{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.450 visninger | Oprettet:

Kender i det ?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Nu er jeg nød til, at hører?

Vi har en lille pige på 9½ måned!
Siden fødsel har hun altid været et skridt foran med udviklingen, hvilket er skønt!!

Vi døjer helt vildt med Mathilde sidder og skriger!
hun skriger også griner hun! Og det med, at blive puslet og ligge stille er ikke hendes yngling kop te. Hun startede med, at få mad tidligt og allerede ved 6½ - 7 måneder fik hun hvad vi spiste! inden for de sidste to uger er hun bare blevet stædig og spiser kun hvad, der passer hende? Og selvom ting hun godt kan lide, at vi så giver hende det, så skal hun lige tjekke om vi snyder hende?? iiih Børn er kloge smiley ??

Nogle der bare har det lidt ligesom os??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i det ??
  • #1   27. aug 2012 ikke rigtigt og så alligevel...

    Min søn er 11 mrd. og har siden han var6 mrd. spist som os og han smager og spiser, næsten, alt:)

    Men siden han blev ca. 10mrd. så råber han højt og larmer, men tror nu bare han synes det er en sjov lyd...:)


  • #2   27. aug 2012 den Smukke.
    Fordi jeg skriver, at hun altid har været et skridt foran, er nu mere for, at sige hun har spist mos tidlig og har haft lyst til, at smage på alt spise på alt, fremfor den alder hun har! og nu der er det, som om, at hun selv vil bestemme hvad der skal i munden på hende smiley



  • #3   27. aug 2012 Mor til felix.

    ja det er jo lige det, og man kan jo ikke altid lade være med, at grine af det, selvom det er lidt uheldigt!

    grunden til jeg oprettede dette forrum var for, at hører jeres menning, men også for at høre - ER JERES BARN OGSÅ EN TUMLING smiley


Kommentér på:
Kender i det ??

Annonce