{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.438 visninger | Oprettet:

Så er det imorgen der skal fyres! {{forumTopicSubject}}

Jeg har tidligere lavet en tråd om, at jeg var meget utilfreds med dagpleje systemet.

Kort sagt, så er vores dp langtidssygemeldt, og imorgen skal der fyres 2 ud af 11 dagplejere. Vi har gennem tiden været rigtig uheldig med de dp'ere, så hvorfor skulle det ikke være vores, der blev fyret? HVIS hun bliver fyret, så skal Christian ud til en han ikke kender, for hans normale gæstedp'ere har ikke plads.

Hvis vores bliver fyret, så hiver jeg min søn i vuggestue i stedet. Ellers skal han til sin 3. faste dp. Han er pt. i gæstedp, og hende er jeg bare SÅ utilfreds med.

Jeg må indrømme, at jeg glæder mig til imorgen, så vi endelig kan få svar på om vores dp er røget eller hvad.

SKulle bare lige ud med det, tak. smiley God aften!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er det imorgen der skal fyres!
  • #2   4. nov 2012 ElleBelle - der var i heldige. Christian skal først starte i børnehave til oktober næste år, desværre.

Tania - tror det er samme princip alle steder. smiley Men har i været ude for, at jeres blev fyret?

• #5   5. nov 2012 Altså vi har været uheldige, ja! smiley

• #6   5. nov 2012 Nej. Chefen er kørt rundt til alle dp'ere mellem 17 og 19 her til aften.
    Vi har dog idag været til gymnastik, og en derfra sagde, at deres var fyret, og de fik det af vide for ca. 2 uger siden. Så tror måske kun det er en, der skal fyres nu.

Imorgen skal vi i en ny gæstepleje, tror i, at hun må fortælle, hvem det er? Vores nuværende gæstepleje har fri.

• #7   7. nov 2012 Idag da jeg hentede Christian fortæller gæstedp, at hun måske har en ledig plads til Christian, fordi et barn flytter.
    Jeg siger forbavset:"er Ruth da fyret?". Det måtte hun ikke svare på, men at hun havde plads til ham fast fra 15. december.
    Jeg sagde så, at hvis det var Ruth, så ville de pårørte jo få hurtig besked, og vi har stadig ikke hørt noget og gæstedp siger så, at det var da mærkelig at vi ikke have fået et telefon opkald fra lederen eller noget.

Så det var vores, der blev fyret. smiley

• #9   9. nov 2012 ElleBelle - vi vil ikke have den gæste dp. Christian er tit kommet hjem med bidemærker, og ja det er hvad der sker. Problemet er bare, at hun nægter det er bidemærker, selvom man tydeligt kan se tænderne. Så har hun 3 andre drenge, hvor en af dem er en totalt lorteunge. Min søn kopiere alt, hvad han laver og nu fortæller dp, at han også en blevet så strid. Vi synes ikke hun har ordentlig styr på dem. Hun har måtte lave ekstra indsats på drengene, fordi de nu er blevet møgunger. Hun påstår, at det er fordi han er ved at være 2 år, men det startede sjovt nok efter 3-4 dage hos hende. Han var ved en anden gæste dp i tirsdags, og der havde han opført sig "normalt", uden en masse uartigheder.
    Og så er hendes åbningstider ikke så gode. smiley
    Så er vi blevet tilbudt en anden uden for byen, men der kan vi ikke komme ud, når vi ikke har bil. :s

Kommentér på:
Så er det imorgen der skal fyres!

Annonce