1.087 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Sygeligt jaloux.. Sygeligt jaloux..

Hejsa. Jeg har et problem med jalousi.. Et stort problem.
Jeg er meget mistænkelig når Thorbjørn er ude og lave noget uden mig. Han er tit væk i weekender pga kursus o.lign. Der er jeg ved at dø. Min mave vender sig, jeg har konstant trang til at vide hvad han foretager sig og hvem han er sammen med.
Jeg har oplevet meget svigt, fra mine x'er og min familie samt utroskab, og er aldrig kommet mig over det. Og det går udover vores forhold.
Det er kommet rigtig langt ud, og jeg har 2-3 gange brudt sammen overfor ham, og fortalt ham hvordan jeg har det.
Det har hjulpet lidt at komme ud med det, men kommer ned i samme mørke hul igen bagefter.

Jeg ved virkelig ik hva jeg ska gøre.
Har ik så mange penge om mdr at jeg ka gå til psykoterapi eller lign.. Og tror ik kommunen går ind over, når det er sådan et problem.

Er der nogen der har eller har haft det som mig?
Hva kan man gøre for at komme af med det?
Det dræber vores forhold.

Isaa

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygeligt jaloux..
  • #1   28. aug 2010 øv hvor træls at høre..
    Her har manden haft noget kørende med en anden, og jeg gik helt ned pga det og efter lidt tid gik alt galt og jeg flyttede fra ham.
    vi er sammenh igen men jeg glemmer det jo ik og hver gang han er væk spekulerer jeg også.
    MEN jeg forsøger så bare at glemme den tankegang. han har lovet han ik vil gøre noget og vi siger hvis vi er utilfredse med noget..før tjekkede jeg oz hans tlf (og det var med god grund) men det gør jeg ik mere, for ved at jeg så vil finde et eller andet at dreje, så jeg kommer til at se det som noget som det ikke er.. og det gider jeg ikke.
    jeg har det også elendigt, men så forsøger jeg bare at lave ting som JEG har lyst til når han ik er hjemme..se tøsefilm, spise det jeg vil, gøre rent, køre en tur..bare nyde jeg er lidt alene

• #2   28. aug 2010 Dannis mor - Jeg plejer at ta hjem til hans familie når han ikke er her. Det hjælper at ha dem at snakke med.. Men de må godt nok være trætte af at høre på mig. Det er den samme smøre jeg kommer med hver gang. Nyder ikke at være alene uden ham. Har ingen venner her hvor jeg bor. Overhovedet. Alle mine bekendtskaber er 60km væk, og jeg har ikke bil. Så det er svært. Jeg har aldrig nogensinde kunnet finde ud af at forkæle mig selv. Jeg elsker at ha mennesker omkring mig, især ham.

• #4   28. aug 2010 Pernille - MMS billeder? altså at han tar et billede for at bevise det?

• #8   28. aug 2010 Altså hvis jeg var dig ville jeg få noget hjælp for din jalousi, for det kan simpelthen tærrer et parforhold op! (: .. Der må ha været noget som har gjort du ikke rigtig har tillid til folk, og det skal man have snakket om, og man skal have nogle redskaber til at styre det (:

Går til terapi, og jeg er ikke sygeligt jalou, men kan godt blive ked af det hvis jeg ikke får den opmærksomhed som jeg har brug for, og det kommer faktisk fra noget heelt tilbage i min tidlige barndom. Da jeg har en søs med DS har mine forældre jo skulle give hende meget opmærksomhed, og selvom min hjerne idag, siger.. Jamen for søren det er da fair nok, for min søs havde brug for ''mere'' opmærksomhed end jeg, men min Lille Maja som vi kalder hende, kan stadig ikke forstå det os selvom min store maja godt kan smiley

• #9   28. aug 2010 Pernille - Tak det vil jeg prøve

Maja - Jeg ved godt hvorfor jeg er jaloux, det er pga min barndom, og mine tidligere parforhold. Har fortalt ham hvorfor jeg har det som jeg har det, men det lader ik til det hjælper. Nu har jeg lige skrevet ned hvordan jeg har det, og hvad jeg syntes han skal gøre, for at vi ka få det bedre. Det viser jeg ham når han kommer hjem og håber det falder i god jord.

• #10   28. aug 2010 Linda - vil osse gerne forloves for at føle mig sikker.. ved ik hvorfor smiley
    Thorbjørn skriver kun søde ting når der er kommet alkohol indenbords smiley

• #12   28. aug 2010 Issa: Du er bestemt ikke alene om det problem. Jeg har det nøjagtigt ligesom dig. Jeg er sygeligt jaloux. Jeg har ingen grund til at være det, jeg har den bedste kæreste, og han tager stærkt afstand fra alt der kan ødelægge vores tillid til hinanden. Han er en 1´er smiley Men men men...
    Som dig selv, så er det min fortid jeg ikke kan slippe..

Vi har et fantastisk forhold, men når han ikke er hos mig, føler jeg at jeg er i helvede. Det er mig der har et problem.

Jeg syntes ikke at det med at du skal få ham til at tage billeder af hvad han laver, at det er en god ide. Han vil føle han bliver tjekket og det tror jeg ikke er sundt for forholdet..

Du skriver at du er meget mistænkelig når han er nogle steder? Hvordan? Er du bange for han er dig utro eller hvad er det?

Kommentér på:
Sygeligt jaloux..

Annonce