{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Sikke et chok {{forumTopicSubject}}

Min datter og jeg sad nede ved min mor og spiste aftensmad da mobilen ringer.. Som altid tager jeg den og ser at det er min mormor.. Hun ville bare ringe og sige at vi nok ikke skulle regne med at køre i bilka imorgen alligevel.. Nå siger jeg så.. Om det var mavesåret, som hun lige har fået konstatreret, der irritere..
Nej hun var blevet påkørt i bilen.. Hun havde skulle dreje ind til en lille sidevej og der var så kommet en bil bag hende som intet havde set.. Så han var fræset lige op i bagenden på hendes bil..

Jeg spørger så om det var slemt og om hun er ok.. Det er hun, men bilen er total skadet.. bagdørene kunne ikke åbnes og hun var blevet skubbet 8-10 meter hen ad vejen og landet i den anden vejside, ind over fortorvet..

Hvor blev jeg dog lettet over at det "kun" var bilen. Desværre er bilen fuldstændig mast... Der kan vist intet reddes.. Manden der havde påkørt hende påstod at han kun kørte 50, men samtlige sagde at han nok nærmere havde kørt det dobbelte.. Puha..
Sikke et chok, hva skulle jeg dog gøre uden min mormor.. Hun er bare det bedste der findes..
JEg er så lettet over hun har det godt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikke et chok
Kommentér på:
Sikke et chok

Annonce