{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.489 visninger | Oprettet:

kender I ikke den der reklame ;) {{forumTopicSubject}}

hvor manden samler skabet forkert så lågerne i skabet åbner ind af?
men fordi hun har fået blomster, så skælder hun ikke ud?
Sådan har jeg det lidt med Dan i dag, han har jo taget hele det her "ve"-forløb i stiv arm, og klaret det hele så flot, og været en SUPER støtte, også da jeg selv gav op og bare ikke ville mere..
Han skulle så købe puslebord i dag, fordi JM sagde vi godt kunne pakke taske og gøre værelset klar, for jeg gik i hvert fald ikke tiden ud.. Jeg skulle jo bare være hjemme på sofaen og slappe af, så overlod valg og køb 100% til ham..
Han kørte så i ønskebørn, og købte en puslekommode fra Babydan.. Nu skal det lige siges at det værelse som Bebs skal starte ud på ikke er det største, så allerede da han kom hjem kunne jeg se at det ville blive en kolos af en anden verden på det lille værelse.. Men han var SÅ stolt, og havde fået pruttet prisen ned til 800 på kommoden, så nænnede slet ikke at kommentere størrelsen.. Nå men han samler og regerer og op kommer det, og ganske rigtigt kan man næsten ikke manøvrere rundt for det store monstrom.. MEN jeg kunne slet ikke nænne at han skulle skille det ad igen og aflevere det tilbage når han nu var så stolt, så jeg har sat det så "forlængeren" til pusledelen ligger ind i vindueskarmen.. også må jeg jo leve med det..
Men synes simpelthen han var så sød da han kom hjem og var så stolt af sit køb smiley
I kan se resultatet her:
http://www.babygalleri.dk/alb_alle.aspx?userID=7388


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kender I ikke den der reklame ;)
  • #1   2. nov 2011 hov I får da lige det rigtige link også;
    http://www.babygalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=9144


  • #2   2. nov 2011 Først engang, så er det dejligt for dig, at du er hjemme igen, har sådan tænkt på dig.

    Jeg synes det er et rigtig fint bord, og som billedet viser, står det fint:-)


  • #3   2. nov 2011 Årh, det var da dejligt at vide der er nogen der har tænkt på mig =)
    Det var got nok også en hård omgang, var hele følelsesregisteret igennem, og må sige jeg skammer mig over nogle af de tanker jeg har haft.. men afmagten og hele situationen blev simpelthen bare for meget for mig...


  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #4   2. nov 2011 jeg syntes også at det står fint, det ser ikke forkert ud.

  • #5   2. nov 2011 Synes nu ikke det ser spor forkert ud... Vores står bevist op mod vinduet, hvilket Oliver nyder, især når han ligger på maven derinde. Så kan han jo rigtigt se hvad der sker udenfor...

    Synes han har gjort det GODT...;o)


  • #6   2. nov 2011 Godt du er hjemme igen, har også tænkt meget på jer.. men hva så nu? Skal du bare slappe af der hjemme og vente på at fødslen går igang af sig selv - eller hvordan og hvorledes ? smiley .... og synes også at bordet står rigtig fint der, er blevet et rigtig godt værelse smiley

  • #7   2. nov 2011 Tak for de søde ord =)
    ALtså som udgangspunkt skal jeg leve som normalt, men med det forbehold at alt overanstrengelse skal væk.. Ingen støvsugning, ingen ture op og ned af Mols Bjerge osv.. Men må gerne gå en lille tur med hunden, gå ned og shoppe og handle osv.. Så længe det ikke fremprovokerer noget der ligner plukkeveer, hverken dem der gør ondt eller dem der ikke gør..
    Hvis ikke de her smertefulde sammentrækninger går i sig selv, som de jo gerne skulle når min blærebetændelse er helt væk, så går de ind og overvjer at sætte mig igang omkring uge 37/38.. Men ikke før..
    Så den 17. november, skal jeg ind til min JM også tager vi lige en opsamling på det hele, også ved jeg forhåbentlig hvad der skal ske i fremtiden.. Men min plan er nu at gå til uge 40+0 som min...


Kommentér på:
kender I ikke den der reklame ;)

Annonce