{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

øv, trist og deprimeret {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, så er alt bare træls....
vi har nu forsøgt i et år, uden held og nu er jeg nokk nået der til hvor det er ved at være for trist...
har sidder jeg, min mand er til herre fest og kommer hjem i morgen og hænger bare med mulen..
det er svært at holde tårene tilbage, for jeg havde sku ikke troet det skulle tage så lang tid, og for hvergang ens mens kommer bliver man sku mere og mere trist...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øv, trist og deprimeret
  • #1   5. jun 2009 Ked af det på dine vejne, har en veninde, der er i samme situation som dig smiley
    Er I påbegyndt behandling? Du ved det jo sikkert, men man kan få hjælp, når man har prøvet et år...

• #2   5. jun 2009 Ja, sådan går det tit når man kommer til at sidde alene, så kommer alle tankerne snigende!
    Jeg plejer bare at give los, virkelig bare få grædt igennem, ligge og hulke helt vildt, så får jeg det faktisk bedre bagefter... Så kan man lige mærke efter, og sige til sig selv: Ja alt er noget pis lige nu, men i det mindste kan jeg mærke at jeg lever... smiley Tit hjælper det at græde ud, og så sover man så godt bagefter smiley
    Jeg sender dig lige nogle varme tanker... smiley

• #3   6. jun 2009 Kan godt følge dig, men så skal du prøve at have gået i over 2 1/2 år uden form for behandling, nu er vi endelig i behandling og skal incimneres første gang på fredag. Jeg fik dømt Pco hos min gamle gynækalog , men min gyn kan ikke se noget nu så det er da heldigvis væk smiley det eneste han kunne se var at jeg havde haft en kønsvorte hvilket jeg aldrig har hørt om, men det var gået væk af sig selv smiley
    jeg har altid fået afvide at jeg fejler noget derfor sker der ikke noget, og da han så kan sige at det gør d jo ikke Merete, det eneste vi skal gøre er at give dig et underlivs skyld ( 8 Juni), og det skal jeg så på mandag, også hjælper han lige min mands sager op så der sker noget.. er nu endelig lykkelig og kan mærke glæde herhjemme, men en ting er jeg blevet klogere på det er at i de mange år vi har gået er vi kun vokset med opgaven så jeg vil takke for at jeg ikke bare lige blev gravid på en mdr smiley prøv at tænk positiv og hvis du går og tænker så meget over det, så kan det sagtens være det som påvirker det så op med hovedet Maria smiley

Puha det blev da til en hel roman smiley

• #4   6. jun 2009 Kan sætte mig fuldstændig ind i dine tanker...Her prøvede vi 2år og 2mdr før der var gevindst og for hvert negative test, falder man bare mere og mere ind i sig selv...
    Men prøv at lade være med at tænke på det, ja det er nemmere sagt end gjort, det ved jeg....
    Kontakt din læge, de kan tage en masse prøver både på dig og manden, så i kan se om der er en hindring der...Jo før i bliver undersøg, jo før kan i komme i behandling....

Held og lykke med projekt baby...

Kram fra mig, der selv er bekymret for hvor lang tid der går inden vi står med en positiv test igen...

• #5   8. jun 2009 Nedtur... verdens goder er bare ulige fordelt...
    Håber for dig at der snart sker noget, ellers er I jo ved at være der, hvor man begynder at undersøge om der er en fysisk grund til barnløsheden... måske kan I få noget hjælp af en art.

Kommentér på:
øv, trist og deprimeret

Annonce