{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg dog gøre??? {{forumTopicSubject}}

Jeg var i en bilulykke i tirsdags hvor jeg bliver påkørt bagfra...
Jeg har så forstuvet nakken og og forstrukket ledbånd og muskeler i ryggen, og jeg må i 14 dage ikke løfte på min 3½ mdr. gamle datter og min mand har så heldigvis været hjemme i et par dage, men han skal på arbejde senest på onsdag og jeg skal tage min. 13 smertestillende om dagen og 2 af dem er med røde trekanter, så jeg må ikke køre bil, mine forældre bor i silkeborg ca 200 km herfra og min mands forældre abrejder om dagen, hvor mit behov for hjælp er størst...

Skal min mand virkelig bruge af vores fælles 32 uger på at gå hjemme fordi jeg er "syg"?

Ulykken er ikke min skyld, og jeg mener bare at jeg kanfå en eller anden form for støtte!!

Håber der er nogle der kan hjælpe...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal jeg dog gøre???
  • #1   8. feb 2009 jeg ville nok finde en barnepige der ku være og hjælpe til i de timer manden ikk er hjemme, nogle gange ska man ikk blande kommunen ind i tingene, det ved jeg fra en veninde som bad om hjælp, og nu har hun en der fra der kommer rendende i tide og utide for at se om hun ka klare det nu selv om min veninde er helt rask igen. og det har hendes læge også skrevet.

• #2   8. feb 2009 Ok mener bare jeg må have ret til hjælp og tja for at være ærlig har vi ikke rigtigt råd til at få en pige selv...

Jeg har en veninde som skal i aktivering nu her da hun er blevet arbejdsløs og hun vil gerne hjælpe så vi vil foreslå at hun kan hjælpe i stedet for at komme i aktivereing ikke fo at tjene penge men fordi jeg har brug for hjælp og for ikke at skulle i aktivering....

• #3   9. feb 2009 Ja eller måske din mand kan køre dig hjem til dine forældre, så kan i være der og blive passet ?

• #4   9. feb 2009 Men mine forældre arbejde jo sådan set også om dagen... Det er godt nok noget skidt, min mor arbejder dog kun på del tid...

• #5   9. feb 2009 selvf. har du ret til hjælp, jeg fortæller bare hvordan det kan risikere at blive, jeg fortæller jo bare om et tilfælde jeg kender til. men det er jo ikk sikkert det sker for dig bare fordi det er sket for min veninde..

der er sikkert mange andre i din båd hvor et er gået godt nok for dem smiley

• #7   9. feb 2009 ok

Kommentér på:
Hvad skal jeg dog gøre???

Annonce