20. okt 2008 Følger: 36 Følgere: 35 Babyer: 2 Emner: 155 Svar: 1.197
Påkørt {{forumTopicSubject}}
Jeg har så meget brug for at snakke omkring det som er sket..
Skal lige skynde mig at sige at jeg er ved at tage kørekort..
Jeg skulle igår ud og kører inden jeg skulle til teoriprøve, det går også rigtigt godt slet ikke noget der..
Men jeg har lige siddet og sagt til min kørelærer, at det var dejligt at hende bagved mig var god til og holde afstand til mig..
Vi kører lidt videre og kommer så til at sted hvor en anden bil holder inde ved siden med blinket tænd, så jeg standser og holder tilbage for de modkørende der nu var indtil der var fri så jeg kunne komme videre.. Men mens jeg venter på der bliver frit, ser jeg godt der kommer en bil bagved mig og tænker at han ser da nok at jeg holder stille og det er en skolevognen, så han skal holde ekstra afstand.. Men hvad sker der så, BANG siger det lige op i skolevognen.. Dog ikke med særlig højt fart.. Men hold nu kæft jeg fik et chok, og min kørelærer fløj ud af bilen..
Men heldigvis skete der ikke noget med min kørelærer bil eller den anden persons..
Tænker ikke rigtigt videre over det, og da de er færdig med at udveksle oplysninger, køre vi videre, da jeg skulle til teoriprøve en ½time efter.. Men tanker om at ikke have kortet endnu, men sidder på rattet og har oplevet sin først ulykke, er bestemt ikke særlig sjovt.. Men jeg tager til teoriprøve og tror ikke jeg består pga. det som er sket.. Et eller andet sted med det hvad rystet mine nerver godt og grundig på plads, for jeg bestod fanme med 2 fejl..
Men idag har jeg rigtigt meget ondt i nakken, så måtte en tur til lægen og få noget smertestillende, som jeg skal være på i 1 uges tid også skulle vi se tiden an, andet end hvis det blev værre skulle jeg selvfølgelig komme igen..
Puha, det blev godt nok lidt langt.. Men måtte bare ud med det hele..
okt 2008
Følger: 36 Følgere: 35 Babyer: 2 Emner: 155 Svar: 1.197
Jeg har fået lov til at låne en varme pude, så jeg håber det det kan hjælpe også lidt på smerterne..
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 146 Svar: 1.065
okt 2008
jun 2009
Følger: 1 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 298
Men folk er også blevet mega "blinde" i trafikken!!! Fordi de høre musik, snakker i tlf, sms'er og kigger efter damer/fyre!!!
okt 2008
jun 2009
Følger: 1 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 298
Men håber da du tager det færdig alligevel. Det er jo hvad man kan komme ud for desværre
okt 2008
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 230
Husk at melde det til forsikringen, i tilfælde af at du skulle have fået piskesmæld eller andet... er der ikke noget med at man skal melde en mulig skade indenfor en bestemt tid?
okt 2008
Påkørt