{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

min verden vælter {{forumTopicSubject}}

hej tøser har brug for luft så undskyld det lange indlæg der kommer her

det er sådan at jeg har en lille søster der psykisk syg og har forsøgt selvmord rigtig mange gange hvor det ik er lykkes nu har hun igen gjort det for 3 uger siden og nu indlagt på den åbne afdelingne. de har så valgt at trappe hende helt ud af hendes medicin da de mener hun skal på noget andet hvilket er helt ok men det tager 3 mdr før det er ude af kroppen og hun kan starte på det ny og det tager os tid at køre ind men nu har de meldt hende at hun udskrives på onsdag uden nogen form for medicin hun er både til fare for sig selv og andre hun bliver meget gal hurtigt og slår og sparker og tænker ik over når hun gør det desværre problemet er så at jeg er gravid og har mere end nok i mig selv og tænke på har irent ud sagt ik overskud til os og skulle hjælpe hende med hendes meget store problem hun ringere ofte og ked af det gør maN ik lige som hun ønsker så bliver hun mere ked af det og forsøger igen selvmord og jeg kan bare slet ik bære tænken om og skulle bære min søster ud fra kirken i en kiste velvidne at hun er kørt over af toget eller andet jeg aner ik hvad jeg skal stille op venter jo kun på at der enten kommer en fra polititet og melder mig at hun er død eller hun finder et sted at lægge sig til at død hvor vi ik kan finde hende eller får en opringning fra min mor at hun er død.

undskyld men skulle altså ud med det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min verden vælter
  • #4   18. jul 2011 Anne: Jeg kan godt forstå det er svært at overskue det hele, men hvis jeg var dig ville jeg simpelthen strække mig så langt som overhovedet muligt.

Det er din søster og du ville knække nakken hvis du ikke har gjort alt hvad du kunne for hende smiley

Jeg har selv haft problemer med min søster og jeg var så nede over det. I dag er jeg glad for jeg gjorde så meget for hende, ellers havde hun nok i været her smiley

• #5   18. jul 2011 Kan desværre ikke hjælpe med så meget.
    Men puha, hvor må det være hårdt.
    Men som Tania siger - så er du nød til at passe på dig selv og baby.

Sender dig et knus - og håb om i finder en løsning på problemet.

• #6   18. jul 2011 dina gid det var så nemt de vil ik indlægge hende længere da de ik mener hun har brug for det dog ved hun godt at hun er til fare for sig selv og andre og derfor vil hun ik hjem får hun har fået noget nyt, hun skal hjem til lejlighed hvor hjemmehjælper kommer og udlevere det medicin hun får dette sker jo ik mere da hun intet får og så er min mor der så meget hun kan men hun er direktør og har passet min søster i 19 år uden hjælp og er ved at være kørt helt ned forståligt nok men når min mor ik kan ta tlf ringer hun jo til mig og tør faktisk ik lade være med at ta tlf for elsker jo min søster over alt på jorden men jeg står og har brug for råd og må ik tænke og tresse min krop for meget jeg aner ik hvad jeg skal mere har bare brug for fred

• #9   18. jul 2011 tania jo men de har jo os problemer og er på medicin os og når den ene er syg bliver den anden det os så det er bare ik muligt og hun skræmmer jo folk væk for misforstår hun dem får de ik lov og forklare hvad de mente og så melder hun ud til dem at de kan rende hende hun ser desværre kun sort og hvidt og for det meste sort det er bare ik ment har passet hende sammen med min mor fra jeg var 15 har haft hende på aflasning her os os men intet har hjulpet desværre

• #11   18. jul 2011 Puhh Anne. Ved slet ikke hvad jeg skal sige.. kan desværre ikke rigtig råde dig.. men har virkelig ondt af at du skal så meget igennem.. Husk at tænke på dig selv og den lille selvom det er svært..

• #12   18. jul 2011 i skal alle ha tak fordi i lige ville skrive jeres trøstende ord og jeg kunne få lov at komme ud med det

• #13   18. jul 2011 Dina: Okay det vidste jeg ikke.. Så det godt nok en svær situation...

Kommentér på:
min verden vælter

Annonce