{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad giver i mændene i familie
  • #1   6. dec 2010 Et par ray ban solbriller han ønsker sig;0)

• #3   6. dec 2010 Min far får et irhis coffe sæt, min bedstefar får et gavekort, min svigerfar får en termokande, min kæreste får en bærbar (jul og fødselsdag er slået sammen der hihi)

• #4   6. dec 2010 jeg har ikke fundet ud af hva manden skal have endnu, men han er også den sidste julegave der mangler så når nok at finde på noget.
    min far har fødselsdag idag og han fik en ny barbermaskine og til jul får han et nyt bælte.
    til min svigerfar har vi købt en dvd boks der hedder noget med husker du, som han har ønsket sig...

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #5   6. dec 2010 Kæresten får LV pung + LV bælte af mig. Og et LV cover til hans iphone af prinsessen.
    Min far får en super fed bluse. (som han aldrig selv ville have købt, da den er moderne)
    Min mors kæreste får en bluse med matchene boxershorts til.
    Min svigerfar får en ny skjorte med slips til.

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #6   6. dec 2010 Når ja, kærsten får også et par nye "slap-af" bukser af vores hund ! smiley GG

• #7   6. dec 2010 min far får et billede af sit barnebarn, det samme gør kærestens far

min stedfar får sammen med min mor (igen et billed)

min storebror får sammen med hans kæreste et fad

min nevø får biler (han er 4 år)

Min kæreste har fået en dims til at have marinade i, hvor der også sidder en gummipensel i

Min farfar får chokolade..

Resten af de mænd der er i live er jeg ikke på gave med, de afdøde får helelr ikke gave smiley

nå ja, min far har fødselsdag d. 13. og der får han en speciel kniv, som skulle kunne tåle opvasker og som ikke skla slibes smiley

• louise h
    louise h Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 55
    #8   6. dec 2010 min mand får ski smiley

• #9   6. dec 2010 Min kæreste får et "bog" og en DVD med nogle private billeder jeg har fået taget af en fotograf, og så får han en "skkibs-messing-klokke" (ligesom dem der hænger på en pub ti lat ringe med når man vil give en omgang) og så får han nok noget legotechnic han ønsker sig, eller en ny computermus, og evt en bestemt parfume hvis det kan lade sig gøre at finde den i udlandet.. min far får sådan et headset til hans mobilos og et par hjemmefutter, min bror får nogle ting til hans lejlighed ahn har ønsket sig, og min svoger får et gavekort, det samme med mandes svoger.. desværre er det eneste svigerfar kan få en flot krans/buket på hans gravsted smiley

• #10   6. dec 2010 Ved ikke hvad kæresten får endnu.
    Men svigerfar får en rosendahl vinprop/skænkedims
    Min morfar får et indendørs vandspil, min mor og hendes mand får i fælles gave 4 glas med skeer osv. til at lave irish coffee. Min lillebror får sengetøj, og min storebror og hans kæreste får nogle lækre fleecetæpper.. smiley
    Mandens mindste lillebror får et ur til 800 da han har haft 20 års uden vi nåede at give gave der. Og den anden lillebror får en kasse med en masse ting som rengøringsting, popcorn, lækre ting man kan bruge når man ikke har særlig mange penge.
    Jeg ved heller ikke hvad min egen far han får smiley

• #11   6. dec 2010 Pu ha....hader gaveræs, men de skal jo købes....:)

Min mand - Et dykker certifikat + dykkerudstyr(fra mig og alle ungerne)
    Min far - En flot trøje og et kro/wellnessophold sammen med min mor.
    Min Svigerfar - Div. Harley Davidson outfit til sig selv og hans motorcykel.
    Min søn(16 år) - Ny mobil + lommepenge til USA tur.
    Min søn(14 år) - Razermus(spillemus) + 500,-
    Min søn(14 år) - PC spil + 500,-
    Min svoger - Georgio Armani white parfume + universal Cabo.
    Min farfar - En pæn skjorte og billed af ungerne.
    Min mands morfar - En trøje og billed af ungerne

Det var vist det......

• #12   6. dec 2010 min kæreste får en fælles gave til mig og ham da vi skal forloves d.24 smiley svigerfar får en dvd box med nikolaj og julie (ja det ønsker han sig) hihi og så skal han også have en OBH knivsliber... min stedfar skal have en bog om veteranbiler da han selv ejer en og ønsker sig bøger om det smiley

• #13   6. dec 2010 Camille: tak for advarslen så skal han ikke have den da smiley

• #14   6. dec 2010 vi har mellem manden og jeg droppet alt jule halløj, men i stedet har vi sammen givet hianden en rejse til grand kanarie.. som vi skal på til jan..

alle andre mænd i familen, står resten af familien for..

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #15   6. dec 2010 min mand får af mig og toria. 60" bravia sony 3d fladskærm med led, med tilhørende med tilhørende hjemmebiograf

min far får. en ekstern harddisk

har ikke flere mænd i min familie

• #16   6. dec 2010 Ved ikke helt om manden min skal have tøj eller tekniclego. Men min far får nye hjemmesko, strømper, og bud spencer film. Svigerfar får sammen med svigermor et gavekort til vinsmagning og et til wellness. Mine to svogre får tøj. Vores lille nevø en værktøjsbænk og den store en mp3-afspiller:)

• #17   6. dec 2010 Mig og kæresten giver ikke gaver til hinanden i år, da vi tager på kæreste ferie til Thailand, så vi spare istedet op til oplevelser dernede:)

• #18   7. dec 2010 kæresten får en gaveæske med noget duft i + noget mere som jeg lige skal finde ud af.
    min lillebror får en usb 8gb

• #19   7. dec 2010 min kæreste får et mobilheadset, da han er landmand er det meget praktisk og bruge når han går og laver noget derudover håber jeg hvis jeg har penge til det en DKNY parfume til ham.
    hans far får nogle computerskruetrækkersæt som han har ønsket sig, så han får to kassr med forskelligt.
    min stedfar har vi været nede ved den lokale tobaksmand og blandet en kasse med cigare det bliver han så glad for, han elsker at gå og nusse ude i værkstedet med knallerter og ryge en cigar

• #20   7. dec 2010 Min kæreste får en ny PS3 smiley + et spil .. Af Victoria får en Chanel perfume. Og min far får et billede af Victoria, det gør svigerfar også. (det gør alle de voksne) .. smiley

• #21   7. dec 2010 Farfar, morfar & bedstefar får et billede af pigerne.. Kæresten og jeg er ikke på gaver i år det er der ikke penge til.. men tror alligevel jeg vil købe en lille ting til ham fra pigerne men det bliver ikke noget særligt smiley

Kommentér på:
hvad giver i mændene i familie

Annonce