437 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hjælp mine ømme bryster!!! Hjælp mine ømme bryster!!!

Så kommer mit første spørgsmål som mor! smiley
Jeg fødte i søndags og mine bryster blev for første gang hårde og meget meget ømme i onsdags.. og jeg syntes det bliver ved. De har meget meget svært ved at overleve de der par timers pause de har hvor han sover.
Hvor lang tid bliver sådan noget ved. Forhåbentlig ikk resten af den tid man skal amme?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp mine ømme bryster!!!
  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #1   3. mar 2012 Tålmodighed, helt ikke malke ud selvom det er fristende =)

Det tager lige lidt tid før mælken regulere sig selv, efter dit barns behov, så derfor er det ikke godt at lette trykket for meget =)

Lidt varme klude kan hjælpe og varme bade hvor du massere der hvor de er hårde =)

• #2   3. mar 2012 Varme kan hjælpe, det lyder til du har masser af mælk til din bebs, så dine bryster skal lige regulere mængden - udbud/efterspørgsel smiley Malk ikke ud, det gør det værre (evt. kun ganske lidt for at tage trykket)

• #3   3. mar 2012 Han har ogsa taget 300gr på siden jeg fødte ham i søndags;) men jeg må have tålmodighed så..:) selvom jeg bare massere, så drypper det vældigt ud:) må bare nyde jeg endelig har lidt fylde i de små kager og så prøve at glemme ømheden..

• #4   3. mar 2012 Ind under det varme vand også massere dem så der kommer lidt ud. Kan godt huske det py ha det gjorde ondt. Men nyd du har en masse og bare rolig det fortsætter ikke;)

• #5   3. mar 2012 Det gør nemlig vanvittig ondt. Det er uhyggeligt som det kan spænde og man kan bare mærke det kommer snigende.. av av!
    Glæder mig til det falder til. Holder dem varme med uldindlæg og trøje på, halstørklæde ned over osv smiley De må ikke fryse!

• #6   3. mar 2012 Ja, man er Maren Malkeko om igen jo smiley
    Men er det ikke dumt at malke ud, som Theas mor og Lille M siger, så vender de sig vel ikke til at producere mindre..
    Åååårh ha, han er liiiige startet på hans 2. sovetime.. og de er ved at sprænge!! og han ligner ikke ligefrem en der har tænkt sig at vågne!

Kommentér på:
Hjælp mine ømme bryster!!!

Annonce