{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.553 visninger | Oprettet:

Kender i det?? {{forumTopicSubject}}

Skal lige ud med lidt brok..
har været sygmeldt i 8 uger indtil nu, er 19 + 2 i dag med 2 barn.
er så træt af folk siger
' Jamen det er jo kun dig der ved hvor ondt du har Camilla'
Hold nu kæft og lad mig være arrh. har sku altid arbejdet og har en uddannelse, og som om jeg syntes det er fedt og have ondt næsten konstant. Har taget valget og vil hellere bruge min energi på vores søn på 2,5 end at kunne gå lidt på arbejde og altid skulle sende ham til hans far. det er jo ikke ham der har valgt og skulle være storebror. når jamen bare lige æv føelse fra mig.
God Weekend der ude:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i det??
  • #1   19. okt 2012 Kender det udemærket har selv gået sygemeldt fra uge 12 pga. Opkastning og bækkwnløsning...
    Er også ved at være træt af alle smerterne som bare blir værre og værre ville ønske terminen var kortere fra end den er (idag 31+0)
    Har en datter i forvejen som også er påvirket af at mor ikk kan holde til at løfte hende eller tumle rundt på gulvet smiley
    GLÆDER mig til nr. 2 melder sin ankomst.


  • #2   19. okt 2012 Åh ja jeg kender det osse:-) jeg er deltid sygemeldt arbejder 3 timer 4 dage om ugen. Og jeg overvejer heletiden hvornår jeg burde stoppe er i uge 26. Og har behov for slappe på sofaen når vi kommer hjem, og så er den dårlige samvittighed stor når Lukas på 3 jo gerne vil lege....men det er jo min beslutning får jeg af vide, det er jo kun mig der kan mærke hvor ondt jeg har... Og når jeg har fri har jeg det faktisk fint og smerterne er til at holde ud.

Kommentér på:
Kender i det??

Annonce