Noggen andre med ... {{forumTopicSubject}}
Piskesmæld eller lignende..
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, og håber virkelig der snart kommer en afklaring..
Men min sag er først lige blevet sendt i arbejdsskadestyrelsen..
For at forælle min historie i grove træk.
Min mand, svigerfar, svigermor og jeg var på vej til Sjælland, da vi blev påkørt på fyn. Det var i November 2008.
Jeg kom med det samme på Odense sygehus med nakkesmerter, og gik med krave en månedstid.
Jeg var dig så "dum" at jeg i januar 2009 alligevel valgte at påbegynde min uddannelse som Sosu hjælper.
Jeg klarede den, med MEGET fravær grundende migræne osv.
Fik arbejde med det samme, men efter 4 måneder. Altså sidste år i Juni, måtte jeg bukke under. Smerterne blev værre og værre så det blev en sygemelding.
Indtil august i år har jeg gået hjemme. I slutningen af august kom jeg i arbejdsprøvning 12 timer i ugen, dette er lige blevet sat ned til 8 timer i ugen
Føler bare det er en skrue uden ende. Man kommer ingen vegne og det bliver bare ikke bedre.
Neurologer, fys osv har opgivet mig, og min egen læge kan heller ikke gøre mere.
Nogle siger det er pjat, og jeg bliver bare lige ked af det hvergang. Nok er der intet at se, men prøv du lige at hver i min krop et døgn.
Manden fik rygproblemer og starter med flex 1.1.12.
Bare lige et "hårdt" oplæg herfra...
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
dec 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 80 Svar: 273
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 973
Jeg kender følelsen af at være "usynlig"syg og folk er total uforstående.. Det er SÅ hårdt når hver dag er en kamp mod smerter og der er ting jeg ikke kan med min nu 3. årige datter og frygter det værste ved at få et spædbarn igen
dec 2010
Min mengrad er også vurderet. Og mener det var 15 jeg var.
Mit er lige kommet i arbejdsskadestyrelsen igen og de siger 12 måneder.
Min mands kom i arbejdsskadestyrelsen først på året og den forventes færdig til januar. Så spændende om den er det, eller de vælger at udsætte det.
Jeg er også på stærkt smertestillende..
dec 2010
dec 2010
Håber bare sagen snart bliver afsluttet både på den ene og anden måde..
Det er hårdt ikke at vide hvad fremtiden bringer..
sep 2008
Det er bare så skide svært... Man vil gerne det hele, men bliver begrænset af smerter, heldigvis har jeg ingen kognitive skader kun nerveskader, der forårsager smerterne... som jeg så må leve med, nu hvor jeg er gravid og kun må få panodil og helst slet ikke tage noget... Jeg fik heldigvis en advokat ret tidligt i forløbet som har gjort så meget for mig!
Jobcenteret har været meget efter mig fordi jeg først blev gravid (lidt planlagt, jeg smed p-pillerne i juni 2010 og blev gravid i januar 2011) men tabte så barnet i marts mdr. og havde IKKE planer om at skulle blive gravid lige med det samme da jeg meget gerne ville have min sag afgjort først og komme os over tabet, men guderne ville at jeg testede positiv allerede i starten af maj igen... Og det gavnede godt nok ikke deres mening om mig... De mente at jeg bare ville trække tiden og få lov at gå hjemme noget længere tid, hvilket overhovedet IKKE er sandt....... Jeg keder mig og har brug for at komme igang med et eller andet, men blev sygmeldt pga graviditet allerede i uge 9, fordi jeg ikke kan arbejde de timer, som de mener jeg SKAL uden medicin.......
Må man spørge hvilke advokater i andre har og hvad jeres erfaringer er med disse??
dec 2010
Vi er SÅ mega glade for dem !
dec 2010
sep 2008
dec 2010
dec 2010
dec 2010