min verden vælter {{forumTopicSubject}}
hej tøser har brug for luft så undskyld det lange indlæg der kommer her
det er sådan at jeg har en lille søster der psykisk syg og har forsøgt selvmord rigtig mange gange hvor det ik er lykkes nu har hun igen gjort det for 3 uger siden og nu indlagt på den åbne afdelingne. de har så valgt at trappe hende helt ud af hendes medicin da de mener hun skal på noget andet hvilket er helt ok men det tager 3 mdr før det er ude af kroppen og hun kan starte på det ny og det tager os tid at køre ind men nu har de meldt hende at hun udskrives på onsdag uden nogen form for medicin hun er både til fare for sig selv og andre hun bliver meget gal hurtigt og slår og sparker og tænker ik over når hun gør det desværre problemet er så at jeg er gravid og har mere end nok i mig selv og tænke på har irent ud sagt ik overskud til os og skulle hjælpe hende med hendes meget store problem hun ringere ofte og ked af det gør maN ik lige som hun ønsker så bliver hun mere ked af det og forsøger igen selvmord og jeg kan bare slet ik bære tænken om og skulle bære min søster ud fra kirken i en kiste velvidne at hun er kørt over af toget eller andet jeg aner ik hvad jeg skal stille op venter jo kun på at der enten kommer en fra polititet og melder mig at hun er død eller hun finder et sted at lægge sig til at død hvor vi ik kan finde hende eller får en opringning fra min mor at hun er død.
undskyld men skulle altså ud med det
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Det er din søster og du ville knække nakken hvis du ikke har gjort alt hvad du kunne for hende
Jeg har selv haft problemer med min søster og jeg var så nede over det. I dag er jeg glad for jeg gjorde så meget for hende, ellers havde hun nok i været her
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 18 Emner: 28 Svar: 383
Men puha, hvor må det være hårdt.
Men som Tania siger - så er du nød til at passe på dig selv og baby.
Sender dig et knus - og håb om i finder en løsning på problemet.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 147 Svar: 1.293
nov 2010
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
nov 2010
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
min verden vælter