Ondt ved vejrtrækning? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Håber at I kan hjælpe eller give nogle råd til det her..
Jeg har de sidste 5 uger, haft virus i halsen. Siger lægerne da. Jeg fik noget medicin, da jeg endelig kunne komme til min egen læge, 3 uger. Det virkede ikke, så fik noget penicillin, mod infektion, som bare gjorde min hoste værre.
Jeg har efter det, fået ondt i underlivet, som om jeg blev sparket. Jeg fik det tjekket i tirsdags, men svarende på prøverne er endnu ikke kommet /:
Nu sidder jeg her, med ondt i lungen, når jeg trækker vejret. Det er den nederste del af venstre lunge.
Jeg pressede det sted, der gjorde ondt, og det hjalp lidt. Indtil smerten så bevægede sig op ad. Jeg slap igen, og nu gør det så ondt at jeg er bange for at trække vejret.
Da jeg var til læge i tirsdags, fik jeg tjekket lungerne, men der var intet s;
Er det af sted til vagtlæge eller skal jeg vente med at tage til lægen til i morgen??
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
feb 2011
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 204
Pernille - Ja det rigtigt, men har ikke hostet meget, de sidste par dage..
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 68
Nu er det ikke for at selvdiagnosticere sig selv. Men jeg har tidligere haft mavekatar (døjer med det engang imellem) og det gør nemlig ondt når man trækker vejret. Jeg kan knap nok spise og slet ikke sidde op når jeg får et "anfald". Det klares med en pillekur og pillerne hjælper indenfor det første døgn.
Mavekatar er en form for øget galdesyre, som evt. kan ske ved indtagelse af smertestillende - har du evt. taget Kodimagnyl for nylig?? De danner nemlig meget syre.
feb 2011
feb 2011
Amalie - Kan ikke lig komme i tanke om hvordan jeg skulle havde gjort det xD
Jeg fik lige sådan som om at jeg fik krampe i lungen, altså, det gav sådan et "stød" ..
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
Det har jeg prøvet i musklerne ved brystkassen, jeg kunne slet ikke trække vejret. Meget ubehageligt.
Var det selve lungen ville det nok ikke hjælpe noget at du trykker udenpå brystkassen.
feb 2011
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
feb 2011
Ondt ved vejrtrækning?