{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Ubehageligt - vejrtrækning!! {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg jo som lægerne kalder det højgravid.. og der er jo nogle småting som følger med det nogle gange..

det som at ikk kunne trække vejret ordenligt er godt nok ubehageligt.

eller at man får så ondt når man bare skal spise lidt mad.. mine tvillinger vender sig nemli hvergang til aftensmaden - så jeg får ikk så meget mad indenfor på det tidspunkt smiley

Men altså det er os dejligt at der ikk er så længe til og jeg håber lidt at jeg kan blive enig med lægerne i næste uge om at de skal tages ved KS i 37+ nogle dage smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ekstra fase/gruppe med jord Aut. elektriker 1.700 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 800 kr.
  • Udskiftning af en enkelt møbel fjerde 500 kr.
  • Skifte brusesæt og toiletsæde 1.200 kr.
  • Skal ha hængt 9 ting op 1.000 kr.
  • Fixe skydedør på IKEA-skab 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ubehageligt - vejrtrækning!!
  • #1   27. apr 2011 det med vejret vil jeg lige dig ret i dog har jeg kun 1 i maven men syntes som tider når jeg lilgger mig føler jeg jeg blir kvalt og puster efter vejet og min mand tro jeg lige ved dø hehe

og vis man sidder forkert i bil/sofa hiver jeg som tider efter vewjret

• #2   27. apr 2011 Ja det er ligemeget om jeg ligger ned - står eller sidder.. men håber godt nok at jeg lige kan holde det ud de næste par uger smiley og selvfølgelig kan man da det smiley

Jeg har fået et tidsrum eller hvad man kan sige hvor de laver PKS og det er det jeg skal have - så vil jeg da vælge den første dato end at vente 1 uge *G*

Og ja de trives derinde mine osse... men altså 3 dage før eller 2 dage efter 38+ er vel til at forhandle *G*

• #3   28. apr 2011 Kender det godt... især når jeg lige har spist og min mavesæk optager lidt mere plads. Så kan jeg blive helt stakåndet af, at sidde stille... glæder mig godt nok også til at have min dejlige lille pige i mine arme i stedet for
    smiley

Kommentér på:
Ubehageligt - vejrtrækning!!

Annonce