1.940 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 35 Svar

Syg Verden! ! Syg Verden! !

Er fuldstændig lamslået, efter at have læst nedestående artikel..

Det er virkelig en syg, syg verden vi lever i!! :o(
Tænk nogen kan finde på at gøre sådan noget, kan slet ikke begribe hvad der foregår i hovedet på folk som gør sådan - og da sket ikke ved en gravid?? smiley

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-63424905:gravid-overfaldet-uvist-om-barn-er-skadet.html?forside

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syg Verden! !
  • #1   24. jan 2013 Jeg blev så vred da jeg hørte det.. Hvad tænker folk dog på? Stakkels, stakkels kvinde!

• #2   24. jan 2013 Ja, det er simpelthen forfærdeligt!! Man må da virkelig være syg!! smiley

• #3   24. jan 2013 Forb....... SVIN!

Fatter ikke sådan nogle psykopater

• #4   24. jan 2013 Jeg er fuldstændig mundlam!

• #6   24. jan 2013 Omg! Hvad sker der! Hvad i al verden får dem til at kunne gøre sådan noget!? der er jo noget fuldstændig galt i deres hoveder. Chokkerende!!

Skyndte mig lige at slå over på tv2 og se "Stop tyven" lige før hvor de havde fået billeder inde fra vognen. Nåede dog kun lige at se slutningen

• #7   25. jan 2013 Ad Kathrine det var da noget grimt noget at sige. De skal bare have deres straf og noget hjælp for de fejler jo tydeligvist noget.

STAKKELS kvinde...

• #11   25. jan 2013 Men at sidde og blære sig med at man er sammen med en der vil være med til at tæve andre mennesker dagligt - det er forkasteligt.
    I skal være forældre, så skal man opføre sig voksent og ansvarligt!

Du er helt sikkert en sød pige, men det er simpelthen uansvarligt at sidde og være så stolt af ens badass kæreste og bekendte der med glæde tæver liv og sjæl ud af folk.

Jeg synes det er dybt forkasteligt at man overfalder nogen, gravide eller folk bag stålgitter smiley

• #12   25. jan 2013 Forresten kan man vidst ikke garantere at barnet ikke fejler noget før det er født?

• #14   25. jan 2013 Annsofie så er du jo omtrent lige så syg i potten som de 4 voldsmænd.
    De tævede en gravid - ikke et barn.

Jeg synes klart de skal straffes hårdt men de er stadig mennesker - af en art.

• ...o0(*ELWICCA*)0o...
    ...o0(*ELWICCA*)0o... Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #16   25. jan 2013 Kathrine, jeg har en fætter der er fængselsbetjent og det hænder at de tager sig en ekstra kop kaffe når en, der har udøvet voldtægt mod børn/vold mod børn, får nogen på hovedet og jeg må indrømme at mit hjerte ikke er stort nok til at have ondt af dem - men jeg har ondt af det barn der få måneder efter overfaldet kan stå ansigt til ansigt med deres værste mareridt igen....

• #17   25. jan 2013 jeg må også erklære mig enig i, at en fængselsstraf ikke er nok, hvis man har gjort noget ved børn..

• #18   25. jan 2013 De har som sådan ikke gjort noget ved børn.. de har overfaldet en gravid..

Og Kathrine jeg synes du nævner det ret ofte og derudfra konkluderer jeg at du må finde ham sej, siden alle dine bande venner osv skal nævnes i ALLE sammenhæng.
    Foruroligende hvis jeres barn skal vokse op med en tro om at alt det lort bandemedlemmer laver er OK..
    Håber I tager afstand til det miljø når I skal være ansvarlige forældre smiley

• #19   25. jan 2013 Og lad være at misforstå det... men synes bare det nærmest virker som blær?? Og jeg persobligt kan ikke se det seje i at have kontakt til det miljø - slet ikke med små børn indblandet..

• #20   25. jan 2013 Nu har jeg fulgt lidt med inden jeg oprettet bruger. Tror du måske ikke at Kathrine måske er bund ulykkelig over hendes kæreste sidder i den situtation som han gør og det måske er derfor hun nævner ham fordi hun har brug for at snakke om det med nogen som hverken kender hende eller ham og derfor ikke burde være i stand til at dømme? smiley udfra hvad jeg har læst herinde så virker de begge faktisk som om de er ansvarlige og kun ønsker det bedste for deres kommende barn. At den ene part har en eller anden form for omgang med rocker miljøet gør jo ikke vedkommende mindre eller mere egnet som rollen som forældre. Jeg kender ikke til situtationen og gør du heller ikke. Så hverken du eller jeg skal gøre os til dommere i denne sag. Tror bare langt fra hun synes han er sej. Tror derimod hun er bund ulykkelig over personen hun elsker ikke kan være hos hende og har et behov for at tale om det!!

• #21   26. jan 2013 Milleog Peter;: sikke hurtigt du kommer med en udmelding efter blot et par timers oprettelse???!!!!

• #22   26. jan 2013 enig Daniella

• #24   26. jan 2013 Han gør jo også noget forkert hvis han tæver folk i spjældet ?
    Jeg er enig med Daniella.. børn og det miljø hører ikke sammen.

Og at han er højt stillet i en klub gør ham måske bare mere spændene at få ned med nakken for en anden klub. Og hvad rammer ham hårdt? At midste kæreste og barn?

• #25   26. jan 2013 Tradition, vil du da lige styre dig.. det er jo ikke ligefrem juleaften... og man må sikkert gerne sidde den ugerning over..

• #26   26. jan 2013 Kathrine - har faktisk et familiemedlem der er fængselsbetjent? Så lad være at udtale dig om noget du ikke aner en skid om smiley Som du selv så pænt siger til mig smiley

• #27   26. jan 2013 Vil lige understrege at jeg på intet tidspunkt har sagt at I er dårlige forældre eller bliver det.. men at I skal opføre jer ansvarligt når I nu skal være forlældre.. det nytter jo ikke noget at farmand tæver folk - det er ikke et særlig godt forbillede..
    Det er han jo i forvejen ikke ved at han sidder bag lås og slå og er rockerfidus smiley Så han skal jo lidt "råde bod" på nogle ting for at komme tilbage til et godt forbillede smiley

• #28   26. jan 2013 Jeg ønsker ikke at hænge mit familie medlem ud herinde, skal ikke risikere at nogen får smarte ideer og "opsøger" personen privat eller på jobbet.. slet ikke når vi snakker rockere!

• #29   26. jan 2013 Kathrine * prinsessen i maven smiley - i sdr omme er det nu altså ikke sådan.. min morbror sad inde sammen med en pædofil, og der var hele tiden opsyn når han var ude mellem de andre, netop fordi betjentene vidste at hvis de lod dem være alene ville han få tæsk...og det fik de aldrig muligheden for, da der altid var betjente til stede sammen med den pædofile

• #30   26. jan 2013 De fortjener helt sikkert og få tæv, men jeg synes det er forkert hvis fængselsbetjentene lader det ske

• #31   26. jan 2013 Dem der sidder inde er der jo ikke fordi de har gjort dagens gode gerning hvorfor skal de have lov til at tæve løs på andre mennesker?!

• #32   26. jan 2013 Luk arret Daniel..
    Seriøst.. har intet at snakke med dig om.. Og du aner da så abdolut intet om mig, min familie eller min rolle som mor? Kom igen..

• #33   26. jan 2013 Og med øjne i hovedet ville du også kunne læse dig frem til hvad der skrives..

• #34   26. jan 2013 Uh farlig.. o_O
    Ja ansvarligt at sidde i fængsel.. og at være rocker..
    Men Kathrine virker som om hun var klar på at sætte hælen I hvis ikke der med sadlet om smiley Det er ansvarligt og fornuftigt.

Og du skal da bestemt ikke forvente en ordenlig tone hvis du ikke selv kan skrive pænt.

• #35   26. jan 2013 Wow en tråd smiley slettede og frossede brugere over alt smiley

• #36   26. jan 2013 Det er gået og gevind .... og har været det længe!

• #37   26. jan 2013 Det er trist alt for trist !!!! smiley

• #38   26. jan 2013 Men det bliver ikke anderledes før alle hanker op i sig selv - lader være med at blive personlig - ikke peger fingre - og holder en respektfuld tone.

Vi er ALLE forskellige - vi er ikke alle enige - og det er ikke alt vi behøver kommentere....

• #39   26. jan 2013 Anonym D - at man bliver ked af det gør altså ikke at ens livmoderhals forkorter sig yderligere, og har ingen indvirkning på om hun føder for tidligt.. det er hun jo i forvejen i højrisiko for, så det synes jeg ikke du skal begynde at beskylde andre for at være skyld i, hvis nu det skulle ske(hvilket jeg SÅ meget håber ikke sker!!!!) den er ikke helt fair, uanset hvordan de så skriver på et forum. smiley

• #41   26. jan 2013 CBG: VEL SKREVET - og jeg er så ENIG!

Det er den rene børnehave...

• #42   27. jan 2013 CBG- rigtig fint skrevet smiley

• #43   27. jan 2013 Hold da op.. Hva sker der lige her?? Kan man ikk ligge på sygehus uden der er krig herinde??

Hvad har Kathrine skrevet siden det gik så galt??

Kommentér på:
Syg Verden! !

Annonce