6. apr 2008 Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
Deprimeret {{forumTopicSubject}}
Uh jeg er pt sygemeldt med svær depration og nogle dage er helt klart rigtig gode mens andre skal der så lidt til at vælte mig af pinden som gør at jeg får de tanker at jeg ikke dur til at være mor eller kone. Det er forfærdeligt at have det sådan, nyder de dage hvor alt bare er godt og suger det til mig.
I dag er en af de dage hvor alt bare går galt
Kan ikke sætte ord på det men har bare den konstante følelse af at jeg ikke er god nok, og har nu siddet i 2 timer bare og tudet i et væk.
Min mand er fantastisk, han tager virkelig over når han kan se jeg er helt nede. Men nogle gange vil jeg bare ønske han slap alt og bare holdt om mig så jeg kunne føle en smugle at de bestemt ikke kan undvære mig.
De sidste par uger har være slemme med at mit humør har været helt i bund også har min mand måtte tage meget over, hvilket han gør uden nogen form for brok over at jeg ikke gør noget.
Jeg elsker min familie over alt på jorden.
Jeg vil egentlig ikke rigtig noget med dette, havde bare brug for at få skrevet alt mit rod jeg har i hovedet ned så undskylder på forhånd hvis det er svært at forstå hvad jeg mener.
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Håber snart du kommer ovenpå igen.
Har selv været der en gang.. Det er en lang og sej kamp op ad bakke. Men det er det hele værd når man når toppen.
Jeg er sikker på at din mand og børn/barn elsker dig overalt på jorden, og bestemt ikke vil undvære dig
Husk det er okay at græde og være ked af det - også selvom man ikke altid ved hvorfor man græder.
Stort kram herfra.
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
aug 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 70 Svar: 344
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Selvom det hele ser meget sort ud - så må du aldrig gøre noget dumt.
Selvom man ikke tror det, så kommer man ud på den anden side på et tidspunkt.
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Din familie elsker dig helt sikkert rigtig højt, og ville ikke undvære dig for noget i hele verden..
Og et tips er, når man synes man mangler et kram, så skal man selv gå hen og tage det.
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
Det kræver enormt meget energi at hive sig op af de sorte huller gang på gang, så det er godt at læse at din mand er sådan en stor støtte for dig, for så står du ikke helt alene med det.
Da jeg kæmpede med depression satte jeg mig på en af de gode dage ned og skrev et langtbrev til mig selv. Jeg sskrev om alle de positive ting i mit liv og om alle de gode ting ved min person osv på de dårlige dage fandt jeg brevet frem og det gjorde det lidt nemmere at komme op af hullet
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
Tusinde tak for jeres søde ord, det varmer rigtig meget.
Janni mor til liam godt råd det med brevet det tror jeg, at jeg vil benytte mig af.
Deprimeret