3. mar 2011 Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 632
BLIR IDIOT!! {{forumTopicSubject}}
Nu har min kæreste og jeg snakket om at flytte til en anden by og lidt tættere på min familie og et sted hvor det vil være nemmere for min kæreste og få arbejde. ( grunden til vi vil lidt tættere på min familie er at det altid er dem der hjælper os med ting ) nu bor vi så i en lejlighed hvor vi ikk kan lave børneværelse, og det vil vi jo gerne.
Så nu har vi fundet et halvt hus i nykøbing f som vi kan leje til rimlig penge, så fortalte min kæreste det til noget familie i weekenden, og de ku ikk andet end og nedgøre vores ide og det var jo ligemeget med et børneværelse og vi ku jo altid flytte når jeg havde født.
Men jeg vil sku gerne ku lave et børneværelse selvom den lille ikk ska sove derinde i starten.
Og gider bestemt ikk og ska til og flytte med en lille bebs hvis jeg kan undgå det, vil da gerne ha det hele på plads inden...
Er det bare mig der er hysterisk eller hvordan??
apr 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 40 Svar: 911
Hvis i kan leje et andet sted, og det ikke påvirker jer økonomisk eller på en anden måde, så kan i da sagtens leje det andet.
Jeg gad også rigtig gerne lave et børneværelse til min søn, da jeg var gravid, men det kunne ikke lade sig gøre på det tidspunkt. Min søn er 10 måneder, og først nu får han et børneværelse fordi vi har købt et større hus. Vi har sagtens kunne være her, uden børneværelse. Det har som sådan ikke været trangt. Men nu hvor han bliver ældre, så er det på tide at flytte ham ind i eget værelse, inden det bliver for svært at gøre.
Hvis det er fordi du føler at det ikke kan lade sig gøre, så må jeg modsige. For det kan sagtens lade sig gøre
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 632
Jeg er bare træt af alles meninger, hvorfor kan de ikk bare være glade på vores vegne.
Og min kæreste er arbejdsløs, og der er flere chancer for arbejde der end hvor vi bor nu.
Ved da godt det bare er et luksus med et børneværelse men vil bare så gerne ku ha et hvor man kan ha tøj og alt det.
apr 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 40 Svar: 911
Du skal være ligeglad med alle andres meninger.
mar 2011
Jeg glæder mig bare til onsdag der ska vi over og se huset.
Min kæreste blev bare mega sur for vi sku blive ved med og komme med latterlige argumenter for at sku flytte.
Og vi ska sku da ikk forsvare os selv at vi vil flytte.
mar 2011
mar 2011
Kan godt li hans familie men de er sku irriterende på det punkt.
Men jeg "prøver" og tale pænt om dem
jan 2011
mar 2011
Sån har jeg det også, men min kæreste vil ikk være uvenner med dem.
De blev også bare ved, selv da han sagde ja men sån er det, så blev de bare ved med alle de dårlige ting de syns de kunne finde.
mar 2011
Men det ska ikk ødelægge noget, vi glæder os stadig til på onsdag
mar 2011
Og det vil jeg så gerne ha, så vi kan stille den lille ud og sove, og et sted og være om sommeren
Bare da jeg så annoncen på huset var vi solgte, så man blev da lidt ked af det da familien var så negative.
mar 2011
Alle de lejligheder jeg har haft har jeg aldrig haft en have, så det ville bare være skønt.
jan 2011
BLIR IDIOT!!