! smiley

• #4   18. maj 2009 Hvornår??

Ej det kan han da ikke være bekendt .. smiley

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#5   18. maj 2009 Nej det kan han ikke.... vi har snakket frem og tilbage om det i ca 2 år. men han var ikke klar. det havde jeg accepteret selvom det har været svært når det er noget man så gerne vil.
    så føler mig rimelig holdt for nar lige nu. så ved ikke hvordan jeg skal tackle det.

er åben for råd smiley

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#6   18. maj 2009 Louise L.
    Sorry jeg bruger din tråd... Håber det er ok..

• #7   18. maj 2009 Hvornår??

Har du prøvet og snakket med ham om det ?? det må da påvirke en rigtig meget ..

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#8   18. maj 2009 Vi har snakket rigtig meget. men føler jo også bare at jeg presser ham når jeg sidder og snakker for "min syge moster"
    Han ved hvor meget jeg vil det. og han vil gerne ville det for min skyld..
    Kan bare ikke bære at ha haft lykken, også få teget den fra mig igen.. Det er næsten det væreste han kunne gør.

Men vi snakker og snakker men kommer ingen vegne smiley

• #9   18. maj 2009 Har du prøvet at spørge hvornår det kan være? Jeg har også været klar i to år til at få børn, det ved min kæreste godt, men han gik nærmest i koma hver gang jeg overhovedet bare sagde ordet baby, han ville ihvertfald ikke ha børn i den nærmeste fremtid og bla bla bla, men det blev jeg simpelthen træt af til sidst, så jeg sagde til ham en dag at det gjorde mig rigtig ked af det, at han slet ikke ville tale om børn, og at jeg skulle vide nu hvis han ikke ville have børn, for så skulle vi stoppe vores forhold nu... men han sagde at selvfølgelig ville han have børn, bare ikke nu, og så fik vi en god snak, han faldt meget til ro jeg sagde at jeg først skal være færdig med min uddannelse før jeg vil starte projekt baby og så aftalte vi at i januar 2011 smider jeg pillerne, så ved både ham og jeg hvornår det går løs, og det beroligere både ham og mig,.. Dog sagde jeg til ham at hvis han begyndte at komme med undskylninger til den tid, så ville jeg stoppe med dem alligevel, for nu er det en aftale...
    Så synes du skal prøve at fortælle ham at du gerne vil vide hvornår han sådan cirka tror han vil begynde på projekt baby... Det vil hjælpe både dig og ham tror jeg, det har da hjulpet mig og min kæreste smiley

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#10   18. maj 2009 Den snak har vi haft flere gange . og han har siden sidste år sagt måslke til sommer. og det bekræftede han så. men tog det tilbage. vi har flere gange snakke om, om vi skulle slutte eller hvordan. men det er jo ham jeg vil ha børn med og vil gerne vente på ham. Men er bare ikke sikker på hvor længe jeg kan.. Han vil gerne ha børn,og er glad for børn. men siger han ikke er klar. men når vi så snakker om hvorfor han ikke er klar, så er det forskellige grunde han bruge. og for tyder det på fygt. bruger sit arbejde osv som undskyldning. men det arbejde skulle han jo gerne blive ved med at have.

Føler at jeg har gjort alt, så er lost smiley

• #11   18. maj 2009 Hvis du føler du har gjort alt, så kan du jo ikke gøre mere... Så må du jo gøre op med dig selv om du kan vente... Det er jo ikke til at vide hvornår han blir klar, men hvis det er ham du vil ha børn med, mådu jo vente... Måske bare lade emnet ligge ½ år, uden at snakke om det eller presse ham, og så se om der er sket noget om ½ år... Det kan jo være han bare trænger til lidt fred...

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#12   18. maj 2009 Jeg har givet ham fred.. men det er også bare svært at lade det ligge då læne når man så gerne vil det... Men der er jo ikke andet at gøre. for vi har det perkekt forhold udover lige det med børn...

• #13   18. maj 2009 hvis han ik gider at ha nogen børn og du inderligt ønsker dig det...så kom videre til en anden...min veninde har også lige droppet hendes kæreste fordi han ikke lige mente han var klar til at få børn inden for de kommende år...

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#14   18. maj 2009 synes os bare det virker sån lidt tamt at droppe sin kæreste fordi han ikke vil have børn lige nu. elsker ham jo og vil dele mit liv med ham. hvis man dropper sin kæreste, betyder det jo at børn er vigtigere end ham. og det er vigtigt for mig, men det er også vigtigt at jeg får dem med den rigtige...

Men ja selvfølgelig vil jeg ikke vente i flere år.. Så kan da godt være at jeg xspilder min tid hvis han så alligevel ikke vil. men jeg har da stadig et håb..

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#15   18. maj 2009 Det kanjo også være at det tager flere år at finde en man vil have børn med. også kan jeg jo ligeså godt vente til han er klar... det kan jo forhåbentlig være alt fra nu til ???

• #16   18. maj 2009 Hvor gamle er I?

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#17   19. maj 2009 24 og 26... så vi er stadig unge, men vil heller ikke være gammel når jeg skal have børn... Men jeg må jo bare vente på den kære mand...

Kommentér på:
så skal det være

Annonce