{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

hvad giver i? {{forumTopicSubject}}

Ja inspireret af en anden tråd omkring hvor meget i vi forskellige giver gaver for til vores børn... så tænkte jeg på, hvad køber i så til jeres børn? (syns nogen beløb er lidt vilde i forhold til hvad vi giver for herhjemme) men selvfølgelig er det jo meget forskelligt fra familie til familie...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad giver i?
  • #1   24. nov 2011 mine får 3-4 nintendo ds spil hver og pinde til og den mindste får et lege køkken og en cykel

• #3   24. nov 2011 Liam får adventsgaver: Den store Peter Pedal bog 100 kr, en strikketrøje 100 kr. nogle gode farver 50 kr og en dvd med Postmand Per 50 kr, så ialt 300 kr.

I julegave får han en Bruder lastbil m. rendegraver til 200 kr. og så skal han snart have nye bukser, som ikke stumper på benene, men der venter jeg nok til udsalget starter, så der bliver lagt 200 kr. til side.

Ved at min mor og hendes mand også har købt en Brudermaskine til ham til 200 kr. og så får han enten en radio/cdafspiller til værelset eller resten af pengene (200 kr.) til senere brug.

Af min far får han sådan en elektrisk trehujlet motercykel til 200 kr. og så skal resten af pengene ( 300 kr.) ind på kontoen til senere brug.

Har ikke fået opsnuset, hvad mine søstre giver ham, men jeg ved de giver for ca. 400 tilsammen.

• #6   24. nov 2011 Jeg har købt noget tøj til min prinsesse (: , tror os hun skal ha en pakke med legetøj smiley , men ved bare ikk hvad legetøj det skal være, tøsen har jo alt smiley

• #7   24. nov 2011 Niklas får en kasse med 1600lego klodser, Alex får last olen fra tupperware.

• #9   24. nov 2011 Vi aner ikke hvad vi giver vores datter på 2 år. Syntes hun har alt og det er ikke rigtigt vejr til udendørs legetøj. Vi har snakket lidt om at give hende et legekøkken.

• #10   24. nov 2011 adventsgaver har jeg ikke købt ,endnu

julegaver, tavle til væg med bogstaver kan vendes så den er til kridt (skal have købt kridt) , anhænger til hans politi motorcykel, 5 barbapapa beanbags? (børnene i bamser), da han har 2, et puslespil, en scooby doo bil med figuerne, og så mangler vi den syngene værktøjskasse fra handy many (400) -så må det være det , tror ikke jeg har købt mere ,jeg lige kan huske **Gg**

tænker måske lidt at han kan få tavlen og bokstaver og kridt i advents på søndag- og så købe et legekøkken til julegave i stedet.. tja hvem ved smiley

• #12   24. nov 2011 anton og hans hjemmeboende søstre får advendtsgaver - (som hver koster mellem 25,- og 200,- ) - han får f.eks et par biler fra cars + dvd med cars to og pigerne får sådan en biopakke med popcorn og cola og de får også hver en film.

vi har ikk helt bestemt hvad han skal have endnu - men måske også en ipod og en ipig eller et lille fladskaærmsfjernsyn - der er vi dog ikke helt enige Farmand og mig ;-))))

til jul for hans to søstre en tur til malorca i maj sammen med mig og hver 100 euro ( som skal bruges som lommepenge til den tur)

min ældste datter og hendes kæreste får 2500 til hjælp til en løbevogn til deres datter.

Mit barnebarn skal have en ipod nano og en ipig så hun kan høre musik.

• #13   24. nov 2011 ores 2 drenge for kaLENDER GAVE TIL MELLEM 10 OG 50 KR PR DAG PR DRENG

julegave vsmile den der som gameboy til 500 3 spil hver til 349 og så finder jeg nok lige et par ting mere smiley

• #14   24. nov 2011 er jeg den eneste der ikke bruger en million på julegaver i år??
    jeg har valgt at købe nogle forskellige små gaver når der har været tilbud, var tidligt ude.. jeg har ikke tænkt mig at bruge så mange penge på kun en person/barn.. jeg har istedet fundet noget jeg ved hun vil blive glad for smiley

• #15   24. nov 2011 jeg tror da også mine gaver bringer glæde - det håber jeg da ihvertfald........

vi giver ikke det vilde i løbet af året , heller ikke til Anton, vi køber forøvrigt også tit brugt så jeg tror faktisk ikk han , set udover året, får for mere end de fleste andre. jeg ser ihvertfald meget mere legetøj på hans kammeraters værelser end på hans......

• #16   24. nov 2011 jeg elsker også selv genbrug. det er billigt, men også brugt.. der er slet slet ikke nogen grund til at gå ud og købe så meget og så dyrt smiley

• #17   24. nov 2011 det eneste jeg køber brugt er tøj jeg går ikke så meget op i hvad tingene koster jeg køber det mine piger ønsker sig

• #18   24. nov 2011 Sebastian for adventsgaver.. Også for han et børne keyboard, og en cd/radio afspiller til sit værelse smiley
    Adventgaverne ligger mellem 100- 300 kr.
    Julegaverne kommer op på ca. 700 kr til sammen.

Ved han for tøj af min far i julegave smiley

• #19   24. nov 2011 Vito er kun 5½ måned denne jul, så han får ikke noget vildt.

et eller andet farvestrålende legetøj til den 23. hos min søster, måske en briorangle, og noget lidt større legetøj den 24. - ved dog ikke hvad endnu.

han forstår jo alligevel ingenting af det, så det er mere for at der er lidt sjov, og nyt legetøj er nok tiltrængt, eftersom han kan flere og flere ting..

Kommentér på:
hvad giver i?

Annonce