{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Noggen andre med ... {{forumTopicSubject}}

Piskesmæld eller lignende..

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, og håber virkelig der snart kommer en afklaring..

Men min sag er først lige blevet sendt i arbejdsskadestyrelsen..

For at forælle min historie i grove træk.
Min mand, svigerfar, svigermor og jeg var på vej til Sjælland, da vi blev påkørt på fyn. Det var i November 2008.
Jeg kom med det samme på Odense sygehus med nakkesmerter, og gik med krave en månedstid.

Jeg var dig så "dum" at jeg i januar 2009 alligevel valgte at påbegynde min uddannelse som Sosu hjælper.

Jeg klarede den, med MEGET fravær grundende migræne osv.
Fik arbejde med det samme, men efter 4 måneder. Altså sidste år i Juni, måtte jeg bukke under. Smerterne blev værre og værre så det blev en sygemelding.
Indtil august i år har jeg gået hjemme. I slutningen af august kom jeg i arbejdsprøvning 12 timer i ugen, dette er lige blevet sat ned til 8 timer i ugen smiley

Føler bare det er en skrue uden ende. Man kommer ingen vegne og det bliver bare ikke bedre.

Neurologer, fys osv har opgivet mig, og min egen læge kan heller ikke gøre mere.

Nogle siger det er pjat, og jeg bliver bare lige ked af det hvergang. Nok er der intet at se, men prøv du lige at hver i min krop et døgn.

Manden fik rygproblemer og starter med flex 1.1.12.

Bare lige et "hårdt" oplæg herfra...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Noggen andre med ...
  • #1   26. okt 2011 puha jeg har kæmpet siden 2003 med min arbejdsskade !!! Nu har jeg sat en advokat på smiley

• #2   26. okt 2011 Jeg har heldigvis haft advokat på fra dag et. Så de kører alt for mig smiley

• #3   26. okt 2011 Jeg blev påkørt i feb 2009, og jeg har heller ikke fået nogen afklaring, dog er min mengrad blevet fastsat til 10% i arbejdsskadestyrelsen, men det tog desværre 14 mdr. at få den afgørelse... Jeg er så i den situation, at der ikke kan gøres noget for at udrede min arbejdssituation lige pt da jeg skal på stærkt smertestillende for at arbejde så mange timer som muligt, men jeg er gravid(jobcenteret sagde at jeg jo havde været så dum at vælge at blive gravid midt i det hele) og de må ikke give mig smertestillinende når jeg er gravid....

Jeg kender følelsen af at være "usynlig"syg og folk er total uforstående.. Det er SÅ hårdt når hver dag er en kamp mod smerter og der er ting jeg ikke kan med min nu 3. årige datter og frygter det værste ved at få et spædbarn igen smiley Selvom jeg selvfølgelig glæder mig til at få min lille baby smiley Skriv gerne hvis du har brug for noget eller bare skal af med et surt opstød... Har du en god advokat ellers FÅ DET NU.........-

• #4   26. okt 2011 Jeg har en rigtig god advokat..

Min mengrad er også vurderet. Og mener det var 15 jeg var. smiley

Mit er lige kommet i arbejdsskadestyrelsen igen og de siger 12 måneder.
    Min mands kom i arbejdsskadestyrelsen først på året og den forventes færdig til januar. Så spændende om den er det, eller de vælger at udsætte det.

Jeg er også på stærkt smertestillende..

• #5   26. okt 2011 Tajanna: Jeg er blevet frarådet sådan en. De siger det er for farligt. Ringede dog alligevel til en. Fortalte min historie, og hans eneste svar var "dig vil jeg ikke røre ved så - beklager"

smiley Tænkte bare tak for lort, men han gjorde det nok i en god mening..

• #6   26. okt 2011 Men dejligt lige at høre jeg ikke er den eneste.. Selvom det er trist for alle smiley

Håber bare sagen snart bliver afsluttet både på den ene og anden måde..

Det er hårdt ikke at vide hvad fremtiden bringer..

• #7   26. okt 2011 Jeg er blevet anbefalet ikke at prøve alternative behandlinger før sagen er afsluttet med arbejdsprøvning mv fordi jeg så risikere at jeg får af vide det er selvpådraget skade... smiley

Det er bare så skide svært... Man vil gerne det hele, men bliver begrænset af smerter, heldigvis har jeg ingen kognitive skader kun nerveskader, der forårsager smerterne... som jeg så må leve med, nu hvor jeg er gravid og kun må få panodil og helst slet ikke tage noget... Jeg fik heldigvis en advokat ret tidligt i forløbet som har gjort så meget for mig!

Jobcenteret har været meget efter mig fordi jeg først blev gravid (lidt planlagt, jeg smed p-pillerne i juni 2010 og blev gravid i januar 2011) men tabte så barnet i marts mdr. og havde IKKE planer om at skulle blive gravid lige med det samme da jeg meget gerne ville have min sag afgjort først og komme os over tabet, men guderne ville at jeg testede positiv allerede i starten af maj igen... Og det gavnede godt nok ikke deres mening om mig... De mente at jeg bare ville trække tiden og få lov at gå hjemme noget længere tid, hvilket overhovedet IKKE er sandt....... Jeg keder mig og har brug for at komme igang med et eller andet, men blev sygmeldt pga graviditet allerede i uge 9, fordi jeg ikke kan arbejde de timer, som de mener jeg SKAL uden medicin.......

Må man spørge hvilke advokater i andre har og hvad jeres erfaringer er med disse??

• #8   26. okt 2011 Vi har advokaterne store torv 16 i Århus.

Vi er SÅ mega glade for dem ! smiley

• #9   26. okt 2011 min méngrad er blevet op sat til 18% nu - startede på kun 5% - så man kan sige min skade er ikk blevet bedre som kommunen lægen mener den er og om nogle år er den faktisk væk....

• #10   26. okt 2011 Hehe dem har jeg også jeg har liselotte mikkelsen hun er bare så dygtig synes jeg....

• #11   26. okt 2011 hvis de kunne finde et job til mig hvor lønnen ville være det samme selvom jeg måske ikk kunne arbejde mere end 1 time på en uge eller sådan noget... jeg vil gerne arbejde men kan desværre ikk smiley

• #12   26. okt 2011 Vi havde martin laursen, men han har fået andet arbejde.. Så lige nu har vi også liselotte mikkelsen smiley

• #13   26. okt 2011 Hoxer smiley Hvem er du.. Kan se du bor i Thisted.. Jeg bor i Hanstholm, men har boet i Thisted indtil for 3 år siden... Hmm gad vide om vi kender hinanden

• #14   26. okt 2011 Jeg er førtidspensionist pga en arbejdsskade som smadrede mine nederste lændehvivler i 2002. Efter mange kampe, arbejdsprøvninger og al tænkelig behandling blev jeg pensionist i 2006. Sidste år fik jeg efter 8 års kamp udbetalt erstatning. Det er en rigtig hård tur at skulle igennem. Folk tror nemlig ikke på at man har ondt fordi det ikke ses som store sår og buler. Så jeg kan godt forstå du bliver ked af det. Min fagforening kørte sagen da det jo var en arbejdsskade. De brugte advokaterne Lind og Cadovius som ligger på strøget i Kbh. Jeanne som min advokat hedder er fantastisk dygtig med speciale i erstatningssager.

• #15   28. okt 2011 Vi bor lidt udenfor Hillerslev... Men umiddelbart ser du ikke bekendt ud...;)

Kommentér på:
Noggen andre med ...

Annonce