{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.699 visninger | Oprettet:

Anonym pige
Anonym pige
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 204

Ondt ved vejrtrækning? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Håber at I kan hjælpe eller give nogle råd til det her..

Jeg har de sidste 5 uger, haft virus i halsen. Siger lægerne da. Jeg fik noget medicin, da jeg endelig kunne komme til min egen læge, 3 uger. Det virkede ikke, så fik noget penicillin, mod infektion, som bare gjorde min hoste værre.
Jeg har efter det, fået ondt i underlivet, som om jeg blev sparket. Jeg fik det tjekket i tirsdags, men svarende på prøverne er endnu ikke kommet /:
Nu sidder jeg her, med ondt i lungen, når jeg trækker vejret. Det er den nederste del af venstre lunge.
Jeg pressede det sted, der gjorde ondt, og det hjalp lidt. Indtil smerten så bevægede sig op ad. Jeg slap igen, og nu gør det så ondt at jeg er bange for at trække vejret.

Da jeg var til læge i tirsdags, fik jeg tjekket lungerne, men der var intet s;

Er det af sted til vagtlæge eller skal jeg vente med at tage til lægen til i morgen??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ekstra fase/gruppe med jord Aut. elektriker 1.700 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 800 kr.
  • Udskiftning af en enkelt møbel fjerde 500 kr.
  • Skifte brusesæt og toiletsæde 1.200 kr.
  • Skal ha hængt 9 ting op 1.000 kr.
  • Fixe skydedør på IKEA-skab 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ondt ved vejrtrækning?
  • #1   9. jun 2011 Jeg ville nok tag en tur til Vagtlægen, for lyder da godt nok ubehageligt /:

• Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

#3   9. jun 2011 L & R - det er MEGET ubehageligt.. smiley

Pernille - Ja det rigtigt, men har ikke hostet meget, de sidste par dage..

• #4   9. jun 2011 Som Pernille skriver kan man få vildt ondt af at hoste, så måske det kan være det.

Nu er det ikke for at selvdiagnosticere sig selv. Men jeg har tidligere haft mavekatar (døjer med det engang imellem) og det gør nemlig ondt når man trækker vejret. Jeg kan knap nok spise og slet ikke sidde op når jeg får et "anfald". Det klares med en pillekur og pillerne hjælper indenfor det første døgn.
    Mavekatar er en form for øget galdesyre, som evt. kan ske ved indtagelse af smertestillende - har du evt. taget Kodimagnyl for nylig?? De danner nemlig meget syre.

• Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

#6   9. jun 2011 Min lærer vil ikke sende mig af sted, før om et par timer, hvis det stadig gør ondt der. Og han så helst at jeg ventede med at gå til lægen i morgen, her i Lunderskov, selvom han ved at jeg ikke stoler på dem.

• Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

#8   9. jun 2011 Thea - Nej har ikke feber. smiley
    Amalie - Kan ikke lig komme i tanke om hvordan jeg skulle havde gjort det xD

Jeg fik lige sådan som om at jeg fik krampe i lungen, altså, det gav sådan et "stød" ..

• #10   9. jun 2011 Det lyder nu meget som musklerne i brystkassen der er spændte, måske en fiber sprængning.
    Det har jeg prøvet i musklerne ved brystkassen, jeg kunne slet ikke trække vejret. Meget ubehageligt.

Var det selve lungen ville det nok ikke hjælpe noget at du trykker udenpå brystkassen.

• Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

#11   10. jun 2011 Kom hjem fra lægevagten kl 2300 i aftes, men der var dog intet. Og han sagde desuden at jeg skulle stoppe med mit penicillin. (:

• #12   10. jun 2011 Godt nok du fik det tjekket. Så må du bare vente på det går over :o)

• Anonym pige
    Anonym pige Tilmeldt:
    feb 2011

#13   10. jun 2011 Mor ... - Jeps.

Kommentér på:
Ondt ved vejrtrækning?

Annonce