6. jul 2011 Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 382
Barn nr 2 (søskende jalousi?) {{forumTopicSubject}}
Vi står og skal have barn nr 2 har termin d 20oktober og det er et planlagt barn og vi glæder os såå meget men er begyndt at tænke rigtig meget over hvordan Theis vil reagere på en lille ny. Han elsker små børn men han blir også hurtigt for ivrig og er måske lidt hård ved dem (ikke at han er ond men ivrig)
hvordan kan jeg bedst forberede ham på han snart får en lillesøster og hvad kan jeg bedst gøre for at lære ham at være mere rolig omkring lillesøster og ja andre små børn? han blir kun 2 i næste måned så sys det er svært at forklare ham og forberede ham på der snart komme en lille.
Han ved godt mor har baby i maven men tror ikke helt han forstår hvad det betyder?
nogen gode ider til hvordan vi forbereder ham bedst muligt og får ham til at være mere rolig okring baby?
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
jun 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 4 Emner: 17 Svar: 178
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 34 Svar: 283
dec 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 329 Svar: 845
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
Nicoline har kun én gang reageret negativt på Nicklas men det er jeg sikker på at det var en reaktion på at mine hormoner gik totalt amok og der var sket ALT for meget for hende.
Hun har derimod haft en periode hvor hun var meget sur på mig og slog mig. Der reagerede jeg ved at sætte mig ned og "græde" og det hjalp rigtig meget.
Det med at være ivrig over babyer tror jeg nok han skal lærer hurtigt så længe i hjælper ham ved ikke at reagere for voldsomt men blot fortælle ham at han skal være forsigtig og husk at ros ham når han er sød ved babyen.
Barn nr 2 (søskende jalousi?)