{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

Fødte d 12 maj kl 19.14 :-) {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen:-) så skete det endelig.... smiley
mandag havde jeg det underligt.. var trist og orkede ik mere.. havde en underlig fornemmelse i kroppen hele dagen.. var ved jordemoder som skød bette til at veje omkring 4000g og håbede nu der snart skete noget.. fik tid til scanning tirsdag d 12 kl 11....
Mandag aften havde jeg på fornemmelsen det snart ville ske... hvade været nede og beøsge en veninde og tog ned til mine forældre for at sove.. tog et langt varmt kar bad og gik i seng.. men kunne ik sove... vendte og drejede mig...og kl 03.20 følte jeg at jeg tissede i bukserne.. gik på wc og skiftede underbukser og så kom der et ordentligt skyl...wee vandet var gået.. gik ind og vækkede min mor og vi sad og fik kaffe smiley
der var ik gået mere end 30 min før den første ve kom... det gjorde ik rigtig ondt men i løbet af den næste time tog de til og blev værre og værre... kl 06.30 kom min veninde ind til os og mine veer var nu så kraftige at vi ville tage på fødegangen.. vi var derinde kl 07. Blev undersøgt og var 3 cm åben og der var 1½-3 min mellem veerne, så fik lavent og fik en fødestue gjort klar smiley
de næste par tier udviderede jeg mig til 5-6 cm men så gik det i stå... så fik ve drop og så tog de til... av for pkker da.. kunne slet ik styre min vejrtrækning og følte jeg gik i panik.... der var ingen pauser mellem veerne og besluttede at på epidural blokaden...åhhh ja det var dejligt... så var der ro på nogle timer og kl 18.15 kom de første presse vver, men de var ik stærke nok så de slukkede for blokaden og skruede igen op for det ve stimulende drop og så kom der gang i den... avav... kl 19.14 kom han ud smiley

3390g og 47 cm... smiley ...... jordemoderen skød da helt forkert dagen før .-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ekstra fase/gruppe med jord Aut. elektriker 1.700 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 800 kr.
  • Udskiftning af en enkelt møbel fjerde 500 kr.
  • Skifte brusesæt og toiletsæde 1.200 kr.
  • Skal ha hængt 9 ting op 1.000 kr.
  • Fixe skydedør på IKEA-skab 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fødte d 12 maj kl 19.14 :-)
Kommentér på:
Fødte d 12 maj kl 19.14 :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce