IDIOT!! - lidt langt {{forumTopicSubject}}
Hej
Ja, undskyld overskriften! Men er simpelthen bare noget så gal.
Forhistorie:
Min søster på 30 har 5 børn, bor i England og er hare krishna. Hun er gift med Desmond, der er 42 og ikke har noget arbejde eller uddannelse. De har ikke ret mange penge, da ingen af dem arbejder.
Så flyttede de til en anden by for ½ år siden, og Trine (min søster) får nogle penge af Des' søster som hun bruger på en ny bærbar comp med webcam osv til. Så har vi nemmere kontakt til hende via Skype, der jo er gratis, og jeg har fået et meget bedre forhold til hende end nogensinde før. Hun har venner i Italien og flere andre lande som hun kun er i kontakt med via Skype.
D.23.12. kommer mine bedsteforældre på besøg hos mine forældre og de vil på Skype med Trine og deres pap-oldebørn. Så de ringer Trine op, og hun siger at hun ikke længere har nogen computer. Øh, hvorfor det?
Jo, den har Desmond smidt ud, fordi han synes hun havde gjort for meget ud af julen .... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HVAD HELVEDE BILDER HAN SIG EGENTLIG IND..... tænker man så ved sig selv, men Trine lyder jo glad nok, så man siger ikke noget.
Om aftenen snakker de så i tlf med Trine igen, hvor hun så har fundet den i en have længere nede ad gaden. Men den er ret ødelagt. Og skærmen duer ikke så godt mere. Heldigvis har hun da en forsikring på den, så hun kan få en ny. Men hvornår gør han det så igen?
Det skal siges at Des op til flere gange har haft depressioner og været underlig.
Ville bare lige ud med min frustration over at man kan være SÅ stor en klaphat. Det er jo decideret overgreb på min søster! Han har jo frataget hende al Skype-kontakt til en hel masse mennesker....
Tak fordi i gad læse lidt om min underlige familie
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 96 Svar: 857
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 17 Svar: 94
Havde min halvdel smidt min puter af hekkenfeldts til, ville der ikke være nogen undskyldning der var acceptabel, hvad ville det næste bliver han ville destruere.
Men det må i sidste ende være din søsters valg, og så det underordnet om hun er Hara Krishna , Scientology eller Kristen, hvis hun vælger at acceptee og leve med ham, så sry er det hendes valg og så må hun tage omkostningerne.
MadamSkrald*
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 17 Svar: 94
En tros retning
har du aldrig set de "orange munke"?
MS
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
Men hold op hvor er han dog en klaphat. Er han evt misundelig over hendes kontakt med andre og bare vil have hende fo sig selv?
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 134 Svar: 647
men det er en total barnlig reaktion af ham. det er vildt meget for dårligt!
trøstekram
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 17 Svar: 210
hvad fanden bilder idioten sig ind. havde det været mig var der røget en flad gennem luften, han kan ik tillade sig at tage hele hendes netværk fra hende, specielt ikke når hun er flyttet fra alt hvad hun havde i dk
IDIOT!! - lidt langt