jalousi !! {{forumTopicSubject}}
se jeg har en kammerat som har dame og 2 børn, selv har jeg jo min kæreste og datter.
min kammerat er så vild med mig og har skrevet en masse søde beskeder til mig, som jeg har svaret tilbage på, og jeg har flere gange gjordt ham klar på at der ikk kommer til at ske noget mellem os da jeg jo har michael og ikk vil miste ham, her til aften blev jeg så ringet op af man kammerats dame!
hun stjernede helt ud, og spurgte om jeg havde noget kørende med lars (min kammerat) og jeg svarede ærligt at vi har intet kørende jeg snakker skide godt med ham men det er også det.
hun bad mig om at slette hans nummer (hvilket jeg ikk har gjordt og ikk gør med mindre han ber mig om det)
og så sagde hun at mit nummer var slettet fra hans tlf.
og jeg svarede det er fint nok, og så sagde jeg at jeg ikk forstod hendes jalousi, da jeg ikk er nogen trusel mod hende, og igen stjernede hun ud, og så lagde hun på før jeg nåede at sige buhh eller bøhh!
jeg sidder lidt og overvejer at skrive eller ringe til hende og fortælle hende igen at der altså er ingen grund til at føle sig truet af mig, for det er jeg ikk jeg vil som sagt ikk miste min kæreste, vi har det godt sammen og prøver at få en lille mer, og jeg har en super mand i ham jeg har, og jeg elsker ham virkelig meget, hans plads i mit hjerte er næsten lige så stor som min datters plads er.
jeg blir lidt sur over hun ringer og skaber sig sådan til mig i stedet for at hun snakker med lars om deres problemer, hvis han på noget tidspunkt har været en røv over for hende og givet hende grund til at tvivle på ham, ka jeg forstå hende lidt, men deres problemer vil jeg jo ikk blandes ind i bare fordi hun er usikker,
men hva sir i,
sku jeg prøve at skrive eller ringe op og snakke med hende, eller ska jeg bare ignorere det?
jeg tænker sådan lidt når hun ringer og skaber sig sådan til mig, sys jeg er unfair af hende, når hun så ikk lader mig tale også, og så ska jeg forklare mig over for min fyr, fordi HUN er jalou og ikk stoler på sin fyr!
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 24 Svar: 185
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 18
Klart Hans Kæreste flipper ?
aug 2008
det tænker hun slet ikk på, fordi hun er så pisse usikker på sig selv!
aug 2008
han ligger ikk an på mig som sådan, han har fortalt mig han er blevet vild med mig, og har spurgt hva der ville ske hvis han kyssede mig, og det har jeg sagt at jeg ville blive meget ked af hvis han gjorde det, for jeg vil ikk ha ødelagt mit forhold, jeg har sagt til ham at jeg sys han er rigtig sød og kanon at snakke med og jeg sys godt om ham, men slet slet ikk på den måde som han gør mig, og jeg har gjordt ham 100% klar på der ikk kommer til at ske noget mellem os,
og jeg ka godt forstå hun blir sur, men det ska jo ikk gå ud over mig, det burde jo være ham hun snakker med, det er jo dem der ska løse noget imellem deres forhold!
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
og selvom du ikke har tænkt dig at have noget med hendes kæreste, er du jo en trussel, i og med at han har følelser for dig, for de fleste kvinder (mig selv inkl.) er følelsesmæssig utroskab værrer end et engangsknald.
men hvis jeg var dig ville jeg nok lige få en snak med ham kammeraten og fortælle hvad der var sket. og hvis han ikke har tænkt sig at ligge de følelser på hylden og bare være venner, ville jeg droppe kontakten med ham også for din mands skyld
aug 2008
min mand har ikk noget imod lars og jeg snakker, det var faktisk ham, der opfordret mig til at få nummeret til lars for at lars, hans dame og deres 2 børn, og min mand og jeg og vores datter ku mødes og lave noget sammen med ungerne, så han har intet imod lars og jeg snakker, man mand stoler på mig 100%
men HVIS nu min mand også havde været jalou ku hendes opkald jo ha været skyld i at min kæreste og jeg var blevet uvenner, og måske værre endnu det er der min pointe er.
og jeg mener ikk det ka være rigtigt at jeg ikk må snakke med min kammerat fordi hun siger det, som sagt hvis han kommer og siger til mig at jeg ska slette hans nummer, og at vi ikk ska snakke sammen mer, så acceptere jeg det, men jeg acceptere ikk at det er hende der prøver at bestemme om vi må snakke eller ej! jeg gør selvf. mit for han forstår at jeg mener det at der ikk kommer til at ske noget mellem os, og gør også mit for at gøre ham klar over at hans følelser for mig ikk er gengældt, og gør hva jeg ka for ikk at gi ham forkerte signaler. og så håber jeg bare på han indser at han høre sammen med hans dame og deres 2 børn.
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
og så tror jeg altså at når man er så vred/ked/såret at man lige frem ringer op til "den anden" så er man nok ligeglad med om hendes mand bliver sur.
aug 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 47 Svar: 680
aug 2008
men han stoler på mig og ved jeg aldrig ku drømme om at lave noget ved siden af.
LaKRISen & N
du må gerne kalde mig egoistisk, og jeg ville ikk bede min mand om ikk at snakke med sine veninder, jeg ville kun sige at jeg ikk ville være med til han var hjemme ved dem eller de var i vores hjem, uden mig, men nu ved jeg han aldrig ville gøre spdan mod mig, da han er total modstander af al slags utroskab, og jeg ved i den sidste ende at bad jeg ham vælge at stoppe kontakten med en eller flere veninder pga. min jalousi så ville han droppe mig i stedet, men tilgængel ville jeg også vide at han aldrig ville være den rette for mig.
selv mener jeg ikk det er egoistisk, at opretholde et venskab, jeg tror mest af alt han sys jeg er spændene fordi han ved jeg er ''den forbudte frugt'' i det både han og jeg har kæreste på. og han ved jeg er uopnåelig for ham.
aug 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 47 Svar: 680
aug 2008
er fuldstændig enig med jer..
og LaKRISen & N jeg ville slette hans nr. hvis min kæreste bad mig om det og bad mig om ikk at holde kontakten mer, men som sagt stoler han på mig og jeg på ham,
og ved han aldrig ville skrive sådan til en anden pige så længe vi er sammen..
og så har jeg i dag snakket med lars og han fortalte mig at ham og damen er gået fra hinanden for 3 uger siden, og det var hende der forlod ham, og grunden til huin skaber sig nu, er fordi hun har fortrudt hendes valg fordi hun har fundet ud af at lars og jeg snakker godt sammen, og nu vil hun så gerne ha ham tilbage som ordsproget sir,
you dont know what you got before its gone!
og hun har så nu fundet ud af hva hun havde fordi han nu er væk, og er intereseret i noget andet. (som han så i dette tilfælde bare ikk kommer til at få).
sååå
nej jeg mener stadig ikk jeg er egoistisk når jeg fortsat holder kontakten med min kammerat.
jalousi !!