{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.854 visninger | Oprettet:

Lilleskid
Lilleskid
Tilmeldt:
12. okt 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 19

Kender i det? {{forumTopicSubject}}

Før jeg blev gravid, der var jeg meget tit i byen med alle mine veninder, og kunne vi komme til det ja så var vi i byen hver weekend.

Nu er jeg blevet gravid, og mange ting i mit liv har taget en meget drastisk drejning..

Jeg kan selvfølgelig ikke gå i byen på samme måde som jeg har gjort før, og jeg føler rigtig meget at min graviditet har påvirket mit forhold til mine veninder ... Vi ser hinanden ofte, men det er altid de samme emner vi taler om, druk, fyre problemer i par forhold, problemer med fyre osv. Og ja jeg føler mig sku overset, de spørg altid ind til hvordan jeg har det, men det er sådan set også det, jeg føler lige pludselig at jeg er et helt andet sted i mit liv, jeg føler mig alene fordi ingen i min omgangskreds er gravide, jeg kender ingen som er gravide. Jeg har selvfølgelig min mor som jeg tit ringer til, jeg har min kæreste som altid er der for mig, og min dejlige svigermor. Jeg føler bare stadig at der mangler noget - kan I følge mig?

Jeg ved ikke om der er nogen steder man kan møde andre yngre mødre? Eller bare kan komme i kontakt med nogen som man har mere tilfælles med?

Jeg er super glad for at være gravid, og min kæreste og jeg glæder os sådan til at blive forældre, det må der endelig ikke herske nogen tvivl om i denne tråd!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i det?
  • #1   5. maj 2014 Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men det lyder ikke til at du er over 25 år smiley

    Det er en glæde at være gravid, men samtidig også hårdt, for først dér finder man ud af hvilke veninder der har været ægte. Det er klart at der altid falder nogle fra når man bliver gravid, især hvis man er ung, for så er det jo druk og fyre det løber op i. Det er desværre ikke alle venner/veninder der forstår at man ikke kan gøre de samme skøre ting som da man ikke var gravid smiley
    Min kæreste og jeg venter vores første barn, vi er begge 25 år, og vi kan selv mærke nu hvilke venner der tager afstand og hvem der holder ved selvom, det er ikke altid lige sjovt at se hvem der vender ryggen til, men som vi begge er ret enig om, så gider vi ikke bruge tid på de venner/veninder der ikke forstår at man ikke kan de samme ting nu, som før.
    Du skal slet ikke føle dig overset, din omgangskreds skal også lige vænne sig til tanken om at du faktisk er gravid, det kan godt være svært for nogle. Jeg synes bestemt ikke at du skal være ked af det, jeg synes du skal være stolt, være glad for det der venter jer, et fantastisk eventyr smiley


  • Lilleskid
    Lilleskid Tilmeldt:
    okt 2011

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 19
    #2   5. maj 2014 Camilla : Tak for dit fine indlæg, min kæreste og jeg er begge 24. Der er skam også allerede nogen der er faldet fra, og det rør mig ikke synderligt meget. Det er mere mine tætte veninder jeg godt kan savne en hel del, da jeg tit godt kunne tænke mig at have nogen og tale med omkring alt dette jeg går igennem lige nu ..

    Men tro mig, jeg er stolt, og jeg glæder mig så meget til hvad fremtiden kommer til at bringe os! smiley


  • #3   6. maj 2014 Jeg har altid haft meget få veninder, og havde kun to veninder og 3 venner før jeg blev gravid, og dem stoler jeg på og ved de ikke falder fra. Min ene veninde har barn, min anden veninde prøver. Og mine venner er deres kærester, også er der en enkelt single ven, som min kæreste har kendt siden de kunne gå nærmest.

    Jeg synes det værste er at man ikke kan lige så meget som før. Jeg var i Legoland med vores venner i søndags, og der var nok 4-5 forlystelser jeg kunne være med i, resten kunne jeg stå og vente pænt og være taskeholder.

    Kan heller ikke komme med i byen for der hvor vi plejer at tage hen må der ryges indenfor, og der er virkelig tæt af røg, så der vil jeg bare holde mig langt væk fra.

    Jeg er bare så heldig at vores venner tager hensyn, også drikker de en øl hjemme hos os, eller hos dem, og hygger os på en anden måde.
    Men jeg mangler stadig en at dele det hele med lige nu, det er kun min søster som gider at snakke om det, og vil med ud og kigge på tøj og møbler. Jeg er så heldig at have et super tæt forhold til min søster, selvom der er 4 år i mellem os.

    Jeg er selv 24, og kunne være så rart at have en veninde at følges med mig.


  • #4   11. maj 2014 Hejsa smiley der er faktisk flere grupper på facebook som jeg er rigtig glad for at være medlem af b.la. "Mødregruppen 2014" derud over er jeg også medlem af en termins gruppe - altså i mit tilfælde hedder den "termin maj / april 2014"

  • #5   11. maj 2014 Og er helt enig - kunne bære utrolig fedt med nogle man kunne dele tingene med smiley

Kommentér på:
Kender i det?

Annonce