15. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Kender i det - Ønsket om ny baby! {{forumTopicSubject}}
Kender i det?
Jeg ønsker mig virkelig inderligt en baby mere!
Jeg har en dreng på 2, og en pige på 1år.
Jeg er dog "kun" 20år.. Jeg elsker min børn inderligt og de vil altid komme i første række!! samt jeg skal ha min uddannelse først inden manden gider snakke baby
Alle veninder har lige født eller er gravide, det eneste der køre på face er om deres babyer.. Og tanken om en mere er der KONSTANT! jeg er så skide skruk man sq tro det var løgn..
Jeg render med konstant kvalme, kan ikke spise, er skide træt, kan ikke lægge på maven, og føler det hele vokser! det skal lige siges der INGEN baby er på vej
Alt den snak om at være gravid, scanninger, billeder af nyfødte baby så gjort så meget ved min krop det ikke er til at holde ud..
Åh hvor jeg ville ønske det var min tur!
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 347 Svar: 1.459
Åh de her år må gerne gå stærkt så jeg snart kan vende happy tilbage & sige NU DET MIN TUR!!
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Nu starter jeg forhåbentlig uddannelse til september, så håber jeg at jeg glemmer det lidt
maj 2009
Årh hvor det irriterende, også det min krop ændre sig sådan og jeg intet kan uden jeg sidder med bræk langt oppe i halsen & har den vilde kvalme oppustet, øm i maven, og åh !
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Jeg glæder mig rigtig meget til at være gravid igen og opleve alt hvad der følger med..... men når jeg kigger på mine dejlge trolde så er det bare slet ikke endnu.....
Jeg vil bare have al tiden til dem lige nu....
Men kan godt forstå du "lider" - men du har en dejlig dreng og en dejlig pige og er sikker på der kommer flere til (senere)
maj 2009
Pt bor vi ikke sammen mig og manden, vi køre lidt hver vores liv idet, han fester med hans venner ( han er 27 ) deltager i en del hvor jeg bare sidder her hjemme med de små, til tider ryger jeg i byen men det sjældent det sker, jeg bruger heller tid med de små og mine heste.
Fra dag 1 har jeg haft tanken der lyder " hvorfor er du ikke far til mine børn? " Han er der 180% for dem, tager dem som var det hans egne, bruger alt sin energi på dem, vi var kærester i ikke engang 1uger inden han lige tog den første lorte ble, han passer dem selv og gør alle de ting jeg ALDRIG har oplevet mine børn's far gøre!
Jeg ved med 180% sikkerhed at skal jeg ha et barn mere så er han den perfekte drømme far for mit kommende barn - jeg ved ikke om det også er det der spiller det et pus (:
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Og så bare nyde livet med de to dejlige du har....
Lige et ? - ham du er kærester med nu er han ikke far til Naja? Eller er det en ny?
dec 2008
Jeg har også en hest stående ude hos mine forældre 10 km væk, men syntes bare slet ikke tiden er til at komme igang med ham igen, nu jeg er så meget selv med drengene.
maj 2009
Nej jeg er ikke længere sammen med Naja' Far, har jeg ikke været siden puha nogen mdr før jul
Jeg er også meget alene med mine to, men synes alligevel jeg bruge mange timer på hest og mig selv ( de går i DP - og jeg hjemme alene om dagen )
Har slet ikke lyst til at lave noget pt, men nok fordi jeg får den ene afvisning med job efter den anden og kom ikke ind på den uddannelse jeg egentlig gerne ville ha været.
dec 2008
Jeg frygter også bare helt vildt at jeg ikke kommer ind på min uddannelse. Jeg har arbejdet på Siemens i rengøring i snart 5 år og vi er så lige blevet overtaget af et andet firma hvor vi får ny arbejdstider, skal til selv at betale vores pause og går mindste 3000 ned om mdr. Vi fik så muligheden for at sige op fra 1 september uden vi fik karantæne så det sagde jeg ja til.
Så jeg står uden arbejde, hvis jeg ikke kommer ind...
Kender i det - Ønsket om ny baby!